Sep 09 2005

حاجی نخبگان!

نوشته:     :::       5 پیام

در هواپیمای ایرانی که نزدیک بود بر فراز جده به لقاالله بپیوندد از قرار معلوم پر بوده از نخبگان (!!) کشور. می‌بخشید این علائم تعجب را می‌گذارم کنار واژه نخبگان، آخه از نظر من کسانی که مذهبی هستند مخصوصا از این نوع‌اش که به سفر حج می‌رود را نمی‌توان نخبه نامید. درست مثل واژه (روشنفکران دینی) می‌ماند، این هم واژه درستی نیست، کسی که دینی باشد روشن فکر نیست و کسی هم که روشنفکر باشد دینی نمی‌تواند باشد. فکرش را بکنید انسانی که می‌رود در کشور عقب افتاده‌ای مثل عربستان و دور یک سنگ سیاه می‌چرخد تا چه اندازه می‌تواند نخبه باشد!؟ عمل این حضرات من را که به خنده می‌اندازد شما را نمی‌دانم.
حالا برویم سراغ این حاج آقاهای نوجوان نخبه(!!). یکی از این دانشجویان حاجی نخبه! در مصاحبه‌ای فرموده‌اند:
مسافران هواپيما در تمام مدت اين پرواز در رعب و وحشت بودند مديران شركت هواپيمايي ايران اير را مسئول اين حادثه دانست و نسبت به سوء مديريت در پرواز به شدت انتقاد كرد.
از این تازه حاجی شده ها باید پرسید شما دیگه چرا در رعب و وحشت هستید!؟ مگر پیوستن به لقاالله مخصوصا در راه حج و بویژه با پرواز (شرکت هواپیمایی اسلام نشان هما!) شما را مستقیما به بهشت مشرف نمی‌فرماید!؟ پس دیگر رعب و وحشت از چه جهت است!؟ نکند حوری‌های بهشتی هستند که شما را به رعب و وحشت انداخته‌اند!؟ یا شاید خدای ناکرده خدا بهشت و حوری و اینگونه اراجیف را هم فقط مخصوص ملاها ساخته و بندگان خدا (بندگان ملاها) را به بهشت راهی نیست و در جهنم خواهند سوخت!؟

نوشته: در ساعت: 3:17 pm در بخش: طنز

5 پیام  |           

5 پیام به “حاجی نخبگان!”

  1. زيتون says:

    حسن آقا جان،‌دستم به دامنت. بیشتر سایت‌ها برام فیلتر شدن. بیشتر فیلتر شکن‌هام برام فیلترم. کلی فیلتر شکن امتحان کردم تا یکیشون جواب داد.
    حالا مشکلم اینه که میتونم وارد وبلاگا بشم. تو نظرخواهیا هم می‌تونم بنویسم. اما نمی‌تونم تو ادیتور بلاگ اسپات و ام‌تی خودم مطلب جدید پست کنم…
    چه در http://z8unak.blogspot.com
    &
    http://z8un.com/mt.cgi
    هر دو ارور می ده:( شما می‌دونید باید چکار کنم؟

  2. nana says:

    حسن آقای عزيز
    به تمام پاکی های عالم اگر بهشتی و جهنمی هم وجود داشت !!!! و اين رسيدن به قطعيت هم رسيده بود من يکی ميرفتم جهنم تا از تمامی اين پرهيزکاران حرامزاده دروغگو دور باشم والسلام نانا

  3. puya says:

    خسن آقا جان خسته نباشی !
    اینا را شاید می خواستند کمی بترسونندشون و حالیشون کنند که چه راحت تو یه دقه از نخبگی به پخمگی تبدیل شدنی هستند . در مورد پست قبلی ت هم فکر می کنم ،اونایی که تو این نظام دزدتر و آدمکش تر از دیگرا بودند ،سریع تر فلنگ رو می بندند ،چون بیشتر هم غارت کرده اند در ضمن یه سری دعواهای تو خودشونم هست و چون اینا خودشون تو این نظام بودند و می دونند که چه ساده با یک غذا یا چایی ودر یک چشم بر هم زدن کشتنی هستند ،دارند از دست خودشون و برادرا فرار می کنند .
    به داد این زیتون برس که برا وبلاگستان مهمه .
    پیروز و پیروزتر باشی !

  4. حسن آقا عزيز اين پست رانيز مثل هميشه زيبا وباذوق نوشته اي. مردم از خنده، يا بهتر است بگويم با يک چشم خنديدم با چشم ديگر گرييدم. خسته نباشي

  5. سلام بر خسن آغای عزيز
    تو که هنوز عین ببر ماده زخمی هر چه بر هر جایش می رسد و زخمت را شدید تر می کند می غری. هنوز هم صد در صدی هستی؟ چرا فکر می کنی آنچه تو می گویی حقيقت محض است و درست و کامل. منظور من بخش اول نوشته است. چرا همیشه دوست داری که که با توهین به دیگران و کوچک شمردن آنها در هر چه دارند خودت را بالاتر از دیگران بدانی و القا کنی که انچه تو میگویی درست است. تو نه تنها یک ادم دموکرات نیستی و نمی توانی باشی بلکه من بر این اعتقادم که نود درصد ایرانیها همین گونه اند. درعین حالی که اصلا خاک، ایران و ملیت را به رسمیت نمی شناسم و اینها را قراردادی می دانم که امثال دولتمردانی شبیه خودت خلق کرده اند، ولی بر این باور رسیده ام که که مردمی که در این خطه که به نام ایران و ایرانی زندگی میکنند افرادی تن پرور، تنبل، از خودراضی و متعفنی هستند که جز به خود فکر نمی کنند و جز خود کسی را قبول ندارند. و تا اینگونه است و تو اینگونه و بر همین مبنای خودخواهی می نویسی وضع این مملکت همان است که گفتی: خلایق هر چه لایق. البته تو که اصلا اعتقادی به خلق و خلایق و خدا نداری برای چه از این ضرب المثل در متن بعدی استفاده کرده ای؟؟؟
    پسرک فضول

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی