Apr 15 2004

ای‌کاش در دنیای واقعی هم

نوشته:     :::       Comments Off on ای‌کاش در دنیای واقعی هم

ای‌کاش در دنیای واقعی هم مثل داستان پینوکیو دماغ دروغ‌گوها دراز می‌شد تا بتوان بوسیله آن آنها را بهتر شناسایی کرد. فکرش را بکنید در چنین شرایطی آخوند جماعت و خاندان بوش به همچنین، دماغ‌هایی دراز تر از فلان خر بهم می‌زدند. از یک طرف دولت ملایی ادعا می‌کند که آمریکا از آنها تقاضای کمک کرده که یقینآ چنین است، در این مساله بوشی‌ها دروغ گو هستند به این چند خبر توجه فرمایید:
“الجزیره به نقل از خرازی: آمریكا از ایران كمك خواست ، ایسنا” [منبع خبر]
بازتاب :وزارت خارجه آمریكا اعلام كرد: واشنگتن از تهران درخواست نكرده است كه برای حل بحران مقتدی صدر هیأتی را به بغداد بفرستد. [منبع خبر]
فلاحت پیشه (دبیر سرویس بین‌الملل روزی نامه رسالت) گفت : آمریكایی‌ها حاضر هستند كه برای رفع مشكلاتشان در عراق حتی به ایران هم امتیازی بدهند. [منبع خبر]
اینکه آمریکایی‌ها می‌فرمایند “واشنگتن از تهران درخواست نكرده است كه برای حل بحران مقتدی صدر هیأتی را به بغداد بفرستد” دروغ می‌گویند و یک نکته را فراموش کرده‌اند و آن این است که همیشه یک دولت اشغالگر مسول امور داخلی کشور اشغال شده است. پس باید به ایشان گفت جفنگ نگویید زمانی که شما عراق را اشغال کردید این هم یکی از مسولیت‌های شما شد که چه کسی چه کاری در عراق انجام می‌دهد.
ولی اینجا که آقای خرازی می فرمایند:
مقامات عراقي هركدام به دنبال بهانه‌هاي خود هستند. بعضي از آنها نيز مي‌گويند كه ايران هيچ دخالتي در عراق نكرده است و واقعيت هم همين است و ايران هيچ دخالتي در مورد عراق ندارد.[منبع خبر]
آخوندها دروغ می‌گویند. اگر ینها دروغ گو نیستند پس به چه دلیل برای حل مشکل عراق تلاش می کنند مگر نه اینکه هر دوطرف دعوا یکی شیطان بزرگ است و دیگری دشمن همیشگی ایران؟ ضرب المثلی است که می گوید دروغ هرچه بزرگتر بهتر حالا حکایت کار آقایان شده.
گویا آمریکایی‌ها با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری‌شان بدجوری مثل خر توی گل گیر کرده‌اند و اینها که خود زبان زور را بخوبی می‌دانند از یک طرف به فلسطینی‌ها زورگویی می‌کنند و بدون مذاکره می‌خواهند شارون را حاکم مطلق‌العنان خاورمیانه کنند و از طرفی وقتی زورشان به ملاهای فریبکار خودمان نمی‌رسد دستمال بدست به پابوس امام چهاردهم می‌آیند.
شاید زمان آن رسیده که خوش‌خیالانی که بر روی حمایت آمریکا از حرکت‌های مردمی منطقه حساب باز کرده بودند بازنگری مجددی از خواب و خیال‌های خود انجام دهند، که این امازاده مرادی نمی‌دهد.
البته چیزی را که هر دو گروه فراموش کرده‌اند ملت‌های بیدار شده خاورمیانه است که با چنگ و دندان از منافع خود دفاع خواهند کرد و دیر نخواهد بود آن روزی که هم این یکی و هم آن دیگری بازنده درگیری امروزشان شوند.

نوشته: در ساعت: 1:38 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ای‌کاش در دنیای واقعی هم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی