Jun 21 2005

تكذيبيه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي

نوشته:     :::       6 پیام

شوراي محترم مركزي دفتر تحكيم وحدت


سلام عليكم


احتراما به عرض مي رساند بيانيه اي با امضاء سي و هشت انجمن اسلامي دانشجويان عضو دفتر تحكيم وحدت منتشر گرديده است كه نام انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اصفهان و علوم پزشكي نيز در آن ذكر گرديده است.


به اطلاع مي رساند كه در مرحله دوم انتخابات، هيچ بيانيه يا اطلاعيه اي از طرف اين تشكل صادر نگرديده است و دو نفر عضو داراي حق راي اين واحد نيز در هيچ جلسه اي حضور نداشته اند. بديهي است هيچ كس به جز اعضاي داراي حق راي، كه منتقل كننده نظرات مجموعه انجمن هاي اسلامي دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي به شوراي عمومي يا شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت مي باشند، مجاز به موضعگيري از طرف اين مجموعه نمي باشد، چه رسد به كسي كه روزگاري عضو غيرقانوني اين تشكل بوده است و از دو سال پيش نيز دانشجوي اين دانشگاه ها نمي باشد.


لذا با تكذيب امضاي اين واحد در پاي بيانيه منتسب به سي و هشت دانشگاه و همچنين بيانيه مربوط به تشكيل فراكسيون دموكراسي خواه و ملي گرا، از شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت مي خواهيم با اين تخلف آشكار تشكيلاتي كه از سوي فردي شناخته شده در شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت هدايت مي شود واكنش نشان داده و نسبت به توبيخ آن فرد فرصت طلب اقدامي جدي به عمل آوريد.


لزومي به ذكر اين نكته نمي دانيم كه موضع انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي جداي از مواضع دفتر تحكيم وحدت نبوده و هيچ برنامه اي از طرف اركان اين انجمن جهت شركت در مرحله دوم انتخابات به تصويب نرسيده است.


انجمن اسلامي دانشجويان


دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي


 

نوشته: در ساعت: 7:05 pm در بخش: انتخاباتی

6 پیام  |           

6 پیام به “تكذيبيه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي”

  1. صداقت سرخ says:

    اين مادرقحبه هايی که می خوان برن به هاشمی رای بدن بايد همشون رو تيربارون کرد. کس کشا يادشون رفته هاشمی با مردم چيکار کرد. از تو دل هاشمی اين خاتمی مادرسگ در اومد . می خواين ۲۰ سال ديگه اين ملاها بمونن. ريدم به فرق سرتون. بزارين اين جاکش احمدی نژاد بياد تا مردم بلند شن. ما ايرانيها هم همه چيز رو مجانی می خوايم. برای رسيدن به يه چيز بزرگ بايد يه وقتی هم يه کونی داد. بابا به خدا بهتر از اينه که ۲۰ سال ديگه اين ملاها آبروی ما رو توی دنيا ببرن. پفيوزها بلند شيد ديگه اين بساط رو به هم بريزيد.

  2. ali says:

    جوش نزن شيرت خشک می شه قهرمان از راه دور!!!

  3. bokon says:

    صداقت سرخ جوووووووون
    اقا اگه تصميم داری کون بدی تا رژيم عوض بشه به ما هم بگو کجا قراره بدی ! مشتری هستيم!!

  4. سلام و درود بي كران
    حسن آقاي عزيز تا خون در رگ ماست مبارزه با آخوند و ظلم و كشتار هدف ماست
    باز هم مثل هميشه دور دوم انتصابات رياست جمهوري را تحريم مي كنيم
    بروز كردم
    بدرود

  5. آرمان says:

    آقای نبوی ! لطفاً تکلیف ما تحریمیون را مشخص کنید !
    جناب نبوی در تحلیل آب دو خیاری خود که کاملاً حاکی از خشم او از تحریمیون بود, آنان را مورد ارزیابی (حمله) قرار داد و با ارائه بسیار دقیق (!) آمار لازم, کشف نمودند که “تحریمیون در اقلیت هستند !!” تا با این سنگ پرانی در هنگام عصبانیت ناشی از شکست, خود را سبک کنند. به عبارت دیگر ایشان سعی کردند که بجای قبول شرافتمندانه شکست گروه مورد علاقه خود (مقام تقریباً آخر) آن را گردن تحریمیون بیچاره بیاندازند ! انگار ایشان در انتخابات مجلس هفتم خواب تشریف داشتند ! انگار یادشان رفته وقتی که خود او و گروه مدعیش هم جزو تحریمیون بودند فقط 50 درصد انتخابات را تحریم کردند. همان زمان آزاد اندیشان اعلام کردند که “روشنفکران در اقلیتند و باید آگاهی مردم را افزایش داد”. پس کشف *دیر هنگام* ایشان نه تنها کشف نبود بلکه مانند عمل آن شخص در حال غرق شدن بود که هر که را دستش میرسید با خود به ته دریا میکشید.
    ایشان سعی دارند که علت شکست گروه مدعی خود را همه چیز از جمله تحریم, کم شعوری مردم, تقلب در انتخابات, و … بدانند الی علت اصلی که همانا عملکرد غیر صادقانه و ادعاهای توخالی آن گروه میباشد. ایشان بی شرمی را به حدی رساندند که احمدی نژاد را هدیه تحریمیون میدانند ! البته ایشان حق دارند که مثل یک بچه که تحمل دیدن باخت خود را ندارد تقصیر را به گردن زمین و زمان بیاندازند ولی چیزی که من میخواهم از ایشان درخواست کنم اینست که لطف کنند و نوشته های خود را قبل از انتشار حداقل یکبار از روی تفکر و تعقل بخوانند تا از دریای تناقضات آن اندکی بکاهند ! آخر تناقض هم حدی دارد ! اینکه شما یک روز به ما میگویید از ترس فاشیسم هاشمی به معین رای بدهید و فردایش فتوی میدهید از ترس فاشیسم احمدی نژاد به هاشمی رای بدهید, زیاد ما را متعجب نساخت چرا که “روزی نویسی” شغل شماست. ولی در تحلیل منتج از غرض بدون منطق جنابعالی, از یک طرف میفرمایید: “تحریمیون در میا ن مردم مشروعیت ندارند و تعداشان 615 (!) نفر است !” تا با این شکل عقده خود را از شکست انتخابات خالی کنید و تحریمیون را در راستای مقاصد فاشیسم بی اهمیت نشان دهید و از طرف دیگر شعار میدهید که “احمدی نژاد هدیه تحریمیون است” !! این یعنی انتصاب احمدی نژاد و حکومت اقتدار گرایان را 615 نفر تحریمی باعث شدند !!
    جناب نبوی ! ترو بخدا تکلیف ما تحریمیون را مشخص کنید ! آیا ما 615 نفر بی اهمیت هستیم و یا اینکه ما مسئول تمام بدبختی های شما هستیم ؟! (به قول دائی جان ناپلئون: همه اینها زیر سر انگلیس است !) همان طور که تکیلف رای دهندگان را شما “روزانه” مشخص میکنید (امروز به معین, فردا به هاشمی, پس فردا به احمدی نژاد) لطف کنید تکلیف ما تحریمیون بیچاره و “بی اهمیت” هم مشخص کنید ! شما که با آمار دقیقتان تعداد ما را هم مشخص کردید. بر سر ما منت بگذارید و اهمیت تحریمیون را هم حداقل برای یک “روز” مشخص کنید.
    با تشکر

  6. دوست سمیرا says:

    صداقت سرخ انگار چیز آخوندا خیلی بهت فشار آورده!
    بدجوری کونی شدی!!!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی