Jan 02 2005

بدبختی ما ملت می‌دانید

نوشته:     :::       Comments Off on بدبختی ما ملت می‌دانید

بدبختی ما ملت می‌دانید در چیست؟ اینکه نصف بیشتر مطالب گویا نیور یکی از بزرگترین سایت‌های خبری ما ملت مربوط می‌شود به مانورهای آخری که حضرت تربچه نقلی به راه انداخته وای به روزگار آن ملت!

بجای این همه غوغا فاکت‌ها را کنار هم بگذاریم و بجای دعوا سر لحاف ملا با منطق بررسی کنیم، جر و دعوا که ندارد.

حکومت اسلامی 25 سال است که جنایت می‌کند. این بر هیچ انسان عاقل و بالقی پوشیده نیست، ممکن است عده‌ای ایدالیست بگویند در هیچ دادگاهی ثابت نشده که اینها جنایت کاراند! می‌گویم حتی با احکام دادگاه‌های ایدالیستی هم نمی‌توان چنین اتهامات سنگینی را بی پاسخ گذاشت. باید متهمین را دستگیر کرد چپاند توی زندان تا وضع‌شان مشخص شود. این فاکت را دیگر حتی آنهایی هم که در دنیای خواب و رویا زندگی می‌کنند نمی‌توانند انکار کنند.

پس این جر و دعواهای روشنفکری!! برای چیست که یکی مدال به سینه حضرت تربچه نقلی می‌اندازد یکی دیگر بارک الله و احسنت می‌گوید و آن یکی اسمش را در لیست نظر سنجی می‌گذارد آن سومی او را روشن فکر دینی می‌نامد. گرچه با آن اسامی که در آن لیست کذایی هست شاید بتوان وجود این تربچه نقلی را کمی منطقی‌تر دانست وقتی در لیست نام‌هایی مثل خامنه‌ای و رسمنجانی را می‌توان دید.

آخر الاغ جان اگر گفتی روشنفکر که دیگر نمی‌توانی دینی به پشتش بچسبانی که، کسی که دینی شد روشنفکر نمی‌شود او ذوب در یک ایدئولوژی است آن هم از نوع قرون وسطایی‌اش، مگر اینکه مغز خر هم جزو روشنفکرها شده باشد در غیر این صورت کسانی که از عقاید ماقبل تاریخ پیروی می‌کنند را امروزه روشنفکر نمی‌نامند آنها را در بهترین حالت شارلاتان می‌توان خواند ولی روشن فکر نه.

نوشته: در ساعت: 1:04 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بدبختی ما ملت می‌دانید  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی