Apr 10 2004

سخنان رفسنجانی و مقتدا صدر

نوشته:     :::       Comments Off on سخنان رفسنجانی و مقتدا صدر

سخنان رفسنجانی و مقتدا صدر در نماز‌های حمعه این هفته تهران و کوفه را اگر بادقت مطالعه کنید و نکته‌هایی از این دو پیام را باهم مقایسه کنید در خواهید یافت که چیزی را که در اوایل این شورش اخیر شیعیان نوشتم بی‌ربط نبوده. دیگر در اینکه ملاهای ایران پشت اقتشاشات شیعیان در عراق هستند شکی نیست.
اینکه ممکن است عراق ویتنامی دیگر برای آمریکا شود را در همان روزهای قبل از جنگ خیلی ها به آقایان کاخ نشین گوشزد کرده بودند، مخصوصآ با این سیاست کجدار مریضی که آمریکا با ملاها اجرا می‌کند. چیزی را که دنیا باید درک کند غیر قابل انطباق بودن اسلام با دنیای مدرن است و دیر یا زود باید این رژیم‌ها را برچید، با یا بدون کمک دنیای غرب.
اینکه شیعیان (آخوندها) درحال خودکشی سیاسی هستند را می‌توان در حرکت‌هایی که در این روزها در ایران و عراق انجام میدهند دید. آخوندها برای نگه داشتن قدرت حاضراند منطقه را به خاک و خون بکشند.
روز جمعه این هفته اتفاق دیگری هم بوقوع پیوست که آنرا می‌توان شاهدی دیگر بر این ادعا دانست که دوران حکومت‌های اسلامی رو به پایان است. شعیان و سنی‌ها در بغداد با هم نماز گذاردند. تصورش را بکنید شمر و امام حسین با هم متحد شوند. چنین اتحادی فقط و فقط نشان از ترس و وحشت مسلمین دارد. باور کنید که یک ملای شیعه هرگز حاضر نمی‌شد نماز جمعه را با یک ملای سنی تقسیم کند اگر موقعیت خود را متزلزل نمی‌دید.
اینکه غرب موقعیت را درست تجزیه و تحلیل کند یا نه فقط در دیر یا زود سرنگون شدن ملاها تاثیر می‌گذارد ولی تایین کننده نیست. اگر تحلیل‌شان غلط از آبدرآید خودشان هستند که ضرر می‌کنند، مردم منطقه راه خود را یافته‌اند و دیر یا زود از شر این پارازیت‌ها خلاص خواهند شد.

نوشته: در ساعت: 11:19 am در بخش: روابط خارجی

Comments Off on سخنان رفسنجانی و مقتدا صدر  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی