Dec 04 2004

گردهمايی داوطلبان عمليات انتحاری در

نوشته:     :::       Comments Off on گردهمايی داوطلبان عمليات انتحاری در

گردهمايی داوطلبان عمليات انتحاری در بهشت زهرا

پرده برداری از سنگ يادبود اين عمليات که در قطعه ای با عنوان “شهدای نهضت جهانی اسلام” قرار دارد، با شعارهای “مرگ بر آمريکا” و “مرگ بر اسرائيل” حدود دويست زن و مردی انجام گرفت که در گورستان بهشت زهرای تهران گردآمده بودند.

علی محمدی، سخنگوی مراسم، در گفتگو با خبرنگاران، عملياتی که اين بنای يادبود به نشانه بزرگداشت آن بر پا شده است را “بزرگترین عملیات شهادت طلبانه علیه اشغالگران آمریکایی” خواند.

وی تشکيل چنينی يگانی را “لبيک” (پاسخ مثبت به فراخوان) به پیام آيت الله خامنه ای، رهبر ايران در ارتباط با مردم شهر فلوجه در عراق اعلام کرده بود که عمليات گسترده ارتش آمريکا برای سرکوب مقاومت مسلحانه در آن جريان دارد.

منبع

برگزاری همايش امنيت منطقه ای در بحرين

در همايش امنيت خاورميانه، که به ابتکار موسسه بين المللی مطالعات استراتژيک، مستقر در لندن، تشکيل يافته مقامات ارشد سياسی، نظامی و امنيتی کشورهای ايران، بحرين، کويت، عمان، قطر، عربستان سعودی، امارات عربی متحده، يمن و عراق در کنار نمايندگانی از آمريکا، فرانسه، بريتانيا، روسيه، استراليا، ژاپن و سنگاپور مهمترين مسايل منطقه ای را مورد بررسی قرار می دهند.

مهمترين موضوعاتی که در دستور کار اين اجلاس قرار دارد مبارزه با تروريسم، بحران عراق و اختلاف فلسطينيان و اسرائيل است.

منبع

حکومت ایران بطور مستمر در نشست‌های مختلف با آمریکا سر میز مذاکره می‌نشیند و از ته دل خواستار عادی کردن روابط خود با آمریکا ست. مشکل ملاها اما از آنجا سرچشمه می‌گیرد که عده‌ای شهادت طلب (بخوانید نادان) در ایران و جود دارند بنام حزب الله یا بسیج یا بچه مسجدی یا چمیدانم از همان‌ها که در ایران به نام لباس شخصی معروفند سد راه این مذاکرات هستند. از اینرو هر از گاهی رهبر چلاق دستورالعملی صادر می‌کند و این بیچاره گان از همه جا بیخبر را دور هم جمع می‌کند تا سرشان را گرم کنند یا به زبان خودمانی سرشان را شیره بمالند که بعله چه شده چه نشده عنقریب است که چهار تا و نصفی حزب‌اللهی شهادت طلب (بخوانید نادان) قرار است شیطان بزرگ را از اریکه قدرت به زیر بکشند. البته کار به جایی کشیده که حتی عمله زور و نادان‌ها هم دارند از تعدادشان روز بروز کم می‌شود چون حتا چنین الاغ‌هایی هم دیگر روز بروز بیشتر در می‌یابند که این نسق گرفتن‌های حضرات در مقابل آمریکا حربه‌ای ست برای رنگ کردن خرهایی بنام حزب الله و گرنه رهبر چلاق حاضر است شخصا به پابوس جورج بوش (شیطان بزرگ) برود.

یکی نیست به این حزب الله نادان بگوید الاغ‌جان‌ها چشمان‌تان را باز کنید آمریکا اگر تصمیم بگیرد شما لقمه چپ‌اش هستید، مگر قتل عام فلوجه را ندیدید؟

اگر این مقاله را در روشنگری نخوانده‌اید حتما آنرا بخوانید: چرا اعدام؟ (لینک برای داخل ایران چرا اعدام؟)

نوشته: در ساعت: 3:55 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on گردهمايی داوطلبان عمليات انتحاری در  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی