Aug 01 2002

خانه های عفاف (جینده خانه

نوشته:     :::       Comments Off on خانه های عفاف (جینده خانه

خانه های عفاف (جینده خانه ی اسلامی)
در اخبار گویا نیوز خواندم که آقای اصغرزاده ، کواکبیان و حکیمی پور طراح این طرح جینده خانه هستند و گویا خود آقای اصغرزاده هم بنا بوده که اولین جینده خانه رو با سرمایه ی شخصی دایر کنه (یعنی کلنگش رو بزنه) مبارکه ایشا الله. البته بنظر حُسن آقا این جور کارهای نون و آبدار حتمآ باید با همکاری اکبر شاه و رهبر شیره ای دایر بشه چون اول بیشتر به تیپ اونا میخوره و درضمن اگه ملاحضه کرده باشید اکبر شاه همیشه عمامه ش رو یک کم سربالا میگذاره که این شباهت زیادی به اونهایی داره که قبلآ در دوران پادشاهی بکار جاکشی مشغول بودند.
بادا بادا مبارک بادا ایشاالله مبارک بادا
یک کم هم بحث جدی درمورد این آزمایش (تست) جدید جمهوری اسلامی. چرا میگویم یک تست جدید چون در این چند ماهه اخیر سردمداران جمهوری اسلامی از روی استیصال دست به هر شگردی میزنند تا شاید جوانان را راضی کنند که کمی کوتاه بیایند. این حربه هم بیشتر بخاطر همین موضوع است. ایشان بگمانشان که جوانان فقط بدنبال اینگونه مسایل اند بیخبر از آنکه جوانان درپی یک دمکراسی سکولارند و نه کمتر.
بی شک همه کسانی که کمی آگاهی از مسایل سیاسی را دارند میدانند که در هر تحرک اجتمایی همیشه این جوانان هستند که دکمه ی استارت اول را میزنند. نگاهی به کلیه ی انقلابها و حرکتهات اجتمائی در دنیا این نکته را اثبات میکند. رژیمی که همه ی کوشش خود را در این 24 سال بر روی کنترل تحرکات جنسی (Sexuality) جوانان متمرکز کرده و یکی از فاشیست ترین سیاستها را دراینگونه زمینه ها داشته، یک شبه گوی سبقت را از کشورهای اروپایی میرباید! (در نروژ هنوز دایر کردن فاحشه خانه ممنوع است)، از خود سوال کرده اید برای چه!؟. اگر گمان میکنید که اینکار را برای کمک به زنان بی پناهی کرده اند که بخاطر سیاستهای حکومتیان به این روز سیاه کشیده شده اند، پس باید عقاید خود را باز بینی نمایید. این سیاست استیصال است و دیگر هیچ.
باش تا صبح دولتت بــــــدمــد         كاين هنوز از نتايج سحر است

نوشته: در ساعت: 5:48 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خانه های عفاف (جینده خانه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی