Mar 04 2006

تقدیم به خانم‌ها و سرداران مقاوم اسلام (اسهال) عزیز

نوشته:     :::       17 پیام

عکس زیر هم تقریبا مثل عکس دانشجوی چینی که در مقابل تانک چینی ایستاد داره در بین ما ایرانی‌ها تبدیل به سمبل مقاومت در برابر زور می‌شود، هر جا می‌روم این عکس را می‌بینم.
از این رو تحلیل کوچکی بر این عکس می‌نویسم تا افکار عمومی را کمی بیشتر تشویش کنم!! خصوصا اینکه همین روزها روز زن هست و با این کار خُسن آقا هم به پیشواز روز زن بره.
عزیزان اگر سردار اسلام ناب محمد برای تمرین کیک بوکسینگ گریبان یک دختر بی سلاح و بی دفاع را نگیره توقع دارید بره در مقابل کماندوهای غول بی شاخ و دم آمریکایی قد علم کنه!؟
اونوقت می‌دونید خدای ناکرده چه اتفاقی می‌فته!؟ خوب معلومه اسلام ناب محمدی از آمریکا این شیطان بزرگ تودهنی می‌خوره و باعث می‌شه هم اسلام در دنیا کنف و هم روح مرحوم امام امت مکدر بشه، بس کنید بابا چقدر توقع‌های بیمورد از این سرداران مقاوم دارید!!


sardare_eslam_kicking.jpg

نوشته: در ساعت: 3:20 pm در بخش: طنز

17 پیام  |           

17 پیام به “تقدیم به خانم‌ها و سرداران مقاوم اسلام (اسهال) عزیز”

  1. nana says:

    حسن آقاي گرامي
    يه مطلب راجع به اين پستت نوشتم بخوانش . نانا

  2. کیانوش says:

    بـه این نـوشـته در بلاگ نـیوز لینـک داده شــد

  3. این که “بلاک نیور” زده های اصلاحات طلب که مذام از اونجای ا.ن آقا و حسین درخش ا.ن و “.. دبیر” ذیگر و امثالهم می خورن، خیال می کنن با لیتک دادن به خسن آقا می توتنن آب توبه به سر خودشون بریزن، تقصیر حسن آقا نیست!

  4. آرمان says:

    “بکشید ما را ملت ما بیدار تر میشود.”

  5. والد بمانعلی says:

    چگونه این عمله ظلم میخواهد بی اعتنائی نگاه آن دختر را که برچشمان بیشرمش ماسیده پاک کند؟

  6. yeki says:

    انشالله كه هر چه زودتر آقامون بوش مياد راحت ميشيم.
    دعا كنيد زودتر امريكا بياد.

  7. جاویدان says:

    ای حسن جان دست رو دلمون نزار که خون اینکه چیزی نیست . تو ایران زندگی نکردی که بدونی چی میگم
    تاحالا به خاطر خوردن دو پیک مشروب کتک نخوردی واز شب تا توی بازداشتگاه دومتری بدون غذا و پتو نخوابیدی و صبح مثل قاتلا و جنایتکارا که انگاری کس مادر رفسنجانی گذاشتی با دست بند جلو همه ببرنت دادگاه تا حاج اقای تخم حروم بعد از کلی منت گذاشتن وخایه مالی کردنش و التماس صد نفر با جریمه سیصد هزار تومانی ازادت کنن و این در حالی است که حقوق ماهیانت صدو بیست هزار تومان است. این یکیش بود دیگه برات بگم از ترس جمع کردن دیش و رسیور تو خونت توسط این کس کشها هی جمع کنی هی بزاری دیگه نپرس که هم دلم به حال خودم میسوزه هم عقده ای میشم

  8. seena says:

    i thing u are very funny here but what you duo for people, u always say u use to bemone of them allah o akaber what happened to u
    are u here to find more people for khalkhali
    ur site look very open and demokratic wasnt in first and second year in iran
    u sound funny but who are u hassan agha
    how many farokhzad u looking to find and yes get them , sorry i cant trust any oposition even if they sound hero like urself , u been one of revelotion hero as well good on uu hero
    ———————
    پاسخ
    ما که نفهمیدیم شما چی چی می خوی بگی عزیز دل برارد کی گفته که خُسن آقا قهرمان هست. خُسن آقا بیچاره حتی سایه قهرمان هم نمی تونه باشه چه برسه به قهرمان
    گیردادی بابا ها

  9. حُسن آقای گل گلاب
    آیا آغایانی که برای دستمال کردن ملایان حاکم به همه جنایاتی دست میزنند و از طرفی خود را مسلمان مهرورز میدانند خودشان باور دارند آن آیه را:
    الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم

  10. کیانوش says:

    وب-آ-ورد
    اولـن بـه هـرکی بـخوام لیـنک مـیدم و بـه تـــو هـم مـربـوط نـیسـت !! بـیشــتر از کوپونـت حــرف نـــزن
    دومـن “مدام” درسـته نـه مـذام
    سـومـن “میتـوتـنن” نـداریم و مـیتونـن صـحیـحه
    بـهـتر بـری اول نـوشـتـن یـاد بـگیری بـعد بـیای غـلط هـای گـنده تـر هـیکـلت بـکـنی

  11. landlady says:

    حسن آقا جان این شاهکار پست قبلی رو از کجا پیدا کردی. متاسفم برای مملکتی که بچه 17 ساله میخواد براش تصمیم بگیره. با دینداریش کاری ندارم دین هرکی محترم برای خودش. لابد اینهایی هم که تو عکس دارن لگد میندازن اجازه کتبی و رسمی از خدا گرفتن تا وحشی بازی در آرن.به هر حال فرق انسان و خر در همینه یکی لگد میزنه اون یکی فکر میکنه. حق انتخاب هم باخود ماست که خر باشیم یا آدم.

  12. حسن آقا
    این که چیزی نیست
    من خودم با همین چشمهای خودم صحنه کتک زدن یک دختر توسط بسیجی ها(لباس شخصی ها) را در یک شب چهارشنبه سوری دوسه سال پیش دیدم
    یکی از اونها دختره رو گرفته بود و یکی دیگه محکم توی شکم اون دختر بیچاره لگد میزد

  13. و... چه و چه و چه says:

    این که “بلاک نیور” زده های اصلاحات طلب که “مدام” از اونجای ا.ن آقا و حسین درخش ا.ن و “.. دبیر” دیگر و امثالهم می خورن، خیال می کنن با لینک دادن به خسن آقا “می تونن” آب توبه به سر خودشون بریزن، همش تقصیر حسن آقاس!

  14. Arash Hamyar says:

    Omidvaram dar rooze zan 8
    mars,ma aghayon bi tafavot naneshim va faghat shaede kotak khordane dokhtarane iran bashim. Cheghadr khak bar sare ma shode ke mibinim ye pasdare ya basijiye ozgale be dokhtarhaye iran injoor tizkolang mizaneh va ma faghat nezare gar hastim.
    Omidvaram ke ma mardhaye irani kami … dashte bashim va be komake dokhtaran irani berim.

  15. azadi says:

    slame dobarhe

  16. کیانوش says:

    و..چه وچه وچه
    باز اون آی دی “وب آ ورد” یـه وجـودی داشـت که بـهش ارزش جـواب دادن مـیداد!! تـو اونـقدر بـی مـایعی که حـتا ارزش نداری بـهت جـواب بـدم

  17. حرف آخر (به کیانوشتون) این که، لطفا آی دی و چه و چه چه رو درسته ملا خور نفرررررررررررررررمایین !

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی