Jul 09 2005

به بهانه سالگرد 18 تیر 1378

نوشته:     :::       11 پیام

می‌گویند ملتی که تاریخ خود را نداند مجبور به تکرار آن است. امروز که امکانات موجود به ما اجازه ثبت تاریخ را به آسانی می‌دهد اگر آنرا به ثبت نرسانیم در مقابل نسل آینده گناه کاریم.


آنها که به میدان آمدند و جانفشانی کردند هنوز گرفتارند. کمترین مسئولیت ما بعنوان یک ایرانی تلاش برای آزدی آنها و ثبت آن وقایع برای آیندگان است.
در بین آنها که گرفتار شدند احمد باطبی شاخص ترین است و از آنها که جانفشانی کردند عزت ابراهيم‌نژاد هنوز پس از گذشت شش سال جانیان آزادند و خانواده عزت ابراهيم‌نژاد درپی دادخواهی.

در بی‌دادگاه “حکومت عدل علی” تنها یک مقصر یافتند آن هم به جرم دزدی یک ریش تراش و هنوز بی‌دادگاه باطبی به نتیجه نرسیده است!
باطبی
و او شایسته و سربلند هنوز آزادی را فریاد می‌کشد.

و ما نیز اشک در دیده خنجری در دل آزادی را فریاد می‌کشیم


نامه باطبی از زندان

نوشته: در ساعت: 1:46 pm در بخش: مبارزه با رژیم

11 پیام  |           

11 پیام به “به بهانه سالگرد 18 تیر 1378”

  1. والد بمانعلی says:

    به گمان من عکس اين دلاور مانند عکس «چه» نمادی از روزگار رزم نابرابر سلاله حق جویان علیه دژخیمان خونخوار همه ملت ها و همه دوران ها به یادگار خواهد ماند.

  2. atash says:

    باطبی اگر دلاور نبود حالا شد .. ديکتاتوران کور نمی دانند خود انان با خريتشان و بگيروبه بند هايشان زندانی محبوبيتش را در دل مردم ناخودآگاه کسب می کند .. مردمی که هيچ رابطه ای با حاکمان قدرت وزور ندارند ونخواهند داشت

  3. شبح says:

    خسن‌آقاي عزيز!
    ۱۸ تير مانند ۳۰ خرداد مانند آن تابستان خونين و مانند ده‌ها روز و هزاران جان‌باخته برگي از مبارزات مردم ايران و جهان براي آزادي است. پس زنده باد آزادي.

  4. faranak says:

    شبح: زنده باد آزادی!
    جناب شبح طور ارواح عمه ات تو يکی ديگه از اين شعارها نده، چون سابقه آزاديخواهی ات را ديديم.

  5. David says:

    حسن آقا فيلترينگ در ايران شديد تر ميشود .
    يا بهتر است بگويم شده است .
    نظرتان در اين باره چيت كه نامه يا … به رئيس جمهور جديد (احمدي نژاد بنويسم)او كه وعده هايي داده ببينيم عملي ميكند و همين طور خيالمان را را حت كنيم

  6. آرمان says:

    بهتر است بجای رای دادن به هاشمی دست به اعتراضات گسترده جهت آزادی اين نماد و قهرمان آزادی بزنيم.
    نگزاريم اسمش که معادل با آزادی و حقوق انسانهاست فراموش شود.

  7. نیک اندیش says:

    سالروز شهادت یگانه دختر پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها بر تمامی مسلمانان جهان ودوستدارن آن حضرت تسلیت باد. امید آنکه همگی ما در روز قیامت به شفاعت آن شفیعه روز جزا رسیده وسعادتمندودر بهشت برین درجوار اهل بیت پیامبر(ص) متنعم باشیم. آمین

  8. به نیک اندیش!!!: این روزها بدرد شما می خورد که شله زرد خور هستید ما این روزها را نیاز نداریم.

  9. خامنه ای says:

    جناب ملا نیک اندیش،
    بنده شخصاً برای مرحوم زهرا کاظمی که ایرانی بود و در راه آزادی ایرانیان قربانی شد بیشتر از فاطمه عرب (که شوهرش علی قاتل هزاران ایرانی بوده است) احترام قائل هستم.
    راستی شما ایرانی هستید یا تازی تبار ؟

  10. siavash says:

    این نیک اندیش واقعا انسان آگاهی است.فقط یک سوال دارم مگر به قول شما هین بی بی چه کار خاصی کرده است که این قدر از کونش می خورید؟

  11. نیک اندیش says:

    حسن آقابعد مرگ دیگه از شله زرد خبری نیست!چه شله زرد خور باشی چه نباشی! حسن اقا جان همه پلها رو نباید پشت سر خراب کرد ! این که دیگر سیاست نیست؟! آیا واقعا اسم شماحسن است؟ اگر هست پس معلوم می شه پدر شمااز ارادتمندان به فاطمه زهراست.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی