Dec 23 2003

این قسمت بعدآ اضافه شده

نوشته:     :::       Comments Off on این قسمت بعدآ اضافه شده

این قسمت بعدآ اضافه شده
مطلب “افشاگری برده فروشی در ایران” از وبلاگ آیات شیطانی رو حتمآ بخونید.



والدبمانعلی توی نظرخواهی مطلب قبلی آدرس صفحه‌ای رو از سایت مایکل مور داده که پیشنهاد می‌کنم به کسانی که انگلیسی می‌دونند سری به این صفحه بزنند. در این صفحه نامه‌هایی از تعدادی از نیروهای آمریکایی که در عراق می‌جنگند (آیا این واژه درستی است!؟ “جنگیدن”) را منتشر کرده که نشان از درک سربازان آمریکایی از چرایی این جنگ و اینکه تا چه اندازه نیروهای مستقر در عراق خود نسبت به کاری که انجام می‌دهند نادم و نگرانند.
والدبمانعلی عزیز، من کارهای مایکل مور را مدتهاست پیگیری می‌کنم و باید بگویم که اورا انسانی آزادی خواه و حق طلب می‌دانم. خوشبختانه در آمریکا هم انسانهای آزادی خواه پیدا می‌شود گرچه ممکن است تعدادشان کم باشد.
امروز پدر من در آمد اول صبح که میخواستم برم سرکار درجه حرارت 12 درجه زیر صفر بود بعد هم از شانس من ماشین هم پینچر شد. خلاصه توی این استرس نوئل توی اتوبان پیاده شدیم و در سرمای نروژ لاستیک عوض کردیم. تازه در این مواقع می‌فهمم که رژیم چه بلایی سر ماها آورده. آخه این هم شد مملکت؟ تازه هنوز اول زمستونه پارسال دو هفته 25 درجه زیر صفر بود. مادرم سوال میکرد، خیلی سرده!؟ گفتم در فریزرت رو باز کن برو اونتو یک چند ساعت بشین تا بفهمی یک من روغن چقدر کره می‌دهد. تازه توی فریز خیلی باشه 18 درجه زیر صفر هست.
از فردا تعطیلات نوئل شروع می‌شه و خلاصه کار ملت اینجا می‌شه گوشت خوک خوردن و مستی کردن، جای آخوندا خالیست.
آخر هفته هم دیگه معلوم نیست ما در خدمت باشیم یانه یک سر ممکن بریم کوهستان. البته نه توی کوه ولی توی یک خانه کوهستانی بشینیم پای شومینه و عرق و شرق بخوریم و دعا به جون شما بکنیم. البته جاتون رو هم خالی خواهیم کرد. مخصوصآ دوستان عرق خورمون رو،آریا نانا، رهگذر، شمر، یزدانی و خلاصه همه‌ی عرق خورای وبلاگی. یک لپ تاپی با خودم می‌برم ولی اگه ارتباط از طریق موبایل امکان پذیر نشه وبلاگ بی وبلاگ.

نوشته: در ساعت: 8:34 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on این قسمت بعدآ اضافه شده  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی