Dec 05 2003

خیمه شب بازی انتخابات

نوشته:     :::       Comments Off on خیمه شب بازی انتخابات

محسن آرمین:
شيرزاد استاد دانشگاه و داراي دكتراي فيزيك و رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس است. وي در مورد انرژي اتمي و اقدامات غيرمسوولانه‌اي كه صورت گرفته، آن هم پس از اينكه مساله در مجامع بين‌المللي مطرح شده و تمام اطلاعات در اختيار اين مجامع است صحبت کرده است وآنها که ایشان را متهم به اقدام عليه نظام و كشور می کنند، هدفشان ادامه بی خبر مردم است.
شيرزاد در شرايطي حق حرف زدن در مورد انرژي اتمي را ندارد و حق ندارد به عنوان نماينده مجلس نظر بدهد که متخصص اتمی است و آنوقت آقايي كه نمي‌داند اتم يعني چه؟ مي‌تواند هر حرفي دلش می خواهد بزند.

حالا یکی نیست از ایشان بپرسد، آیا واقعآ شرکت در چنین انتخاباتی که در بهترین شرایط کسانی مثل آقای شیرزاد را به مجلس می‌آورد و این آقا هم آنجا می‌نشیند و حق حرف زدن هم ندارد، چه ارزشی دارد!؟ پس همان بهتر که توی دانشگاه تدریس کند شاید آنجا مثمر ثمر واقع شود. پس می‌توان نتیجه گرفت که بود یا نبود حتی بهترین نمایندگان هم در چنین سیستمی سودی برای انتخاب کننده ندارد. با یک حساب سر انگشتی به این نتیجه می رسیم که تحریم انتخابات بهترین گزینه برای مبارزه با کل این سیستم فاسد و ناکارامد است.
این مطلب رو هم از نظرخواهی مطلب دیروز داشته باشید. تا شاید بهتر درک کنید که چه کسانی از تحریم انتخابات به وحشت افتاده‌اند.

Thinking
کونت خوب داره ميسوزه ! حالا بشين و ببين چند درصد ملت تو انتخابات شرکت ميکنن ! خاک بر سرت که عمری ازت گذشت و ملت کس خل ايران رو نشناختی ! باور کن حق دارم بگم کس ننت ! 🙂

فراموش نکنید که کسانی که به پای صندوقهای رای می‌روند به این قماش اراذل رای رای خواهند داد.

نوشته: در ساعت: 1:26 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خیمه شب بازی انتخابات  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی