Jul 07 2005

مانورهای رژیم برای حفظ قدرت (کاریکاتوری برای به تصویر کشیدن)

نوشته:     :::       18 پیام

استدلال ما که تحریم را تنها راه مبارزه با رژیم می‌دانستیم این بود که هیچ فرقی نمی‌کند کدام یک از جناح‌های رژیم پست ریاست جمهوری یا هر پست دیگری را اشغال کنند. حالا پس از سپری شدن دوران انتخابات نگاه کنید به اظهار نظرها، جناح بندی‌ها و باج‌دهی‌های آقایان تا به استدلال ما باور بیاورید.
 
اصلاح طلب‌ها: 
مصطفی معین: نگذاریم همبستگی ایجاد شده در انتخابات اخیر مجدداً به یأس و سرخوردگی تبدیل شود. منبع


تفکری که در پشت این پیام نهفته است بسیار ساده است به همان سادگی که رهبر انقلاب گفت (همه با هم برای چاپیدن ملت)


برای حکومت‌چیان (جبهه خودی) فقط یک چیز مهم است حفظ همبستگی (بخوانید “همه با هم”) تا اینها بتوانند مثل 26 سال گذشته به چپاول خود ادامه دهند و در اصل برای هیچکدام شان فرقی نمی‌کند کدام دسته یا گروه از آنها بر سر قدرت بیاید، به اندازه کافی منابع ثروت در ایران وجود دارد تا جیب این عده معدود پر شود.


جناح کارگزاران و به تازگی اصلاح طلب نوین!!: هاشمی و یارانش می‌‏خواهند رقابت به رفاقت تبدیل شود، امروز دفاع از هاشمی، دفاع از انقلاب، جمهوریت و حق ملت است. کسانی که به هاشمی حمله می‌‏کنند، رهبری انقلاب و نظام را نشانه گرفته‌‏اند. منبع


اینجا هم آقای هاشمی و شرکا همان حرف معین را می‌زنند (رفاقت بین خودی‌ها برای چاپیدن ملت)


حالا برای اینکه تصویر باز هم واضح تر شود که اینها که بر ایران حکومت می‌کنند تنها یک هدف را دنبال می‌کنند این هدف هیچ چیز بجز حفظ  “اسلام ناب محمدی” بخوانید (ملاها، همه با هم برای چپاول ملت) نیست تا در پناه آن اراذل بتوانند به پر کردن جیبشان بپردازند.


حالا برای تکمیل استدلال می‌رویم به سراغ روابط خارجی “حکومت عدل علی”:
اول نگاهی می‌اندازیم به مناظره‌ای که قبل از انتخابات بین سخنگویان ستادهای دو نامزد انتخاباتی از ستاد اکبر هاشمی رفسنجانی، فرهنگ نادری و از ستاد محمود احمدی‌نژاد، ابومحمد عسگرخوانی. در اینجا به بحث‌های رد و بدل شده نمی‌پردازیم که این خود مقوله‌ای است برای یک تحقیق وسیع برای شناخت ماهیت آن. در اینجا فقط به خود عمل مناظره و اینکه این مناظره در کجا انجام شده است می‌پردازیم.


مگر همین دو جناح رژیم نیستند که مخالفینی را که با رادیوهای بیگانه مصاحبه می‌کنند به زندان می‌اندازند و آنها را متهم می‌کنند به اینکه نوکر اجانب و بخصوص آمریکا هستند، و اینکه دلارهای آمریکایی به ایران آورده شده تا عده‌ای بتوانند رژیم را سرنگون کنند و از این دست چرندیات. خوب حالا باید از آقایان همین سوال را پرسید پس شما هم از آمریکا پول گرفته‌اید که در این میزگرد شرکت کرده‌اید؟ مگر اصول گرایان یا همان برندگان انتخابات (انتصابات) نیستند که مدام گوش خلق را کر می‌کنند و هر گونه تماس با آمریکا را خیانت و الخ می‌خوانند؟ باید از آقایان پرسید: خوب چگونه است که یک مرتبه همه آن اصول و اهداف انقلاب و چرندیات دیگری که در این 26 سال به شکم مردم بستند به کناری گذاشته می‌شود و “پیش به سوی شیطان بزرگ”!؟ چون تنها ناجی شماست؟ این بذل و بخشش‌ها فقط به اینجا ختم نمی‌شود باید نگاهی به چپاول‌ها و بذل و بخشش‌های دیگر هم کرد. همان بذل و بخشش‌هایی که در خارج از مرزها انجام می‌شود تا زمینه ادامه بقای “حکومت عدل علی” بر ایران را میسر سازد.


چشم پوشی جمهوری اسلامی از میلیاردها دلار خسارت جنگ ایران و عراق: دیدار وزیر دفاع عراق از تهران سعدون الدولیمی، وزیر دفاع عراق و کمال خرازی وزیر خارجه “حکومت عدل علی”. منبع 


جمهوری اسلامی استاد این گونه بذل و بخشش هاست. همان بذل و بخشش‌هایی که در این 26 سال هرگاه که رژیم خود را در تنگنا می‌بیند با چوب حراج زدن به اموال ملت از تنگناها خارج می‌شود. مثال می‌خواهید؟ مثال فراوان است، برای این‌کار نگاه کنید به قراردادهای اقتصادی منعقده نان و آبدار برای فرانسه با فرانسه بعد از قتل مخالفان سیاسی از جمله بختیار. باز هم نمونه می‌خواهید؟ نگاه کنید به قراردادهای منعقده انرژی بین ایران و چین برای باج دهی به چین تا در مرحله بعد چین در شورای امنیت در مقابل آمریکا از حق وتوی خود استفاده کند. باز هم مثال می‌خواهید؟ رجوع کنید به قراردادهای بلاعوض نفتی بین ایران و آقای حافظ اسد در دوران اولیه انقلاب، کجاست آقای اسد تا حالا از آقایان دفاع کند؟
تمام این بذل و بخشش‌ها و صدها بذل و بخشش دیگر همه برای این انجام می‌شود تا دولت های خارجی دست رژیم “حکومت عدل علی” را برای سرکوب‌های داخلی باز بگذارند تا رژیم بچاپد و ملت هیچ نتواند بگوید.
حالا یک کاریکاتوریست می‌تواند از این تصویر نوشتاری تصویری را ارائه دهد که تن مام وطن را نشان می‌دهد و لاشخورهایی (حکومت عدل علی) با همراهی حکومت های خارجی شرکای رژیم درحال خوردن این تن که نامش وطن است هستند.

نوشته: در ساعت: 4:33 pm در بخش: ملای حیله گر

18 پیام  |           

18 پیام به “مانورهای رژیم برای حفظ قدرت (کاریکاتوری برای به تصویر کشیدن)”

  1. درود حسن آقا، میتوانید پتیشنی بسازید برای اعتراض به تخریب آثار باستانی …چراکه اینان اولین بارشان نیست که میخواهند هویت مارا از بین ببرند ،این موضوع هزاران بار از قطعه 33 مهمتر است،لطفا چاره ای بیندیشید.

  2. راهي بنظرم رسيده آنست که مانند خليج پارس هزاران ايميل ،اما نهبسوي ژئوفيزيک بلکه دولن بفرستيم…به هرحال نميدانم فقط يکاري بکنيد!!!!!!!!!!!!

  3. راهي بنظرم رسيده آنست که مانند خليج پارس هزاران ايميل ،اما نه بسوي ژئوفيزيک بلکه دولت بفرستيم…به هرحال نميدانم فقط يکاري بکنيد!!!!!!!!!!!!

  4. دانیال جان این گونه حرکت ها اگر جوش در بین بچه های وبلاگ نویس نباشد به هدف نمی رسد. مشکل اینجاست که بعد از انتخابات یک رخوت بی معنی بر وبلاگ استان حکمفرما شده که گمان نمی کنم چنین حرکت هایی امروز نتیجه چندانی بدهد

  5. سلام … بخور بخور هست و همه ما داریم میخوریم، هرچند چیزهای مختلف میخوریم اما همه حاظریم به خوردنیم …..

  6. mitra says:

    سلام
    خيلی عالی تحليل ميکنی باور نميکنم که خارج از ايران باشی …..

  7. mitra says:

    سلام
    خيلی عالی تحليل ميکنی باور نميکنم که خارج از ايران باشی …..

  8. mitra says:

    سلام
    خيلی عالی تحليل ميکنی باور نميکنم که خارج از ايران باشی …..

  9. mitra says:

    سلام
    خيلی عالی تحليل ميکنی باور نميکنم که خارج از ايران باشی …..

  10. saeed saghand says:

    سلام حسن آقای عزيز
    ممنون از مطالب خوب شما
    چند وقت پيش از شما گلايه کردم به خاطر بحثیهای دایمی شما وحسین درخشان . عذر ميخواهم . همدلی تنها گزينه امتحان نشده است اگر چه سخت است

  11. نیک اندیش says:

    پشتیبان اصلی اسلام ناب محمدی که تو اینقدربه آن حمله می کنی و اهانت می کنی در اصل خداست نه آخوندها ونه کس دیگر ! تو که اینقدر آخوندها و مسئولین نظام را دزدوبچاب و غارتگر ایران و فقط به فکر پر کردن جیب معرفی می کنی ! فکر می کنی اگر تو وامثال تو بر سر کار بودید بجای اینها بهتر عمل می کردید! آیا می توانستید عدالت را در جامعه پیاده کنید ؟ آیا شما به فکر خودو جیب خودت نیستی ! به فکر خوش گذرانی وکیف خودتان نیستید؟آیا رفتن شمااز ایران چه چیزی را ثابت می کند؟شعاربس است

  12. آقای نیک اندیش مگر کسی در نیا یافت می شود که بیشتر از آخوندها بتواند بدزدد؟ اینها قبل از اینکه دستانشان به ثروت ملی برسد جیب مردم خوش باور را از راه خمس و ذکات و سهم امام و هزار کوفت و زهر مار دیگر خالی می کردند حالا که دیگر هیچ. حالا آقایان زالو وار شیلنگ را انداخته اند در رگهای اون ملت و مثل زالو می مکند و هیچ قدرتی هم قادر نیست آن را متوقف کند.

  13. puya says:

    خسن آقا خسته نباشی !
    خوب تیر و تو خال ماهیت این آخوندا زدی ، آفرین !
    اینا همه، چه راست نما و دو آتشه ی مذهبی و حجتیه ای ، چه اطلاح طلب و چپ ، همه به یک چیز وفادارند و به یک چیز مشغول .مشغول به چپاول و نابودی کشور و وفادار به جهل آخوندی برای امتداد این چپاول در آینده .همو نطور که خودت هم نوشتی ، اسناد بسیاری بر این واقعیت تلخ برای دیدن و پی بردن به ذات آخوندا هست ولی بدبختانه اینا فعلن که بر تختند و مردم عده ای گوش به فرمان وعده ای پراکنده مخالف ،اما آنچه که روشن است در آینده ای نزدیک یا یک انفجار (اکسپو لوژین ) یا یک فروپاشی درونی (اینپو لوژین ) در راه است و گریزی از آن نیست .
    روزت خوش !

  14. Mehran says:

    سلام حسن آقا . سایت جالبی داری……..

  15. نیک اندیش says:

    حسن آقا شاید بعضی آخوند ها اینطور باشندحتما شما برایت یقین شده ودیدی که می گی ولی اکثریت آنهابا صداقت زندگی می کنند وسخت ترین زندگی از لحاظ معیشتی دارند چون من در قم زندگی می کنم (اکثر روحانیون ایران در قم زندگی می کنند*)وبایقین این مطلب را عرض می کنم در ضمن هزار سال است که حوزه علمیه با سهم امام زمان که نیمی از خمس است ادار ه می شود وزکات هم فقط مخصوص فقرااست وبه آخوندها نمی رسد اینها احکام اسلام است که جهت اطلاع عرض کردم.

  16. pedram says:

    کير تو دهن اون علی با اين حکومت عدلش…

  17. دوست زبل says:

    `پدرام حروم زاده!!اون چيزي تو حواله مي دي از جانب يه عوضي كه تو نمي شناسيش تو فلان ننت فرو رفته وتو حروم لقمه بيرون اومدي !! چون به علي كسي توهين نمي كنه مگر كسي كه صددرصد حروم زاده باشه! هركه با آل علي درافتاد ورافتاد

  18. شموشک says:

    آه…و آه…
    امان از یک دندگی بعضی ها!!!!!!
    فکر می کنند فقط اونها راست می گن و همه چیز همانطوری است که تفسیر می کنند….
    از خواب غفلت (که فکر می کنید بیداری است) بیدار شوید…
    حتما دلیلی دارد که بد بین شده اید ولی نباید اینقدر بد بین باشید…
    این همه تهمت را آن دنیا چه گونه اثبات می کنید….
    از من گفتن بود…
    خدا حافظ شما

اخبار و مطالب خواندنی