Jun 22 2005

‌لیست طرفداران پدرخوانده

نوشته:     :::       12 پیام

گفته بودم که سعی خواهم کرد لیست وبلاگ‌هایی که به حمایت از هاشمی برخواسته‌اند تهیه خواهم کرد. این لیست را که هنوز تکمیل نیست را گذاشتم اینجا نگاهی به آن بیندازید و آنها را بشناسد عده‌ای از آنها یقینا همان‌ها هستند که با اتیکت‌های HASHEMI بر روی قمبل‌شان و یا پستان‌های سیلیکونی شان قبل از دور اول برای پدرخوانده تبلیغ انتخاباتی می‌کردند، عده‌ای دیگر هم از لشکر شکست خوردگان معین هستند. اکثرا جوانند، بی‌تجربه و البته بزرگترهایی هم در بین شان یافت می‌شود، خوب اگر نمی‌شد که شاید این جوانترها به این سادگی در دام صیاد بزرگ نمی‌افتادند که! می‌افتادند!؟ اکثرا از یک جمله یا چند جمله کلیشه‌ای که از اینجا و آنجا کپی پیست کرده‌اند به این استدلال رسیده‌اند که اگر به هاشمی رای ندهند احمقی نژاد می‌آید و می‌خوردشان، درست مثل بچه‌های هفت هشت ساله که مادران برای ساکت کردنشان و پیروی از اوامر ملوکانه مادر از لولو خورخورک استفاده می‌کنند.


استراتژیست های هاشمی طراحان خوبی بوده‌اند، مگر چیز دیگری هم توقع داشتیم. آقا بقول یک خبری که یک جایی خوانده بودم، گمانم فوربز بود نوشته بود چهلمین ثروتمند دنیاست برای چنین ماشین پول سازی تهیه یک استراتژی و فریب چند صد جوان زیر بیست و دوسه سال مثل آب خوردن است سه سوته همگی را به پیروی واخواهند داشت. چرا این جوانان را بترسانند!؟ مگر چند جوان وبلاگ نویس تاثیری بر اوضاع دارند!؟ خامی شما که ساده انگارید در همین است. چه کسانی هستند این وبلاگ نویس‌ها جوان و بی‌تجربه اکثرا در خانواده‌های ثروتمند یا نمیه ثروتمند یا حداقل طبقه متوسط زندگی می‌کنند اکثر در محیط خود دست بالا را دارند و کافی است تئوری‌های خودشان (آقای هاشمی) را برای بچه‌های دیگر محل یا مدرسه یا چمیدانم رفقای خراباتشان تعریف کنند آخر مگر پیام‌هایشان را گاهی نخوانده‌اید اکثرا پیام‌گیرشان مثل اطاق چت می‌ماند فری برای سَمی پیام می‌فرستد و نیما برای یاشار یا چمیدانم من زیاد این اسم‌های جدید فوفولی را در جمهوری اسلامی نمی‌دانم شما خودتان بهتر می‌شناسیدشان. اینها با هم در کوچه و خیابان در مدرسه و سر گذر پیام آوران پیام هاشمی خواهند شد. اینها همانها هستند که وقتی لینک‌های کنار وبلاگشان را نگاه می‌کنی پی به بی‌تجربگی و بی گناهیشان می‌بری نیازی به خواندن مطلبشان نیست اکثرا چنان کلیشه‌ها را با دقت کنار هم چیده‌اند که خیال می‌کنی وارد همان وبلاگ قبلی شده‌ای اکثرا لینک ایدول هایشان، همان‌ها که امروز خط‌شان می‌دهند همان‌ها که گفته می‌شد در اتاقهای کوفت زهر مار هاشمی دارند تعلیم می‌بینند همان‌ها که برای اهدافشان حاضرند شرق و غرب را طی کنند و پیام آور پدرخوانده باشند همان‌ها که یقینا اگر هاشمی به پست پادشاهی برسد پول‌های کلانی خواهند گرفت. همانها که نسل بعد از نسل خود فروخته بدنیا آمده‌اند و باید در این برهه هم سهم خود را بپردازند. همان‌ها که با قلم‌هایشان می‌توانند مرده را زنده و زنده را مرده جلوه دهند و توهم بیافرینند. کوتوله ترین خبرنگار دنیا هم منشی صحنه‌شان شده
روزگار غریبی است ای کاش شاملو زنده بود و با صدای خود بریشان می‌خواند


 خورشيد را گذاشته ،
می خواهد با اتکا به ساعت شماطه دار خويش
بی چاره خلق را متقاعد کند
که شب
از نيمه نيز برنگذشته ست


پ.ن.: گویا یکی از خُسن آقا سریعتر این لیست را تهیه کرده. البته بهتر این بود که به متن حمایت لینک داده می شد تا بعد ها باعث شک وتردید نوشد

نوشته: در ساعت: 8:35 pm در بخش: انتخاباتی

12 پیام  |           

12 پیام به “‌لیست طرفداران پدرخوانده”

  1. درود
    httphttp://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9&ni=5216://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9&ni=5216

  2. ali says:

    محضر ولی مطلق فقیه وبلاگ ها خُسن آغا !!
    جوش نزن شيرت خشک می شه قهرمان از راه دور!!!

  3. صادق says:

    اوخ اوخ بشتابيد!‌حزب هميشه خائن توده هم بالاخره دهان گشاد:
    راه توده: با تائيد نظرنيروهای سياسی در ايران
    به سوی مرحله دوم انتخابات با رای به‌هاشمی رفسنجانی!
    صادق

  4. صادق says:

    به این عکس توجه کنید رفسنجانی بدون عمامه می باشد!
    من ریدم توی دهن مردم ایران! مخصوصا طرفداران معین و طرفداران بی حجابی!
    http://img10.echo.cx/img10/5743/hashemi31jo.jpg

  5. صادق says:

    آقای حميد درخشان هم کولاک کرده و فرموده اند هر که نمی خواهد رای دهد به زور بايد بردش سر صندوق رای!

  6. صادق جان اسم اون آقا حمید درخشان نیست تا اونجایی که ما خبر داریم اسمش هست “جواد” یا همون جوات خودمون

  7. آها جناب پروفسور حتما شما انتظار داشتيد از آقاي دكتر، طلبه ي بسيجي استاد نخودي نژاد حمايت كنيم تا در خيابانهاي شهرمان، بين مردها و زنها ديوار بزنند و به جاي سمند و پيكان، ذوالجناح توليد كنند! نه؟

  8. صادق says:

    دوستات سايت گفتمان که من در آنجا فعال می باشم شاهد بحث های داغ و خوب در مورد انتخابات می باش. قدم رنجه کنيد.

  9. Muhammad says:

    توطئه ای بزرگ بر عليه ملت ايران

  10. Reza says:

    salam hasan agha. khastam yek jaryane Rafsanjani ro baraye kasani ke hala azash tarafdari mikonan begam, chon khoondam ke Rafsanjani dirooz be daneshjooha gofte bood ke yek keshvar khoob az Iran misazeh!!!
    yadam miad ke sale 1370, Rafsanjani omd daneshgahe Sharif va goft ke age shoma daneshjooha 10 sal sabr konid ta projehaye eghtesadi be samar berese yek mamlekti dorost mikonim ke hame chiz baraye mardom mojoode va dore iran ro ham divar bekeshim be hichkas too donya ham ehtiajj nadarim!
    kholase hala sale 1384 hast va mibinim ke Iran chetore. chera bazi mardom dobare goole in hoghe baz ro mikhoran, man nemifahmam!

  11. رضا جان خوبا اگر آخوند دروغ نگه خناق می گیره.
    آین آقا تنها جایی رو که آباد کرده جیب مافیای هاشمی است

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی