Feb 06 2005

این نامه را هم یکی

نوشته:     :::       Comments Off on این نامه را هم یکی

این نامه را هم یکی از دوستان فرستاده:
جناب آقای جرج دبلیو بوش رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا! با عرض سلام بعنوان یک ایرانی به عرضتان میرسانم که سخنان شما بهنگام گزارش وضع ملت در مجلس آمریکا مایه خوشوقتی اینجانب نیز گردید!! از اینکه در بیاناتتان اظهار نمودید که در کنار آزادیخواهان ایران قرار دارید نهایت سپاس را دارم!!
ملتهای ایران و آمریکا, همواره در تلاش بر حفظ استقلال و تمامیت ارضی ,اجتماعی و سیاسی خویش را دو ملت میبینم که با علاقه وافر بیکدیگر در هر زمان نزدیکی و همکاری با یکدیگر را در چارچوب موازین بین المللی جسته و خواستار هستند و این خود مایه خوشوقتی اینجانب نیز میباشد که علیرغم میل باطنی عناصری که جدائی این دو ملت بزرگ را در دل میخواهند, دوستی و مودت با یکدیگر را کنار نگذاشته و نهایت کوشش را در پیشبرد مقاصد مشترک!! بر طبق قوانین بین المللی و انسانی مینمایند!!
جناب بوش خوشبختم که بدانم در صورت نیاز ملت زجر دیده من میتواند بر روی کمکهای شما حساب کند و نیز میدانم که ملت غیور من که از حافظه تاریخی خوبی نیز برخوردار است, ذاتا ترجیح میدهد تا مسایل داخلی و خارجی خویش را خود و بطریق و دست خود حل و فیصله نماید و این خود انگیزه ایست که ضمن تشکر و قدرانی از نیات خیرتان!! در مورد وطن و هموطنان من, از شما درخواست نمایم تا به خود رنجه نفرموده و تا زمانیکه مردم ایران طی همه پرسی از شما درخواستی ننموده باشند, سربازان غیور و حافظ صلح و مبشر آزادیتان را به مملکت من گسیل نفرمائید که خدای ناکرده به مثابه میهمان ناخوانده میشوند و سوء تفاهمات عظیمی را در روابط حال و آینده دو ملت مسبب میگردند.
با عرض تشکر مجدد
ایرانی خود چاره جو و خود چاره گر

نوشته: در ساعت: 11:36 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on این نامه را هم یکی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی