Jul 01 2002

اقلیم تو اقلیم درخبرها آمده

نوشته:     :::       Comments Off on اقلیم تو اقلیم درخبرها آمده

اقلیم تو اقلیم
درخبرها آمده بود که این آقا ریشوهه اسمش چی بود یادم رفته چون مدتی بود زیادی خودم رو درگیر این طویله ی حُسن آقا کرده بودم و کاملآ داشتم مثل روشنفکرها به بیراه میرفتم که خوشبختانه چندتایی افسار ما را گرفتند و به زور برمان گرداندند سر همان آخُور قبلی، خدا را شکر وگرنه…
آهان اسمش یادم افتاد اسمش هست قاضی مرتضوی، البته گمان نکنید که این آقا قاضی باشد ها! نه خیر این اسم کوچکش گویا قاضی است. چون والله دروغ چرا تا قبر آ. آ. آ. ما هیچ کجا اسم کوچک دیگری برایش پیدا نکردیم البته ممکن هست که مامان ایشون از بدو تولد میدانسته که این آقازاده ی گل یک روز بناهست قاضی بشه بخاطر همین اسمشان را نهاده قاضی.
در هر صورت این آقای قاضی “قاضی مرتضوی” گویا دوباره گیر داده به این آقاهه اسمش چی بود؟ دوباره بگو ما که انگار خنگ تشریف داریم! آره درسته تاج زاده، البته باز هم گوشزد کنم که این آقاهه هم تقصیر خودش که نیست که بابا یا مامانش اسم فامیلش رو گذاشتن تاج زاده این بچاره هیچ رابطه ای با تاج وتخت و اینجور چیزا نداره ولی خوب گویا اون آقا هه که قاضی تشریف داره بیچاره نمیدونه که، بخاطر همین گیر داده به این آقای تاج زاده . گویا این آقاهه تاجداره رو میگم باورش شده که میتونه پاشو از اقلیم خودش دارزتر کنه و پاشو مثلآ بگذاره تو اقلیم یکی دیگه که اسمش هست “جنتی” همونی رو میگم که واسه خودش یک اقلیم دیگه داره، اماکن من اسم اقلیم این یکی رو نمیدونم چی هستش. خلاصه اینجوری که ما فهمیدیم مساله اینه که چی بود راستی مساله؟! آهان مساله این بودش که اقلیم تو اقلیم شده دیگه.
حُسن آقا چاکریم

نوشته: در ساعت: 9:03 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on اقلیم تو اقلیم درخبرها آمده  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی