May 14 2005

شمس الواعظین : اگر قرار

نوشته:     :::       Comments Off on شمس الواعظین : اگر قرار

شمس الواعظین : اگر قرار باشد بین دولت بسته توتالیتر و توسعه گرا یکی انتخاب شود به طور حتم دومی بهتر خواهد بود
روشن فکر به این می‌گویند ها! بارکلا! چش نخوری ایشاالله!
“ماشاالله خان” فرمودند: سکوت جوانان در مقابل ایراد سخنرانی های صاحبان رسانه در جامعه به آفت تبدیل شده است.
خوب راست می‌گه دیگه بابا این به آن معناست که چنین صاحبانی (منظور همان صاحبان رسانه‌ها هستند) دیگر حرف‌هایشان را کسی به یک عباسی هم نمی‌خرد (اگر نمی‌دانید عباسی یعنی چه این هم واحد پول قدیمی است و به معنی بی ارزش استفاده می‌شود) به زبان عامیانه ایشان نگران ارزش سهام خود هستند. به زبان باز هم ساده‌تر ای بابا شما چقدر خنگ تشریف دارید بابا! ماشاالله خان رفته به هاشمی گفته سرکیسه رو شل کن هاشمی هم گفته برو بابا خدا روزی تو جای دیگه حواله کنه این همه وبلاگ نویس دارن مجانی برای من و این انتخابات ببخشید انتصابات تبلیغ مفتکی می‌کنن چرا من پول به تو بدم که هیچکی قبولت نداره!؟
سردبیر روزنامه‌های توقیف شده جامعه ،توس و نشاط در بازدید از غرفه خبرگزاری سینا در دوازدهمین جشنواره مطبوعات ، در باره علت نوشتن مقاله بازگشت هاشمی گفت : به هیچ حزبی وابسته نیستم که بخواهم از کاندیدای خاصی حمایت کنم ولی بر این اعتقادم که اگر قرار باشد بین دولت بسته توتالیتر و توسعه گرا یکی انتخاب شود ، به طور حتم دومی بهتر خواهد بود .در مقاله بازگشت هاشمی هم پیشاپیش تبعات حضور وی را اعلام کردم .
ماشاالله خان فراموش کردن بفرمایند که این دولت توسعه گرایی که می‌فرمایند کدام است و آن یکی که توتالیتر است کدام.
البته خُسن آقا بعد از تحقیقات بسیار و جستجو در تاریک خانه‌ها به این نتیجه رسید که منظور ماشاالله خان از دولت توسعه گرا همان دولت سلطان بهرمان است. گرچه در لابلای اسنادی که خُسن آقا پیدا کرد توسعه گرایی سلطان بهرمان فقط شامل حال خاندان ایشان شده و ربطی به ملت ایران نداشته و بهمین جهت هم ایشان (منظور همان خُسن آقا هستند) گمانه زنی می‌کنند که درپای صندوق‌های انتخابات ببخشید انتصابات هم فقط خانواده محترم به ایشان رای خواهند داد البته ممکن است اگر باد از جهت موافق بوزد ماشاالله خان و خانواده هم به ایشان رای بدهند.
با حضور شمس الواعظین در غرفه سینا ، تعدادی از جوانان به پرسش از او درباره انتخابات ریاست جمهوری پرداختند (ارزش سهام آقا رفت بالا!!).
وی، انتخابات در ایران را انتخاب بین شر نسبی و شر مطلق دانست و ادامه داد: بین این دو باید یکی را انتخاب کرد .
وی در پاسخ به این سوال که چه کسی برای مقام ریاست جمهوری در آینده اصلح تر است ، گفت : یک روزنامه نگار حق ندارد به مردم بگوید که به چه کسی رای دهند ، فقط می تواند دیدگاه های خود را بازگو کند .
نگفتم هاشمی حاظر نشده سر کیسه رو شل کنه، حالا آقا مثل اینکه یادشان رفته چند وقت پیش چنان برای هاشمی طنازی می‌کردند که گندش بالا آمد.
شمس الواعظین در رابطه با حضور میر حسین موسوی اظهارداشت : اگر میرحسین به عرصه انتخابات نیاید ، آدم عاقلی است.
این پیغام را از طرف اکبر جان به ایشان رساند ها! فکر نکنید که نظر خودش بود ها!
منبع خبر

نوشته: در ساعت: 3:28 pm در بخش: انتخاباتی

Comments Off on شمس الواعظین : اگر قرار  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی