Aug 22 2004

28مردا د- واحدمرکزی خبر, ابوظبی‎‎

نوشته:     :::       Comments Off on 28مردا د- واحدمرکزی خبر, ابوظبی‎‎

28مردا د- واحدمرکزی خبر, ابوظبی‎‎ ـ شركت‎‎ مخابراتی ایـلكـان‎ امـارات نخستین‎‎‎ تلفن همراه‎‎ اسلامی‎ را …تا اینجای خبر رو که خوندم مطمئن بودم که حتمآ یک تلفنی ساختن که چادر سیاه سرش هست یا مثلآ یک مقعنه سرش هست، تا اینکه وقتی که باقی مطلب رو خوندم خوشحال شدم و از خودم خجالت کشیدم که چرا این همه نسبت به اسلام و مسلمین بدبین هستم. این هم باقی مانده خبر:
كه محتوی‎ متن كامل‎ قرآن‎‎ كریم‎ و ترجمه‎ انگلیسـی‎ آن اسـت‎ در آینده‎‎ به ایران‎ صادر خواهد كرد. به‎‎‎ نوشته روزنامه خلیج‎ تایمز, مـدیـر اجرایی‎ این‎‎‎ شركت‎‎ گفت: ا ین تلفن همراه‎‎ كه به‎‎ قیمت‎‎ 1300 درهم‎ امارات فروخته می‎شـود, وقت‎ شرعی‎ نماز را در هر كجای‎د نیـا اعـلام‎ می‎‎كند و در موقع‎ آغاز وقت‎ شـرعـی نـمـاز, اذان‎ می‎ گوید.این‎‎ تلفن همراه‎‎ قبله را نیـز مشـخـص‎ می‎كند و در ماه‎ مبارك‎ رمضان‎ كـاربـردهـای‎ ویژه‎‎ این‎ ماه را نیز دارد.
راستش رو بخواهید همین یکیمون کم بود که از این ببعد هروقت به یکی از دوستان تلفن می‌کنیم بجای اینکه یک صدای لطیف یک خانم طناز پاسخ تلفن رو بده باید به صدای نکره یک ریشوی شپشی گوش بدیم وقتی که مثلآ طرف داره آیه 25 سوره 12 رو می‌خونه. حالا هی رو بگین جمهوری اسلامی هیچ کاری برای پیشرفت اون مملکت نمی‌کنه! کور و کر بشین ایشاالله پس این گونه پیشرفتها چی‌چی هست.

نوشته: در ساعت: 4:19 am در بخش: طنز

Comments Off on 28مردا د- واحدمرکزی خبر, ابوظبی‎‎  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی