Feb 10 2006

اخبار بسیار نگران کننده

نوشته:     :::       14 پیام

لبیک یا حسین
خدمت دوستان وبلاگ نویس عرض کنم که حضرت بلاگ اسپات هم به گروه خمینی و شرکا پیوست.
قبلا شنیده بودیم که یاهو نام مخالفین دولت چین را به دولت چین داده اینبار هم گوگل مالک بلاگر دست به دامن امت همیشه در صحنه شد.
این هم یک وبلاگ سانسور شده گوگل
http://thestudyofrevenge.blogspot.com
از قرار معلوم علت این سانسور هم این تصویر می‌باشد
امروز صبح در خبری (لینک صورتی) از رادیو کانال 4 نروژ شنیدم که، رئیس انستیتوی سیاست خارجی نروژ *NUPI در مصاحبه با روزنامه VG گفته: آمریکا تا یک ماه دیگر بمباران مراکز اتمی ایران را آغاز خواهد کرد. در این خبر رئیس این انستیتو مدعی شد که آمریکا نه تنها مراکز اتمی را بمباران خواهد کرد بلکه تصمیم دارد مراکز سپاه پاسداران و بطور کلی تمام تاسیسات زیر بنایی و مراکز قدرت را در ایران بمباران کند.
اخباری را که این انستیتو منتشر می‌کند باید بسیار جدی گرفت به این دلیل که اولا این انستیتو وابسته به وزارت امور خارجه نروژ است و وابستگی نروژی‌ها با آمریکایی‌ها هم بر کسی پوشیده نیست. معمولا قبل از شروع چنین جنگ‌هایی آمریکا با متحدینش مشورت یا حداقل اطلاع رسانی می‌کند از همین روست که معتقدم باید این خبر را بسیار جدی گرفت.
لوندگُرد رئیس این موسسه مدعی است که مذاکرات ایران با روسیه در آخر همین ماه (ماه فوریه) آخرین تلاش‌ها برای حل صلح آمیز بحران اتمی ایران خواهد بود. او می‌گوید: چنانچه این مذاکرات با شکست روبرو شود، حملات آمریکا در ماه مارس آغاز خواهد شد.
او همچنین ابراز نگرانی می‌کند از اینکه عواقب چنین حمله‌ای می‌تواند خاورمیانه را با چالش بزرگی روبرو کند، چالشی که بحران کاریکاتورهای محمد در مقابل آن بسیار ناچیز خواهد بود.
*: Norwegian Institude of International Affairs

نوشته: در ساعت: 11:00 am در بخش: روابط خارجی

14 پیام  |           

14 پیام به “اخبار بسیار نگران کننده”

  1. xyz says:

    هيچ بعيد نيست. حمله به عراق هم ۳ سال ييش در ماه مارس انجام شد و از ۲ ماه قبلش تلويزيونهای ارويايی مشغول يخش گزارشهای متعدد از اوضاع و احوال سياسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی در مورد وضعيت عراق بودند که الان هم همين برنامه ها در مورد ايران يخش ميشوند.
    زمان حمله به عراق حدود يکسال و چند ماه از آغاز بکار دوره اول بوش ميگذشت و تو اين فرصت کابيته بوش و اکثريت طرفدارش در کنگره مشغول برنامه ريزی برای نحوه حمله به عراق بودند، و بهيد نيست که الان هم که همين مقدار زمان از دوره دوم حکومتش ميگذرد نقشه حمله به ايران کشيده شده باشد!
    و خيلی مشابهتهای ديگر!
    آيا واقعا آخر عمر رژيم فرا رسيده؟

  2. دوست عزیز اگر جنگی در بگیرد نه فقط رژیم نیست که روزهای آخرش فرا می‌رسد. عده زیادی از هم وطنان بیگناه مان هم زیر دست و پای انسانهای قدرت طلب از زندگی ساقط خواهند شد.

  3. سلام … خیلی هم جدی هست، اخبار با دقت نگاه کنی، بخصوص رسانه های آلمان متوجه تغییر سیاست و آمادگی افکار عمومی برای مقابله مسلحانه علیه ایران و سوریه میشوی. ازین ور کرم میریزند و میدانند که آنور ستیزه طلبان با سیاستشان همکاری خواهند کرد …

  4. ba dorood . bayaniyei darim sepasgozar mishavim agar negahi beyandazid.

  5. sharmande khosn agha jooon…. vali fekr nemikoni yekam ziad kosse sher migi?
    hamle koja bood , delet khoshe…….

  6. sina says:

    ‏سلام حسن آقا

    ‏من هم مثل شما فکر مي‌کنم که اين خبر رو بايد جدي گرفت اتفاقا چند هفته پيش
    ‏که در مورد يکي‌ از پست هاي وبلاگم در اين مورد مطالعه ميکردم به چنين نظري از
    ‏يکي‌ از مقامات امنيتي‌ آمريکا برخورد کردم.
    ‏اين هم لينک پست
    http://midnightnotes.blogspot.com/2006/01/blog-post_21.html

  7. SHIVA says:

    به هر حال چه بخواهیم چه نخواهیم سرنوشتمون رو اونها رقم میزنن . کسی دوست نداره بمیره ولی لااقل با مرگ ما آیندگانمون از زندگی واقعی لذت میبرن … کسی از اینده خبر نداره اما چیزی که مشخصه اینه که اگر فقط یک ترقه توی تهران بترکه رژیم سقوط میکنه . ببین من کی بهت گفتم 🙂 فعلن اغایون باید تنبونشون رو بگیرن باد نبره . عربستان اعلام کرد تا یکسال و نیم کمبود نفت ایران رو در صورت قطع کامل جبران میکنه و این یعنی بیلاخی درشت به رژیم !!!! مسدود شدن حسابهاشون هم بزودی شروع میشه … شب دراز است و قلندر بیدار … کمی صبر سخر نزدیک است 🙂 راستی بیا فلسفه عاشورا رو بخون و فردا شب هم نامه های عاشقانه خمینی به مناسبت دهه فجر !

  8. sh says:

    خسن آقا عجب عگسي آدم زهره ترك ميشه بابا گوگل حق
    داشته دلواپسه مابوده

  9. ایمیل جدید تقدیم شد با کلٌی sos

  10. xyz says:

    خسن آقا
    البته من هرگز ادعا نکردم که موافق حمله نظامی به ايران هستم و حتی معتقدم که تا جای ممکن بايد ابتکار عمل به خرج داد تا از روش نظامی و کشتار و ويرانی جلوگيری شود و لی با اين حال اگر تنها راه حل باشد ازش استقبال ميکنم.
    مثلا در شرايطی که به افغانستان حمله شد من کاملا با اين لشکرکشی موافق بودم.
    آيا راه ديگری برای برداشتن طالبان وجود داشت؟
    (صد البته راه حل ديگر اين بود که افغانيها به مبارزه ادامه ميدادند و گشنگی ميکشيدند و کشته ميدادند و بخاطر کوتاه بودن ريش مجازات ميشدند و ….. تا اينکه بعد از ۵ قرن ييروز ميشدند!)

  11. roni says:

    ba ejaze add kardam

  12. بهروز says:

    اگر جريانات همينطور پيش بره ديگه موضوع آيا و اگر نيست بلكه كي!؟ توصيه ميكنم همه اين مطلب رو كامل بخونيد!
    ايالات متحده آمريكا اقدام به آمادگي براي حمله نظامي به سايتهاي هسته اي ايران ميكند:
    به نقل از روزنامه بريتانيائي ساندي تلگراف بتاريخ 12/02/2006 استراتژهاي پنتاگون طرحهائي براي هدف قرار دادن و تخريب ناسيسات هسته اي ايران با استفاده از نيروي هوائي خود و پشتيباني نيروي دريائي و با استفاده از زيردريائيهاي مجهز به موشكهاي بالستيكي در دست دارند. حمله هاي نظامي در نظر گرفته شده بعنوان “آخرين چاره” براي مسدود كردن تلاش تهران براي ساختن بمب اتمي خوانده ميشود. برنامه حمله نظامي به تاسيسات ايران را فرماندهي مركزي (نظامي) و فرماندهي استراتژيك با شناخت اهداف و تسليحات مناسب براي آن طراحي كرده و هم اكنون مشغول سازماندهي لوجستيك براي اين عمليات هستند و پيشگزارش اين عمليات به دانالد رامسفلد وزير دفاع آمريكا داد شده. متن كامل خبر:
    http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/02/12/wiran12.xml&sSheet=/portal/2006/02/12/ixportaltop.html

  13. reza says:

    to ra be khoda yek proxy khob barayam beferest/
    hichkodam az proxy hay da hal hazer shoma kar nemikonand
    khahesh mikonam be har toory ke shode barayam filtershekan beferst

  14. مرتضی says:

    دوستان عزیز من هم به عنوان یک ایرانی از این حکومت جمهوری خوشم نمیاد و لی هیچ دلیلی نمیبینم که این احمقها (آمریکا و اتحادیه اروپا) به ما حمله کنند و کلی زحمت های جوونهای این مملکت و سرمایه هایی که خرج ساختن اینجا شده رو نابود کنند . اصلا هم ایران رو با افغانستان مقایسه نمی کنم . چونکه افغانستان یک سرزمین جنگ زده قحطی زده ویرانه بی قانون و بدون حکومت مرکزی هست اما ایران آباده و یک حکومت قدرت مند مرکزی داره هرچند … . حتما شما هم شنیدید که میگن یک آبادی آباد بهتر از ده تا شهر خرابه . مشکل ما ایرانی ها با عوض شدن نوع و یا رییس حکومت رفع نمیشه فقط صورت مسئله یه چند وقتی عوض و مبهم میشه . مشکل ما اینه که بعد از ورود اسلام یعنی از 1500 سال پیش به بعد ما آهسته آهسته فرهنگ «استعمارگری» که ریشه امپراتوری پارت بود رو از یاد بردیم اگر از یاد نبرده بودیم ، امروز میگفتیم (پخ) تا سال بعد میلادی اروپایی ها از لونه ها شون بیرون نمی اومدن . ولی افسوس … mortems-files

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی