Jul 02 2006

تیم فرانسه تنها تیم مورد علاقه من است

نوشته:     :::       8 پیام

از بازی فرانسه بسیار لذت بردم نه بخاطر اینکه من فرانکوفون هستم ولی بخاطر رنگ پوست بازیکنان فرانسه خوشحالم. مخصوصا وقتی آنها تیم نژاد پرست اسپانیا را در دور قبل از ادامه راه بازداشتند. دیشب که نورعلی نور هم شد و برزیل افسانه‌ای را شکست دادند. جالب است که در تیم فرانسه تعداد بازیکنان سیاه پوست بیشتر از تیم کشورهای آفریقایی است. اگر این تیم جام را ببرد شکست بزرگی برای نیروهای نژاد پرست فرانسه خواهد بود. شاید هم آقای ژان ماری لوپن سکته کرد و به خمینی پیوست (انشاالله!!)

نوشته: در ساعت: 10:01 am در بخش: گوناگون

8 پیام  |           

8 پیام به “تیم فرانسه تنها تیم مورد علاقه من است”

  1. ياسمن says:

    سلام
    فرانسه برد…
    زيدان بهترين بازيكن زمين شد.(عالي بودش )حالا همه بگن برزيل به فرانسه ميزنه!!!!!!!!!
    بلاگ شما هم كه يكي از بلاگهاي خوب در حال حاضره..
    پيروز باشي. اين سري پستتون ديگه عالي بودش.
    بدرود.

  2. Ali says:

    ووی خسن آقو روم سیاه. مگه میخوی بدن چیچو و فرانکو رو تو قبر بلرزونی.؟ ما همه واسه قهرمونی ایتالیایی ها برنامه ریختیم. این همه پیتزا و پنیر و شراب رو دسمون میمونه. مگه میخوی همه را برداریم و یک رنگی کنیم بیوم رو سرت خراب بشیم؟ از ای حرفا نزن کاکو..فرانسه خیلی خیلی خوبه ولی ایتالیا یک خورده خیلی کمی بهتره.
    —————
    پاسخ:
    علی آقو کاکو این برد یک برد سیاسی برای نیروهای برابری طلب هست نه برای ورزش فوتبال

  3. رخريک says:

    تيم فقط تيم آلمان. به جز چند بازيکن که خالص بودن تيم را کمرنگ کرده اند، اين نژاد پاک جام را خواهد برد.
    —————
    پاسخ:
    متاسفم که هنوز انسانهایی پیدا میشن که از اینگونه افکار عقب افتاده دارند گمان می کردم حداقل توی محیط وبلاگ ها اینگونه تفکرها جایگاهی ندارد

  4. علی says:

    حسن آقای گل / من کاری به نژاد پرستی ندارم / فرانکوفیل هم هستم / یعنی بیشتر بخاطر ادبیات و زبان / با این همه واقعیت را نمی شود کاریش کرد / تیم ایتالیا خیلی بالاتر می پرد./ می ترسم فرانسه تا نیمه نهایی بیشتر نیاید.

  5. مهران says:

    این اروپایی های استعمارگر و نژاد پرست از سیاه ها استفاده های خاص خودشونو می برن وبه دنبال این قصه هایی که میگی نیستن. البته پزشو میدن.حتا فرانسه هم از سیاه ها برای جذابیت بیشتر بازی هاش سود می بره و انواع تبلیغاتشو تو کشورهای آفریقایی می فروشه.خود ما وقتی که بازیکن ایرانی تو تیم های اروپایی بازی میکنه مشتری اصلی تماشای اون بازی و تبلیقاتش می شیم. در صورتی که بازی کن ما واسه اونا پشه هم نیست و فقط دکان جذابیه.

  6. Winston says:

    فرانسه همون کشوری نبود که به خمینی پناه داد و الان هم از مولایان حمایت میکنه؟

  7. Nasim says:

    akh hasan agha joon gol gofti? belakhare yeki peyda shod harfe dele mano zad, too hich timi didin ravabete beyne ham timiha va ya hata badigar timha enghadr ensani bashe, labkhande zidan vaghean ziba bood,zende bad zizo

  8. نـتـیجه چــی مـیشه ؟
    آلـمان بــرنـده مـیشـه ؛)
    اتـفاقــن از دولـت ســر ِ هـمـون بازیـکـنان غــیر آلمـانی :))

اخبار و مطالب خواندنی