Dec 27 2004

آقای محمد علی ابطحی را

نوشته:     :::       Comments Off on آقای محمد علی ابطحی را

آقای محمد علی ابطحی را که همگی می‌شناسید. ایشان بنا به نوشته امروز شان ادعا می‌کنند که با وبلاگ نویسان زندانی غير پشيمان آزاد شده‌ای که اقرار نکرده‌اند از طرف رئیس جمهوری ملاقاتی همراه با اعضای دیگر هیات نظارت بر قانون اساسي داشته‌اند.

در توضیحاتی که می‌دهند نکاتی قابل درنگ است. ایشان چنین القا می‌کنند که در این مدت 25 سال اطلاع نداشتنه‌اند چه برسر ملت بدبخت ایران از دست جانیان ملا صفت رفته (بگمانم که زمان آن رسیده که صفتی وارد فرهنگ لغات فارسی بشود بنام “ملاصفت”) آقا جان دروغ می‌گویی، جدت هم دروغ می‌گفت، نوادگانت هم دروغ خواهند گفت چونکه همگی ملاصفت هستید. مگر می‌شود کسی در دستگاه خلافت ولی وقیح خدمت کرده باشد و نداند چه بر سر ملت بدبخت ایران آمده؟ آقای ابطحی بنده در این مدت 25 سال شش هزار کیلومتر از ایران دور بوده‌ام ولی می‌دانم که چه برسر برادران و خواهران من در آن دیار آوردید، خودتان را به کوچه علی چپ نزنید. اینگونه اظهار نظرها باعث می‌شود تا ملت به دو نتیجه برسند: یا شما خیلی خرفت و نادان تشریف دارید که پس از 25 سال جنایت تازه دارید می‌فهمید که چه خبر است یا اینکه حقه بازید و مثل جد بزگوارتان محمد دروغ می‌گویید، که بنظر حقیر حالت دوم بیشتر منطقی می‌نماید.

می‌بخشید این مطلب را پنج بار فرمول بندی کردم باز هم درست آن چنان که می‌خواستم نشد می‌دانید چرا؟ برای اینکه چنان عصبانی هستم که مغزم قادر به فعالیت نیست.

نوشته: در ساعت: 11:14 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آقای محمد علی ابطحی را  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی