Feb 16 2006

وقتی ارباب جراید بازیچه دست سیاست بازان می‌شوند.

نوشته:     :::       9 پیام

در خبری در سایت وزین!! گویا نیوز آمده است:

آخرین سخنان سرنشینان جت فالکون که پیش از سقوط این هواپیما توسط یکی از حاضرین در این هواپیما بیان می‏شد، صبح امروز در مراسم اربعین شهادت آنها پخش شد.
شهید اسدی در این نوار که مشخص نشد چگونه ضبط شده است، با اشاره به نقص فنی هواپیما و اعلام ساعت 9 و 45 دقیقه گفت: اکنون موتورهای هواپیما از کار افتاده است اما انشاءالله که به خیر بگذرد.

تاکید ها از من است.
وقتی حضرات که مثلا از آگاهان جامعه هستند از روی سادگی یا بی خبری چنین جفنگیاتی را به خورد مردم می‌دهند، چه توقعی باید از عامه کم سواد یا بی سواد ملت داشت. آقایان کافی بود قبل از نشر این گونه اراجیف خودشان را جای سرنشینان این هواپیما می‌گذاشتند بعد چنین خبری را پوشش می‌دادند. تازه در مملکتی که جعبه سیاه هواپیما هیچوقت پیدا نمی‌شود چطور شد که یک مرتبه یک ضبط صوت پیدا شد. آنهایی که این گونه اخبار را پوشش می‌دهند یا خیلی احمق‌اند و نمی‌دانند که نوار ضبط صوت در چنین سانحه‌ای دود می‌شود می رود هوا یا می‌دانند و دارند با رژیم همکاری می‌کنند.
کم مانده بود در این به اصطلاح گزارش بنویسند که مسافرین قبل از به لقا الله پرتاب شدن نماز مغرب و عشای خود را هم خواندند. آقا جان کمی استفاده از مغز ضرری ندارد، باور کنید مغزی که فعالیت نکند از کار می‌افتد.
در چنین سوانحی معمولا از زمانی که وضع فنی هواپیما خراب می‌شود (در این یکی مورد موتور هواپیما از کار افتاده است) تا وقتی که هواپیما به لقاالله پرتاب شود بیشتر از چند ثانیه یا در بهترین حالت چند دقیقه طول نمی‌کشد. حالا شما فکرش را بکنید آقای شهیدی!! که نامش را برده‌اند وقتی فهمیده وضع خراب است رفته اونطرف مرفها گشته یک ضبط صوت پیدا کرده (شاید هم از قبل می‌دونسته می‌خواد شهید بشه خریده گذاشته جیبش) و آمده گرفته جلو روی دیگران و بعد از کلی شعار دادن گزارشی از اوضاع داده و بعد هم همه با هم صلوات فرستاده‌اند و الخ.!
خریت مالیات مگر دارد!؟
آقا جان، خانم جان که چنین اراجیفی را به عنوان خبر به خورد مردم می‌دهید اینها ابزار تهییج است که رژیم سال‌ها برای خر کردن ملت از آن استفاده کرده یک بار تعداد کشته شدگان حزب جمهوری اسهالی را 72 تن اعلام می‌کنند تا با مشابه سازی با داستان کربلا از آن بهره عاطفی ببرند. یک مدتی امام زمان با اسب سفید می‌فرستند به جبهه، یک بار چاه جمکران نقب می‌زند، یک بار هم با پخش صدای سرداران شهید شده در هواپیما می‌خواهند به نیروی از هم پاشیده حکومتی روحیه بدهند، این گونه پروپاگاندا را باید از آنها توقع داشت، اینها گوبلز را درس می‌دهند ولی وقتی روشن گوزان ما به سادگی فریب اینگونه شامورتی بازی‌ها را می‌خورند آدم نمی‌داند گریه کند یا بخندد.
باور ندارید دو پاراگراف آخر و ماقبل آخر خبر را بخوانید تا به حقه گوبلزی مخفی شده در این خبر پی ببرید:

در ادامه، این شهید با اشاره به روحیه بالای حاضران در فالکون از حاضران خواست که صلوات بفرستند که همه حاضران با صدای بلند صلواتی فرستادند.
پخش این نوار، افزایش تاثر شرکت کنندگان در مراسم اربعین شهدای سقوط هواپیما به خاطر لحن و صدای شهید اسدی در لحظاتی پیش از شهادت را به دنبال داشت.

تاکید ها از من است.
آهای ملت اینها 1400 ساله که شما را دارند با همین حقه ها گریه می‌اندازند و پولش را هم می‌گیرند هنوز به درک حیله و نیرنگشان پی نبرده‌اید؟

نوشته: در ساعت: 4:45 pm در بخش: ملای حیله گر

9 پیام  |           

9 پیام به “وقتی ارباب جراید بازیچه دست سیاست بازان می‌شوند.”

  1. کنجکاو says:

    خُسن آقا جان!
    آن هايی که گريه زاری می کردند، خودشان هم که سر سفره نشسته اند.
    “همه حاضران با صدای بلند صلواتی فرستادند”
    می بينی، همه حاضران را.
    سر سفره آدم گاهی آب، چلو و گوشت …را به بغل دستی هم ميدهد.
    پس؛
    اين ها “ملت” نبودند، “حاضران” سر سفره اند. گريه هاشان هم اجر دنيوی و اخروی دارد. من يادم نمی ياد که گريه کرده باشم، تو چه؟

  2. آرمان says:

    خوشتیپ !
    منظور گویا از چاپ خبر خبرگذاری “مهر” هم همین بود که شما گفتید. نه تایید آن ! چرا دو زاری شما کجه ؟ لااله الا الله !

  3. رعنا says:

    درود بر شما.تمام فضای ایران را اینان مسموم کرده اند.خفقان وسانسور بیداد می کند…گاهی از خودم می پرسم آیا این رژیم باید عوض بشود تا مردم آگاه بشوند؟یا مردم باید آگاه بشوند تا این رژیم برود…شما چه فکر می کنید؟

  4. SHIVA says:

    سلام خوبی ؟ شیرینی محمدی خوردی ؟ اگه نخوردی یه سر به من بزن :)))))

  5. کیانوش says:

    خـسـن آقـا جـان… نــرود میـخ آهـنین در سـنگ !! ایـن اراجـیف به حـدی در روح و جـسم مـلت رسـوب کـرده اسـت که نـسلـها بایـد بـگـذره تا شـــاید اثـراتـش خـثـی بـشه… تـازه اگــر شـانـس بیاریم و ایـنها الان گـور بـگور بـشن

  6. Nader says:

    حسن آقای عزیز ممکنه لینک نوشته الهام فروتن را برام بفرستی؟ ممنون میشوم عزیز.
    پاسخ:
    ——————–
    آدرس طنز نوشته در سایت گویا:
    http://1384.g00ya.com/politics/archives/040405.php
    نسخه ذخیره شده در این وبلاگ:
    http://hasanagha.net/blog/show_news.php?id=2&news_id=4432&row=2
    خُسن آقا

  7. khomeini says:

    ملت بس خرند و این برای ما نعمت است…برکت است…..!

  8. Winston says:

    Freedom for Iranians Now

  9. golku says:

    خسن آقا جان شما اینها را با آدمهای عادی اشتباه گرفته ای.وقتی در عرض یکی دو سال ماهی اوزون بورونشان فلس در بیاره خیال میکنی نمی تونن ازهواپیمای سقوط کرده ضبط صوت در بیارن؟ خوبه حالا مریخ پیما و از این چیزا ازش در نیامده. عین کلاه شعبده بازی می ماند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی