Jan 10 2005

عده‌ای تا حرکتی انجام می‌شود

نوشته:     :::       Comments Off on عده‌ای تا حرکتی انجام می‌شود

عده‌ای تا حرکتی انجام می‌شود تنها بلدند شعار بدهند و مثل همیشه در اپوزیسیون قرار بگیرند بدون اینکه راهکاری را نشان بدهند چون اینها بجز رجزخانی کاری بلد نیستند.

آقایان و خانم‌های انقلابی بفرمایید این گوی واین میدان بجای رجزخوانی کاری بکنید. مگر نه اینکه عده‌ای در بند گرفتارند و بوسیله رژیم شکنجه می‌شوند؟ خوب کاری بکنید! اینکه نشد مبارزه که تا کسی سعی کرد کاری بکند شما همگی به سرش هجوم بیاورید و با چوب قلم فلک‌اش کنید و با قرار دادن خود در جایگاهی انقلابی!! نقش منجی راستین را بازی کنید! نه حاضرید هزینه بپردازید و نه حاضرید از آنهایی که در میدان با رژیم دست و پنجه نرم می‌کنند حمایت کنید. فقط منتظرید تا رژیم سرنگون شود و شما را با هواپیمای درجه یک ببرند به تهران و بر صندلی ریاست بنشانند!

از نشستن مشکلی حل نمی‌شود، یا نق نزنید یا خود پا به میدان بگذارید و کاری بکنید.

نامه نوشتیم به پارلمان اروپا اعتراض کردید نامه به مجامع حقوق بشر می‌نویسیم در بهتری حالت شرکت نمی‌کنید و اگر نامه کمی بنا به سلیقه مبارکتان نباشد هزار گونه بحث راه می‌اندازید بدون اینکه عاقبت بحث‌هایتان به ثمری برسد.

جلل خالق چرا خودتان پا درمیان نمی‌گذارید تا ما با کمال میل از شما پیروی کنیم!؟ می‌فرمایید مرتضوی کوچک است برای شما!؟ بفرمایید شما جلو بیفتید تا با هم برویم به جنگ خود رهبر، چرا کوتاهی می‌کنید؟ شما که انقلابی واقعی هستید! چرا نشستید و فقط لجن پراکنی می‌کنید خوب اهن و تالاپ ندارد! بیاید به میدان.

نوشته: در ساعت: 7:24 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on عده‌ای تا حرکتی انجام می‌شود  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی