Jun 16 2005

حرفی با حسین درخشان در ایران، مرثیه ای بر زیباکاظمی در ایران

نوشته:     :::       13 پیام

حسین درخشان در دامان اسلام محمدیمیدونی زیبا وقتی اومد مثل تو اپوزیسیون نبود. زیبا هم وقتی اومد مثل تو کانادایی بود. زیبا وقتی اومد به کسی فحش نداده بود. زیبااصلا کسی رو فحش نداده بود. نه به رهبر فحش خواهر مادر می داد و نه رییس مجمع تشخیص مصلحت رو گی خطاب کرده بود. زیبا حتی وقتی اومد به عنوان یه خبرنگاراومد. زیبا وقتی اومد کارت خبرنگاری داشت. زیبا هیچ کاری نکرده بود. زیبا فقط چند تا عکس گرفت. زیبا صد تا مصاحبه علیه حکومت نکرده بود. زیبا فقط چند تا عکس گرفت. زیبا زن بود. زیبا سنش زیاد بود. زیبا رفت اوین. زیبا نتونست بره آب انار بخوره. زیبا اصلا کاری به انار نداشت. ریبا اصلا انار نداشت. زیبا جایی ننوشت که میره به ایران. زیبا فقط دوربین داشت. زیبا وبلاگ نداشت. زیبا حتی اجازه حرف زدن پیدا نکرد. یعنی تو قکر می کنی اگه زیبا وبلاگ انگلیسی داشت و تو وبلاگ انگلیسیش می نوشت که میره کمتر شکنجه میشد؟ یعنی اینجوری کسی نمی فهمید می خواد عکس بگیره؟ یعنی تو فکر می کنی حداقل بهش تجاوز نمی کردن؟ یا حداقلش اونجوری وحشیانه بهش تجاوز نمی کردن؟ یعنی تو فکر می کنی اگه زیبا بدون اینکه بدترین توهین ها رو کرده باشه صبر می کرد و موقع انتخابات میرفت ایران حداقل یواشتر سرش لگدمال چکمه ها می شد؟ یعنی اگه زیبا این موقع میومد با وجود اینکه حتی زرافشان که هیچ فحاشی نکرده بود داشت از ضعف داشت جون می داد و گنجی به خاطر چیزهایی که خیلی کمتر ازحرفای تو توهین حساب میشه توی انفرادی آب خنک می خورد می تونست مثل تو قدم بزنه و آب انار بخوره؟ زیبا پدر نداشت که براش از ایران پول بفرسته که به حکومت فحش بده و بعد هم پول بده که برگرده ایران. زیبا اصلا پدر نداشت. زیبا اصلا این همه پدرو پدرخوانده نداشت. زیبا رو اصلا پدرهاش نفرستاده بودن کانادا که بهشون فحش بده. زیبا فقط اومده بود عکس بگیره. زیبا کسی رو نداشت که وقتی میاد ایران به بقیه بگه ((مشکلی نیست، من گفتم بیاد.)) زیبا وقتی اومد نتونست تو خیابون های تهران بگرده. زیبا حتی نتونست عکس بگیره. زیبا اینترنت دایل آپ هم نداشت. زیبا هیچ وقت نتونست عکس هاش رو حتی توی وبلاگ انگلیسیش یزنه و کنارش به ((رژیم)) فحش یده. زیبا اصلا وبلاگ انگلیسی نداشت. زیبا فقط دوست داشت چند تا عکس بگیره واسه مجله اش یا شاید هم یادگاری. زیبا سردش شد. خون گرمی روی رونهاش ریخت. بیهوش بود. زیبا بیهوش شد. خون روی سرش شتک زده بود. زیبا هم کانادایی بود. زیبا هیچ وقت به کانادا بر نگشت. زیبا مامور خودش بود. زیبا مسئول جون خودش بود. زیبا از کسی دستور نمی گرفت . زیبا هیچوقت به کانادا بر نگشت حتی جسدش هم بر نگشت.
مهدی صامتی
پ.ن.: با یک نگاه به این مقاله و اینکه طرفداران آقای هاشمی وکروبی برای تبلیغ انتخاباتی خود جوانانی را به مبلغ 250 تا 400 هزارتومان خریده اند باید از خود پرسید آقای درخشان که از روز اول در این حیطه وبلاگ نویسی همیشه دنبال پول مفت بوده اند چند هزار تومان از آقای معین و شرکا گرفته اند البته قبلا خوانده بودیم که آقای معین یک سکه طلا به وبلاگ نویسها داده من که نمی دانم یک سکه طلا چقدر ارزش دارد اگر دوستان لطف می کردند قیمت یک سکه طلا را می گفتند شاید می توانستیم یک چند صدتایی از این وبلاگ نویسها را ما هم بخریم مثلا همین آقای درخشان را شاید بد نبود می خریدیم و می گفتیم بیاید برای تحریمی ها تبلیغ کند . با این کار آقای درخشان مجبور نبودند به ایران هم بروند می توانستند از همان کانادا پولشان را بگیرند و تبلیغشان را از همان جا انجام بدهند پول بلیت هواپیما را هم صرفه جویی می کردند.
خودفروشی که شاخ و دم ندارد که جان من

نوشته: در ساعت: 12:00 pm در بخش: انتخاباتی

13 پیام  |           

13 پیام به “حرفی با حسین درخشان در ایران، مرثیه ای بر زیباکاظمی در ایران”

  1. saeed says:

    salam az in davahye bikhodi va kineha halam be ham mikhorad sarafraz IRAN

  2. AXAR says:

    agha bad tazahorat bood emrooz enghelabo parke lale kheiliaro gerftan kheili shologh bood

  3. سکینه says:

    دوستم می گفت شما که فرمساق تری که مرتب می ری ایران و می آی. می گفت این مادرجنده ها هرکاری خودشون می کنن مبارزه است هرکاری بقیه می کنن خیانت. والله چی بگم ادم به این پفیوزی نوبره واله. خسن آقا تا امثال تو و هخا و … بقیه مبارزین سرنگونی این رژیم هستین اینا می مونن.

  4. سعید جان اینها دعواهای بی خودی نیست این دعواها خیلی هم جدی و با خودی است.
    آقا می رود ایران تا مثلا چهارتا جوان پانزده شانزده ساله را فریب بدهد و آنها را به پای صندوقهای رای بکشاند.
    به این می گویند سیاست بازی ما هم کاری بجز بازی با ایشان نکردیم که کردیم؟ چطور برای آقایان بازی آزاد است برای ما نه. آنها می خواهند مشروعیت بخرند ما هم هدفی بجز زیر سوال بردن همان مشروعیت نداریم.

  5. مردم آسایش می خواهند حتی خود شما
    آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
    با دوستان مروت با دشمنان مدارا

  6. jay says:

    عالی بود اين متن 🙂
    زيبا بسطار زيبا فکر بود و زيبا بود و ….و لی حسين بسيار تنگ نظر ه و حسين هست !

  7. درود برشما عکس”در دامان اسلام محمدی”معلوم نیست و کلا اصل مطلب چیست؟

  8. David.G says:

    حسين درخشان براي برداشتن فيلتر وبلاگش در ايران به دور ملايان تواف ميرود تا شايد فيلتر وبلاگش برداشته شود :))

  9. David.G says:

    ولي كور خوانده

  10. همیشه گفته ای که نباید بهاء به کسانیکه آغوش دیگران را بر گرسنکی ترجیح میدهند داد، اینک خیلی خوب است و باید از رژیم جمهوری اسلامی ولائی متشکر بود که حداقل دست آدمهای نا شفاف را باز میکند و ما ها تکلیفمان روشن میشود، آمان از وقتی که تو طرف را نشناسی و به قول مولانا ” که به نشناسممن خویش ز بیگانه”.

  11. م.آشنا says:

    همیشه گفته ای که نباید بهاء به کسانیکه آغوش دیگران را بر گرسنگی ترجیح میدهند داد، اینک خیلی خوب است و باید از رژیم جمهوری اسلامی ولائی متشکر بود که حداقل دست آدمهای نا شفاف را باز میکند و ما ها تکلیفمان روشن میشود، آمان از وقتی که تو طرف را نشناسی و به قول مولانا ” که به نشناسم من خویش ز بیگانه”.

  12. dentist says:

    مرد حسابی!
    زيبا کاظمی درست حرفهات هم راجع به اون قشنگ و تاثیر گذار بود
    اما به حسين درخشان چه ربطی داره؟؟
    مرد حسابی!
    من هم با حکومت فعلی موافق نيستم اما به اونجا می رم و بر می گردم. يعی می خواهيد اين حق رو هم از ما بگيريد؟اصلا به شما چه ربطی داره؟
    مردحسابی!
    از تهمت بستن به زمين و زمان چی گير تو مياد؟ من هم طرفدار معينم و بهش رای می دم براش تبليغ می کنم. اما نه من و نه هيچکس ديگه سکه نگرفتيم که برای اون تبليغ کنيم. حرفهای پارانوئيدی سيد علی را به حرفهای پارانوئيدی شما ترجيح می دهم . اون از روی نادانی می گه اما شما از روی کينه ورزی.
    ضمنا سکه بهار آزادی صدهزارتومنه.
    چاو

  13. شما برو دندونتو بکش آقا حال نداری

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی