Jul 12 2005

تصاویر خبرگزاری ها از تجمع اعترای به وضعیت اکبر گنجی

نوشته:     :::       7 پیام

تصاویر خبرگزاری ها از تجمع اعترای به وضعیت اکبر گنجی تصاویر خبرگزاری
ایسنا از تجمع
عده ای در اعتراض به وضعیت اکبر گنجی


 


 


 


 


 


 




تصاویر خبرگزاری مهر نیوز از تجمع عده ای در اعتراض به وضعیت اکبر گنجی
[1]
[2]
[3]


 


 


 


 

نوشته: در ساعت: 11:26 pm در بخش: حقوق بشر

7 پیام  |           

7 پیام به “تصاویر خبرگزاری ها از تجمع اعترای به وضعیت اکبر گنجی”

  1. شبح says:

    خسن‌آقاي عزيز!
    امروز درگيري خيلي وسيع بود.
    بازي انتخابات تمام شد و کساني که مثل هميشه فريب آزادي‌هاي نيم‌بند دم انتخابات را خورده بودند باز با واقعيت اين ديکتاتوري لجام گسيخته روبه‌رو شدن!
    توي بخث‌ها انتخابت توي خيابون طرف‌دارهاي آقاي معين هي مي‌گفتن اين آزادي که الان داريم توي خيابون حرف مي‌زنيم را آقاي خاتمي داده! جالبه وقت کتک زدن آقاي خاتمي رئيس‌جمهور نيست وقت آزادي آقاي خاتمي ميشه رئيس‌جمهور!!

  2. آرمان says:

    به کوری ستون پنجم اپوزيسيون (بهنود، نبوی، درخشان،‌ تاجزاده، گاو زاده و …) جنبش دانشجويی هرگز نميميرد.
    بار ديگر بر ايرانی بودن خودم افتخار کردم.
    اين دقيقاْ همان زبانی است که ديکتاتوری ميفهمد.

  3. babak says:

    آقای احمدی نژاد سلام
    به ياد داشته باشيد که شما ديگر متعلق به خودتان نيستيد.شمارييس مهور همه ايرانيانهستيد حتی مايی که در خارج زندگی می کنيم.ولي متاسفانه وضعيت ظاهری شما اصلا مناسب نيست به خصوص کفشهايتان که اينجا سوژه ای برای مسخره کردن و خد-نديدن خارجيها به همه ما شده است.شما می توانيد برای ميل شخصی خود تصميم بگيريد ولی حق نداريد مارا مسخره همه همکاران و همشريانمان بکنيد.کجای دنيا رييس جمهورش جوراب سفید می پوشد؟آیا واکس زدن کفش خلاف اسلام است؟نمیتوان درست و منزه و مردمی بود در عین حال تمیز و مرتب هم بود؟ شما را به خدا اين کفشها را به دور بيندازيد ديگر يک ريال آبرو حتی پيش عربها و آفريقاييها نداريم

  4. صادق says:

    آرمان مقاله جديد بهنود کسکش را خواندی! مرده بودم از خنده! می فرمايند به نظر می آيد روحانيت دروغ می گويند گاهی اوقات و ما بايد فکری برای اينکار بکنيم!!! ای مادر جنده ای من فقط دوست دار توی دهنت زا زار برينم!

  5. بابك says:

    خسن آقا سلام
    من يك دانشجوي رشته آمار هستم به عنوان يك كار تحقيقاتي ؛ بعد از انتخابات رياست جمهوري ايران تصميم گرفتم صحت انتخابات را با آمارگيري بسنجم اتفاقا يكي از دوستانم در محلي كار ميكند كه بايد براي صدور دفترچه بيمه اصل شناسنامه افراد را ببيند به كمك او از تمام شناسنامه هاي افراد در رده هاي سني مختلف طي 15 روز بازديد كرديم در 5 روز اول از 1560 شناسنامه :302 شناسنامه مهر مرحله دوم خورده بود و 10 روز بعدي از 2900 شناسنامه؛ 417 شناسنامه مهر مرحله دوم يعني در مجموع 719 نفر از 4460 واجد شرايط در انتخابات شركت كرده اند اينكار را باز هم ادامه خواهيم داد تا آمار گيري با دقت بالاتري انجام شود منتها براي انتشار آن نياز به حمايت سايت هاي اينترنتي و خبرگزاري ها دارم و پيشنهاد ميكنم افراد بيطرف ديگري هم اين كار را پيگيري كنند تا دقت آمار گيري ها بهتر شود از لطف شما ممنونم.

  6. آرمان says:

    صادق گرامی،
    مطالب بهنود ديگر مثل يک نوار ضبط شده است که هی تکرارش کنند. سعيش اينه که که هم هواي آخوندها را داشته باشه تا بلايی سر پسر مفت خورش توی آمريکا نيارند و هم گاهگاهی خود را روشن فکر و مخالف نشان بده. من به ندرت حتی به عنوان مطالبش نگاه ميکنم. اگر جايی سوتی داد بگو ما استفاده ببريم.
    کسی که تاب دیدن حقيقت را نداره خودش از صد تا آخوند شورای نگهبان بدتره. خوشبختانه بعد از طرفداری مستقيم از باند هاشمی و ضدیت با گنجی ديگر آبروي چندانی برایش باقی نمانده.

  7. بابک جان این کار آمار گیری کار بسیار خوبی است حتما آنرا پی گیری کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است مستند باشد یقین بدانید که در انتشار آن من و دیگر بچه های وبلاگ نویس از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی