Jan 23 2005

بنا به خبری که از

نوشته:     :::       Comments Off on بنا به خبری که از

بنا به خبری که از خبرگزاری سینا منتشر شده. (اول فکر کردم خبرگزاری ایسنا ست و به اشتباه نوشته شده سینا ولی با خواندن خبر دیدم که خیر نام خبرگزاری درست است و بنا به دیگر عادات ما ایرانی‌ها حتی در این زمینه‌ها هم باید مثل تولید آخوند که خوشبختانه در کشور بطور انبوه تولید می‌شود خبرگزاری هم این روزها به تولید انبوه رسیده و روزی چند خبرگزاری به خبرگزاری‌های مملکت اسلامی افزوده می‌شود).
برویم سر خبر! حالا بنا به همین خبر گویا دوباره قشقرقی در ایران راه افتاده و هر کسی هم نظری دارد چه دست راستی چه اقتدار گرا، چه چپ حزب اللهی، چه راست خدا پرست، چه چپ ملی مذهبی ملحد و الی آخر، همگی در این زمینه صاحب نظراند. ولی برای اینکه به قلب اَن‌قلاب (انقلاب سابق) رخنه کرده باشیم و خبرهای دقیق کسب کرده باشیم خبرنگار خبرگزاری خُسن آقا (همین امروز به ثبت رساندیم آقاجان ایراد نگیر جانم!) را فرستادیم سراغ یکی از ستون های اَن‌قلاب (انقلاب سابق) تا چند سوال درست و حسابی از ایشان بپرسیم و خبرهای دقیق به خوانندگان عزیز بدهیم.
خبرنگارما به حضور بانوی اول! مملکت خانم عشرت شایق رفته و با ایشان در این باره صحبت کرده نتیجه این مصاحبه را در زیر می‌خوانید.
خانم عفیفه شایق نمایند وزین ملت ایران در مجلس شوربای اسلامی مرحمت فرموده نظر خودتان را در باره مسدود کردن اورکات ویاهو مسنجر بدهید.
خانم شایق: با درود به کفن سفید رهبر اَن‌قلاب و روح پاک شهیدان، بنده مخالفتی با اورکت ندارم چه همه برادران حزب الله از همان اول اَن‌قلاب به این نوع پوشش عادت کرده‌اند و بنظر بنده این سروصداها که این اواخر برسر اُورکت روی داده همگی از جانب ضد اَن‌قلاب فریب خورده است.
– می‌بخشید خانم شایق سوال ما در باره اورکات بود نه اُورکت
خانم شایق: اورکت چه چیزی هست؟
– اورکات یک سایت اینترنتی دوست یابی است!
خانم شایق: آهان همون سایت مستهجنی که برادر شریعتمداری در باره‌اش نوشته بودند؟
– واله مستهجن بودنش را بنده خبر ندارم ولی درست برداشت کردید همان سایتی است که برادر شریعتمداری درباره‌اش نوشته بودند.
خانم شایق: واله بنا به بولتنی که برادر شریعتمداری در اختیار مجلس قرار داده‌اند این سایت به تنهایی مشکل‌ساز نیست ولی جدیدآ ضد اَن‌قلاب خارج از کشور یک چیزی که بنده‌ام نمی‌دانم چیست، فقط بنا به توضیحات برادر شریعتمداری که چیزی است بنام پلاگ‌این که ضد اَن‌قلاب خارج از کشور ساخته و اگر این چیز را یعنی همان پلاگ‌این را به اون یکی چیز دیگه که گفتید اورکت یا هرچه اسمش هست وصل کنند باعث می‌شود که چیز پسرها به چیز دخترها برخورد کند و همین باعث فحشا می‌شود و در اسلام خوردن چیز پسر با دختر حرام است که در نتیجه ما هم تصمیم گرفتیم که قانون اورکت را تصویب کنیم.
– خوب نظر شما در مورد مسدود کردن “یاهو مسنجر” چی است.
خانم شایق: بنده بطور کلی با اینکه در دین اسلام عده‌ای دارند تفرقه می‌اندازند واقعا نگرانم، شما ببیننید اول اَن‌قلاب مجاهدین بودند که نفاق می‌انداختند و بعد این وهابی‌های ملعون اول سعی کردند از طریق وهابی‌گری اسلام عزیز را هجمه کنند و چه و چه و حالا وقتی دیدند این حیله‌ها اثر نمی‌کنند به فرقه علی اللهی‌ها روی آورده‌اند. باز هم خدا برادر شریعتمداری را برای اَن‌قلاب حفظ کند که این توطئه ضد اَن‌قلاب را برملا کرد بنا به نوشته برادر شریعتمداری در یک بولتن مجلس، این وسیله برای ترویج فرقه علی اللهی ها درست شده و بهمین دلیل هم اسمش را گذاشته اند “یاهو مسنجر” و کار این وسیله ضاله هم این هست که جوانان ما را از طریق این به دراویش وصل می‌کند و صبح تا شب می‌نشینند و یاهو یاهو می‌گویند این هم خودش یک نوع ضد اَن‌قلاب و یک نوع وسیله نفاق است که خوب یقینآ برادر سعید مرتضوی باید جلوش را بگیرد.
– با تشکر از اینکه وقت خودتان را به ما دادید

نوشته: در ساعت: 7:37 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بنا به خبری که از  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی