Nov 20 2004

عده‌ای از بچه‌های وبلاگ نویس

نوشته:     :::       Comments Off on عده‌ای از بچه‌های وبلاگ نویس

عده‌ای از بچه‌های وبلاگ نویس از جمله خودم اعتراض‌هایی کردیم به National Geographic بخاطر اینکه این موسسه در آخرين اطلس منتشره خود نام عربی بر خلیج فارس گذاشته. اگر بخواهیم صادق باشیم باید انتقادهامون رو به خودمون بکنیم، می‌پرسید چرا؟ برای اینکه همان زمانی که لاریجانی خود فروخته همان که مامور دولت فخیمه هست در تلوزیون العالم شروع کرد به استفاده از نام عربی برای خلیج فارس باید سر این حرامی را از بدن‌اش جدا می‌کردیم ولی افسوس که همه به راحتی از کنارش گذشتیم و بجای اینکه با صدای رسا برکناری این حرامزاده مزدور دولت فخیمه را خواستار شویم موضوع را به فراموش خانه سپردیم.

روز 11 مه سال گذشته نامه‌ای را از هموطنی بنام دکترمجید همراه استاد تاریخ در این وبلاگ به عرض همه دوستان رساندم متاسفانه آن روز کسی به این دلسوزی‌ها توجه نکرد امروز شاید دیگر دیر باشد نامه را دوباره با هم مرور می‌کنیم:



متاسفانه اززمانیکه آقای لاریجانی مسئول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران فرستنده تلویزیونی (العالم) رابرای مردم عراق بکارگرفته کرارا” مشاهده شده که نام پرافتخارخلیج فارس راوسیله گوینده عرب !!عرب زبان بنام خلیج عربی توصیف میشود، بعنوان یک ایرانی وطن پرست وتاریخ دان این تذکر راعرض میکنم که اسنادتاریخی نام خلیج فارس درآرشیوسازمان ملل متحد ووزارت خارجه دولت جمهوری اسلامی ایران موجود است چنانچه آقای لاریجانی یا بعلت ایرانی نبودن !! ویاازسرفقد اطلاعات تار یخی چنین بی تفاوت ازاین رویکرد میگذرد، متمنی است ، بمنظوراعاده حیثیت تاریخی ملتی کهنسال وجلوگیری ارتحریف واقعیتهای تاریخی که توسط عوامل غیرایرانی! اعمال میشود اقدامات لازم مبذول فرمائید.

بااحترام

دکترمجید همراه استاد تاریخ

حالا گویا ماموریت نوکر استعمار آقای لاریجانی و شرکا به اتمام رسیده و نوبت به خود استعمار و دستگاه‌های آن رسیده تا نام گذاری رسمی را انجام دهند هنوز هم دیر نیست اگر بی‌خیال نباشیم و کمی از شرف خود و میهن‌مان دفاع کنیم هیچ حرامزاده‌ای قادر نخواهد بود جرات دست دارزی به خاک میهن را به مخیله‌اش راه بدهد.

حداقل با این هموطن همراه شویم و اعتراض های خودمان را به National Geographic ابراز داریم.

نوشته: در ساعت: 5:37 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on عده‌ای از بچه‌های وبلاگ نویس  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی