Jul 05 2005

دو رئیس جمهور و جفنگیات ایشان

نوشته:     :::       14 پیام

 آقای رئیس جمهور جدید افاضاتی فرموده‌اند که تیتر خبر را اینجا می‌خوانید:


دفتر رییس‌جمهور منتخب خطاب به مردم:
با ارسال پیشنهادات خود، دولت 70 میلیونی را در تحقق اهداف مورد نظر یاری کنید.
منبع: ایسنا


دفتر خُسن آقا دامت افاضاته خطاب به رئیس جمهور منتصب:
حضور محترم رئیس جمهور منتصب 70 میلیمتری.
با عرض سلام، تبریکات خود را بخاطر انتصاب جناب عالی به مقام شامخ تدارکات‌چی رهبری اعلام می‌دارم.
نظر به اینکه از ملت همیشه در صحنه خواسته بودید که نظر خودشان را برای تحقق اهداف مورد نظر اعلام کنند به عرض می‌رساند که جهت دستیابی به این مهم  تنها یک کار از دست شما بر می‌آید، سرتان را بگذارید زمین و در جا سقط شین.


با احترامات بی‌پایان
تدارکات‌چی دفتر وبلاگ خُسن آقا


این از افاضات رئیس جمهور جدید و حالا چند کلام هم بشنوید از مادر عروس ببخشید رئیس جمهور قبلی:


سیدخندان: امیدوارم بتوانم در آخرین لحظات مسئوولیتم یک کار دیگری انجام دهم و آن این که بگویم که تشکیلات و سازمان‌‏دهی برای تخریب افراد یا برای ایجاد جنگ‌‏روانی در جامعه و تاثیر گذاشتن آن در جامعه, استفاده از امکانات عمومی و بیت المال و نیز اطلاعات و برنامه‌‏ریزی توسط چه کسانی انجام شده است تا آنها هم ریشه‌‏کن شود، تا تاثیر گذاری در جریانات اجتماعی آینده را هم چنان که تاثیر گذاری قتل های زنجیره ای از بین رفته است از بین ببرم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که سخنگوی شورای نگهبان گفته است چرا اطلاعات در خصوص تخلفات سازمان یافته قبل از انتخابات مطرح نشده است، اظهار داشت: بنای ما بر این بود که ما این انتخابات را به خوبی و سلامت برگزار کنیم، ولی معتقدم که جلوی تخلفات را گرفتیم، اما یک روند بداخلاقی و تخریب وجود داشت که اطلاعات آن جمع‌‏آوری شده است که ان شا الله خدمت رهبری و مقام محترم ریاست قوه قضاییه ارایه خواهد شد.
منبع: گویا نیوز


سخنان رئیس جمهوری قبلی هم که نیازی به توضیح نداره، خالی بندی های ایشون رو همه دیگه می‌شناسند ولی باور کنید وقتی این یکی خالی بندی جدید ایشون رو خوندم نزدیک بود از زور خنده از روی صندلی بیفتم پایین که خوشبختانه صندلی دسته داشت و تونستم خودم رو نگه دارم.

نوشته: در ساعت: 2:24 am در بخش: طنز

14 پیام  |           

14 پیام به “دو رئیس جمهور و جفنگیات ایشان”

  1. faranak says:

    آقای محترم
    اگر مشکلی با نويسنده اين بخش داريد با من تماس بگيريد.

  2. دوست زبل says:

    خسن جفنک گو وسنگ پا!! ریدم به حلقت با این حرف زدنت!!!به کور ی چشم کور امثال تو احمدی نژاد حتما در کار هایش موفق خواهد شد وقلب ملت دوست داشتنی ایران عزیزرا شاد خواهد کرد.

  3. casa says:

    کاش قدر خاتمی را بيشتر ميدانستيم . بقول دوستی خاتمی بايد رئيس جمهور کشوری مثل سوئيس ميشد که همه چيز سر جای خودش است و ميتوان از يک فيلسوف استفاده برد نه در ايران که هرکس سازی ميزند … کاسا

  4. احمد says:

    خسن آقا جون روش جديد كدبندي براي عبور از فيلتر شما فعلا تنها روشيه كه ميشه سايت ها رو باز كرد من ساكن تهران هستم از امروز آدرس http://207.58.138.200/~admin1/term_05.php
    فيلتر شده لطفا با همون روش يك آدرس جديد معرفي كنيد روي اين آخوندها رو بايد كم كرد.

  5. احمد جان متوجه منظورت نشدم، آیا پراکسی های PHP منظور شماست؟

  6. pedram says:

    دوست زبل ننه کونی!
    لطفاْ به اندازه سايز دهنت کير رو فرو کن تا يه وقت خفه نشی!
    گوه به قبر پدر احمدی نژاد.

  7. faranak says:

    نميدونم کدوم آشغالی با اسم و آدرس ايميل من ييغام گذاشته.

  8. سلام …رییس جمهور منتخب و دولت هفتاد میلیونی … چه واژه های اینه از شکم روده شان در نمی اورند، هرچند این واژه های من درآورده نشان سنجش آنان نیست، بلکه بطن *ما* را نشان میدهد …

  9. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان
    يکی از خوانندگان تو آقای خاتمی رو این پائین برای پست ریاست جمهوری سوئیس پيشنهاد کرده. از اين مطلب که سوئيس رئيس جمهور نداره که بگذريم ياد داستان «نان و شراب» اینیاتسو سيلونه افتادم. يکی از تبليعات چی های فاشيست در دهی برای حقنه ارج موسولينی برابر روستائیان موعظه می کرد که خاک بر سر بی مقدارتان؛ کشورهای بیگانه حاضرند پيشوای ما را برای خودشان بخرند و از این بابت بین شان رقابت درگرفته شما که لايق نيستيد. يکی از آن رعیت های زبل پايش را توی يک کفش کرده بود که بداند حالا اين مشتری ها چقدر بابت دوچه می دهند! حالا ما هم بد نيست از اين سوئيسی ها بپرسيم چقدر برای يک لاف زن دروغ پرداز خالی بند که بزرگترین معضل فلسفی اش دست دادن با ندادن با بانوان است می دهند تا مظنه دستمان بيايد شايد فروختيم و هم چيزی کاسب شديم هم شرش را از سر خود وا کردیم.

  10. صادق says:

    واقعا کاسا آمدی حرف بزنی ريدی! کاشکی ريده بودی توی دهن خاتمی که من جای تو نرينم!
    خاتمی تنها نگرانی که داشت اين بود که نظام را حفظ کند که روز قيامت سر پل صراط خمينی خرش را نگريد که رژيم را چرا وا دادی!! سوئيس ها ها ها حتما می خواهند خاتمی را.
    {برگرفته از شمر عزيز}
    يادمان باشد در نخستین ساعات بامداد شنبه 14 ژوئن دوهزاروسه میلادی، نیروی انتظامی به فرماندهی رئیس ستاد امنیت ملی سید محمد خاتمی دست به محاصره خوابگاه دانشجویان می زند، ارتباط آنان را با دیگر شهروندان قطع می کند و نیروهای خود را در آنجا می کارد و نیمه شب نیروهای “ان صار” این روسپیان خامنه ای ، در پناه نیروهای انتظامی به خوابگاه دانشجویان یورش برده و دست به جنایت می زنند. کسانی که گمان می برند خاتمی (اصلاح طلب- مشاركتي- چپي- درد زهر مار) اقتدار نشان نداده یا نادانند و یا خود را به آنرا می زنند. خاتمی ( و بعد از آن معين) در سرسپردگی به رهبری کمترین تردیدی از خود نشان نداده است و در تند پیچ ها نشان داده اند که دست اقتدار خوبی هم در سرکوب دارند! شد؟خاتمی هنگام امضای قراداد همکاری سه جانبه بین ایران، افغانستان و تاجیکستان در اوج خیزش مردم و دانشجویان پس از یورش ددمنشانه انصار به خوابگاه دانشجویان گفت:” ما حق اعتراض را به رسميت مي‌شناسيم و بنا نداريم با مخالفين خود با قهر و خشونت برخورد كنيم. وي در خصوص هياهوي رسانه‌هاي خارجي درباره‌ي وقايع اخير كشور گفت: در ايران خبري نيست….” ناگفته نماند هنگامی که خاتمی می گفت “در ایران خبری نیست”، خیابانهای تهران و بیشنه شهرهای کشور از مردمی که سرود آزادی را سر می دادند لبریز بود و “ان ثار” حزب الله در سایه نیروی انتظامی، با ساتور، قمه، دشنه، پنجه بوکس زنجیر و قمه به مردم یورش می بردند!

  11. والد جان گرفتی ما رو!؟ این مردک را اگر فروختی، فروختن که چه عرض کنم اگر مثل زباله پول دادی بردندش تازه بعد از چند روز مثل جنس بنجل برش می گردونند پیش خودمون.
    متاسفانه باید مایوس ات کنم این مردک بیخ ریش ملت ایران است چه بخواهیم چه نه فقط باید یک سوراخی پیدا کنیم قایمش کنیم چشمش نزنند!!! هاهاهاها

  12. دوست زبل says:

    پدرام بی عقل!! خیلی خیلی نفهمی!کوچکتر ازاونی هستی که جوابتو بدم آره دیگه مریدای این حسن آقا بی شعورهایی مثل تو هستند که فقط بلدند به منتخب مردم توهین کنند کار دیگه ای که ازشون برنمیاد!اگر اینقدر از انتخاب احمدی نژاد ناراحتی ما تحتتو بزن به آب سرد تگری !شاید یکم آروم بشی!ها ها ها!!!

  13. دوست زبل says:

    پدرام بی عقل!! خیلی خیلی نفهمی!کوچکتر ازاونی هستی که جوابتو بدم آره دیگه مریدای این حسن آقا بی شعورهایی مثل تو هستند که فقط بلدند به منتخب مردم توهین کنند کار دیگه ای که ازشون برنمیاد!اگر اینقدر از انتخاب احمدی نژاد ناراحتی ما تحتتو بزن به آب سرد تگری !شاید یکم آروم بشی!ها ها ها!!!

  14. دوست زبل says:

    پدرام بی عقل!! خیلی خیلی نفهمی!کوچکتر ازاونی هستی که جوابتو بدم آره دیگه مریدای این حسن آقا بی شعورهایی مثل تو هستند که فقط بلدند به منتخب مردم توهین کنند کار دیگه ای که ازشون برنمیاد!اگر اینقدر از انتخاب احمدی نژاد ناراحتی ما تحتتو بزن به آب سرد تگری !شاید یکم آروم بشی!ها ها ها!!!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی