May 26 2004

سخنی به آن دوستانی که

نوشته:     :::       Comments Off on سخنی به آن دوستانی که

سخنی به آن دوستانی که سانسور شده‌اند. عزیزان اکنون زمان آن رسیده که به حکومت ملایان بفهمانیم که در این سرزمین مجازی ما هستیم که تصمیم می‌گیریم نه آنها. بلافاصله یک وبلاگ جدید درست کنید و آدرس جدید را به آگاهی دیگر دوستان برسانید. چندان وبلاگ بسازید تا تیغ سانسور چیان کند شود.
مگر فقط هاله می‌تونه زنگ تفریح داشته باشه؟ ما هم می‌تونیم:
یکی رفته توی گوگل و این دو واژه (فیلترشکن+خسن) رو توی سرچ گوکل چپونده و حضرت گوگل هم گویا به امر امام حسین طرف رو فرستاده اینجا. حالا هی بگین ایرونی خلاق نیست.
فضولک زحمت کشیده لیستی از وبلگ‌های سانسور شده رو توی وبلاگش نوشته. توی نظر خواهی‌اش یک کسی بنام عامری چنین می‌نویسد:
یه سوال : اینهمه وبلاگ فیلتر شد ، چرا وبلاگ خسن آقا فیلتر نشده ؟ به نظر مشکوک نیست؟!
عامری | 05.25.04 – 8:10 am | #
می‌خواستم جوابی به طرف بدم دیدم فضول زحمت اینکار را کشیده. چه بگوییم که نگفتن‌اش بهتر است. یکی ما را پست‌فطرت‌ می‌خواند زیرا باعث شده‌ایم “ذهنیت آدم‌خواری مثل مرتضوی را تغییر بدهیم” تا او هم سانسور اینترنت را شدیدتر کند! یکی هم ما را مامور می‌خواند!
اتفاق عجیب دیگری هم توی نظر خواهی قبلی‌ام و قبلی ترش افتاده، یک دفعه دونفربه نام‌های (منصور و محمود) همزمان با هم ظاهر می‌شوند و هر دو یک آی پی دارند و هردو یک چیز می‌گویند خُسن آقا مامور خارجی هاست و از رژیم حقوق می‌گیرد. آقا جان خریت هم حدی دارد حداقل برو آی پی ات را عوض کن بعد از چند ساعت بیا بنویس تا شاید بتوانی عده‌ای زود باور را فریب بدهی.
آی پی نامبرده این هست: 202.175.26.151
فقط به اینجا ختم نمی‌شود هرجا می‌روم همین بساط است، همگی خُسن آقا را مامور رژیم می‌خوانند. بیخودی که نیست که آقا جان وقتی که با سگهای‌هار در می‌افتی نباید توقع داشه باشی که خراش‌هایی برنداری.

نوشته: در ساعت: 1:10 am در بخش: آزادی بیان

Comments Off on سخنی به آن دوستانی که  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی