May 16 2004

ملتی که تاریخ خود را نشناسد ناچار به تکرار آن است

نوشته:     :::       Comments Off on ملتی که تاریخ خود را نشناسد ناچار به تکرار آن است

هرچه فکر کردم این پیام پر معنا از کیست مغز علیلم یاری نداد ولی چه باک از آن استفاده می‌کنم زیرا آنرا باور دارم.
چرا ما خمینی را روی سرمان گذاشتیم و او را مالک جان و مال خود کردیم؟ آیا نه بخاطر این بود که تاریخ پرفراز و نشیب خود را نمی‌شناختیم؟ اگر می‌دانستیم و آگاه بودیم که دیکتاتورهای قبلی از چه راهی وارد شدند و هستی‌مان را ربودند، شاید به این سادگی فریب شیادی مثل خمینی را نمی‌خوردیم.
فراموش کردید که اولین حمله‌های خمینی به تاریخ ما بود؟ مگر نه او بود که می‌خواست تاریخ ملی شدن نقت را به حساب ملاها بگذارد و نام مصدق را پاک کند؟ مگر فراموش کردید که هرکجا که این شیاد توانست تاریخمان را مخدوش کرد؟ آیا از خودمان پرسیدیم که او پی‌گیر چه اهدفی است؟
یک بار دیگر جمله پرمعنای بالا را با هم تکرار کنیم و از خود بپرسیم، چه دلیلی دارد که جانشینان خمینی شیاد اینبار کمر به نابود کردن نزدیکترین پل ارتباط ما با تاریخمان را درسر می‌پرورانند؟ آیا باز از روی نا آگاهی به دشمنانمان اجازه خواهیم داد تا با تخریب تاریخمان مارا در فراموشی مجدد فرو برند تا نسل بعد از ما نیز در این نا آگاهی تاریخی با ما شریک شود؟ یا اینکه برای یک بار هم که شده یک نسل مسول خواهیم بود و این گوشه حساس از تاریخمان را اگر نه برای خود! حداقل برای فرزندانمان محافظت خواهیم کرد؟
بپا خیز هموطن فردا دیر است! فردا ملتی خواهیم بود بی تاریخ و هویت.
با امضای این طومار (پتیشن) و اعتراض به مجامع بین‌المللی از این حرکت شیادانه حکومت ملایان جلوگیری کنید.
دوستان وبلاگ نویس با حمایت از این حرکت در دفاع از تاریخ خود بکوشید. لوگوهای این پتیسن را در وبلاگ خود قرار دهید. با ارسال میل به آشنایانتان آنها را تشویق به امضای طومار کنید.
لوگوی پتیشن:

نوشته: در ساعت: 1:27 pm در بخش: گوناگون

Comments Off on ملتی که تاریخ خود را نشناسد ناچار به تکرار آن است  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی