Mar 02 2007

خامنه ای برای تضعیف نقش هاشمی رفسنجانی تلاش می کند

نوشته:     :::       12 پیام

این چرندیات را آقای عیسی سحرخیز، روزنامه نگار نزدیک به جناح اسهال طلب می فرمایند!
یکی نیست از حضرت عیسی اسهال طلب بپرسد “چرا خامنه ای باید چنین خریتی را مرتکب شود!؟
خامنه ای در مشکل ترین دوران حکومت ننگین خود قرار دارد و این 28 سال گذشته این دو جلاد (خامنه ای و رسمنجانی) مهره‌های اصلی رژیم آخوندی بوده‌اند و هر دو دست در دست هم ایران را به نابودی کشیده‌اند.
آقای خامنه‌ای انسان باهوشی است هم او و هم مخالفینش می‌دانند که هر کدام از مهره‌های اصلی رژیم که از میدان خارج شود نیرویی از این رژیم کاسته خواهد شد.
داستان اسهال طلبی و هاشمی و خامنه‌ای همگی داستان قدرت رژیم است. اگر خامنه‌ای به خاتمی اجازه داد تا مدت هشت سال ملت را سرکار بگذارد با توافق های پشت پرده هاشمی، خامنه‌ای و دیگر مهره‌های اصلی رژیم بود. اسهال طلب‌ها از روز اول اسهال طلبی چیزی بجز مهر هاشمی و خامنه‌ای نبوده‌اند. اینها همگی مثل یک گروه تاتر دانه دانه به روی صحنه می‌آیند و وقتی نقششان را اجرا کردند از صحنه خارج می‌شوند و به پشت صحنه می‌روند تا نفس تازه کنند برای صحنه‌های بعدی. هدایت کننده این تاتر تراژیک هم کسی نیست بجز خامنه‌ای و هاشمی. پس این چرندیاتی که آقای عیسی سحر خیز فرموده‌اند چیزی بجز رد گم کردن و آدرس عوضی دادن نیست.
هدف امروزی رژیم و گفته‌هایی از این دست که آقای سحر خیز فرموده‌اند، فقط و فقط مظلوم نمایی برای رسمنجانی است تا بتوانند در این مرحله او را با همه وزن اش وارد صحنه تاتر جمهوری اسلامی کنند. این مهره ها باید به مرور روی صحنه بیایند و از صحنه خارج شوند، اگر بازیگری زیاد تر از سهمیه‌اش روی صحنه بماند دل تماشاگر (ملت) را خواهد زد و این بازی متوقف خواهد شد، پس برای ادامه این بازی، نیاز است که بازیگران به ترتیب روی صحنه بیایند و به ترتیب اجرای نقش کنند.
خارج از دستور:
متاسفانه امروز هم وبلاگ خُسن آقا پنچر شد. دوستان باید ببخشید، این سرور خُسن آقا هم مثل خود خُسن آقا یک جنازه‌ای است که بیا و ببین. بیچاره سرور معظم خُسن آقا یک پی سی قراضه‌ای است 9 ساله. در حقیقت این یک پی سی بوده که قدیم‌های خودم از آن استفاده می کردم البته با یک ویندوز 98، حالا که باز نشسته شده سرور روی آن سوار کرده‌ام، بیچاره باز هم هنوز انجام وظیفه می‌کند، گرچه گاهی اوقات سرنگون می شود ولی باور کنید حالا حالا ها ازش کار خواهم کشید، جان سخت است مثل خود.

نوشته: در ساعت: 9:57 pm در بخش: ملای حیله گر

12 پیام  |           

12 پیام به “خامنه ای برای تضعیف نقش هاشمی رفسنجانی تلاش می کند”

  1. موباب says:

    ای بابا وضع ایران خرابتر از این حرفاست.

  2. دوست عزیز موباب دقیقا به همین خاطر هم هست که خامنه‌ای در چنین شرایطی رفیق شفیق خودش هاشمی رو از میدان به در نخواهد کرد. اینها در چنین شرایطی به همه نیروهایشان نیاز دارند.

  3. ترانه says:

    خُسن آقا گل خیلی خوب صورت مساله رو می بینی
    فکر کنم اسم این اراذل رو همون که هست بنویسی خیلی بهتره این متن ها در جستجوی گوگل بهتر راهنمایی میشه و کاربرد بیشتری داره خود کلمه رفسنجانی یک معادله است که نمایش کامل از صورت مساله دارد
    موفق باشی

  4. شلغم مراد says:

    سلام آقا حسن آقا
    یه توضیحی در مورد اون سروری که با وین ۹۸ کار میکنه میدی؟ بابا مگه سرعت اینترنت اونجا چقدر بالا است که تو سرور راه انداختی تو خونت!!! پینگت چقدره؟
    من اینجا الان با دیل آپ ۳۳.۶ کیلو بایت وصل شدم دلت بسوزه
    =====
    شلغم مراد تو چرا آدرس میل درست و حسابی نمی‌نویسی!؟ آخه اگر آدرس میلی که می‌نویسی به واقعیت نزدیک نباشه موبل تایپ پیام رو سانسور می‌کنه. نیازی نیست آدرس اصلی میل خودت را بنویسی کافی است یک آدرسی بنویسی که مثل ادرس میل آدمیزاد باشه.
    در مورد سرور هم نگفتم سرور روی وینوز 98 هست نوشتم این پی سی قبلا ویندوز 98 روش سوار بوده حالا هم یک سرور لینوکس روش سواره.
    در ضمن سرعت من هم 6 مگابیت داونلود هست و یک مگابیت آپ لود.
    سرور هم تو خونه سوار کردم به این خاطر که بتونم از مزایای دیگه سرور هم استفاده کنم، در ضمن هم هر چقدر خواستم روش بار بزارم. این سرورهای اجازه ای بدرد نمی‌خورد چون محدودیت زیاد دارن

  5. SHIVA says:

    این سرور تو بیشتر به آخوندا شبیهه تا هر چیز دیگه ! خودش واسه خودش سانسور میکنه و قطع میکنهو هزار و یک بامبول در میاره . اگه نمیخوای 2 زار پول خرج این سرور دره پیتی بکنی اقلن یه بنی بشری رو استخدام کن که هر چند ساعت بهش سر بزنه ! تو که میری یهو 4 روز بعد پیدات میشه و تو این مدت هم اصلن نمیفهمی چی شد و چی نشد ! این وضعش نمیشه !!!! خجالت بکش ! حیا کن ! شرم کن ! ناخن خشکی هم حدی داره . اون سرور تو رو مردم ایران ده نسل قبل انداختن دور و تو دیگه از اونا کمتری ؟ یه فکری هم واسه لینکای خبرت بکنی بد نیست که یادت میری هایپر کنیشون !!! نکنه تیر غیب اسلام و مسلمین بهت اصابت کرده که اینطوری شدی ؟؟؟؟؟

  6. ترانه عزیز اسامی سرجایشان هست تنها با افزودن القاب آقایان اینها هم در جستجوگرها جاسازی می‌شود.
    خانم شوا شما هم که دست از سر کچل ما بر نمی‌داری! آخه قربانت گردم سرور لینوکس نیازی به PC مدرن ندارد کافی است الکترونیک کار کند، این بیچاره لینوکس هم کار می‌کند. در دام مصرف افتادن دردی از این جهان دوا نمی‌کند من اگر یک PC بدرد بخور داشته باشم آنرا به بچه‌های داخل ایران هدیه می‌کنم تا از آن استفاده بهتری بکنند.
    می‌دانستی که اکثر سرورهای گوگل از همین پی‌سی‌های قراضه تشکیل شده؟
    حتی دیسک‌های سروهای گوگل هم دیسک‌های IDE و کوچک هستند.
    گوگل تشکیل شده از یک سری پی‌سی‌های معمولی که بصورت Cluster به هم متصل شده‌اند.
    دضمن منظورت را از هایپر شدن لینک اخبار را هم متوجه نشدم، مگر خدای نکرده لینک‌ها هم هشیشی هستند که هایپر بشوند!!؟

  7. SHIVA says:

    این سرور تو بیشتر به آخوندا شبیهه تا هر چیز دیگه ! خودش واسه خودش سانسور میکنه و قطع میکنهو هزار و یک بامبول در میاره . اگه نمیخوای 2 زار پول خرج این سرور دره پیتی بکنی اقلن یه بنی بشری رو استخدام کن که هر چند ساعت بهش سر بزنه ! تو که میری یهو 4 روز بعد پیدات میشه و تو این مدت هم اصلن نمیفهمی چی شد و چی نشد ! این وضعش نمیشه !!!! خجالت بکش ! حیا کن ! شرم کن ! ناخن خشکی هم حدی داره . اون سرور تو رو مردم ایران ده نسل قبل انداختن دور و تو دیگه از اونا کمتری ؟ یه فکری هم واسه لینکای خبرت بکنی بد نیست که یادت میری هایپر کنیشون !!! نکنه تیر غیب اسلام و مسلمین بهت اصابت کرده که اینطوری شدی ؟؟؟؟؟

  8. بی دین says:

    با درودهای فراوان بر خُسن آقای گرامی
    در هایش (=در تأیید) سخن شما بخشی از جستار با ارزش بابک بامدادان بنام “دریوزگان آزادی” را در زیر می آورم:
    …..
    نمونه خاتمی: رای دهندگان می‌گویند با شرکت گسترده در انتخابات میتوان به یک پیروزی شیرین، مانند گزینش خاتمی دست یافت.
    این نیز بهانه‌ای سست و سخنی پوچ است. خاتمی اگر که پشتیبانی گسترده و همه سویه رفسنجانی را پشت سر نداشت، هرگز رئیس جمهور ایران نمیشد. رفسنجانی که در آنروزها از همه سو خود را زیر فشار می‌دید، با بکارگیری همه توان سیاسی و اجتماعیش خاتمی را به گونه‌ای “بَرکشید”. برکشید، از آنرو که نگذاشت رأی مردم به او سر از جای دیگری درآورد. کسانی که بر این سخن باور ندارند، یکبار دیگر سخنرانی رفسنجانی را در نماز جمعه پیش از انتخابات بخوانند. رفسنجانی از رأی مردم به خاتمی پاسداری کرد و این هنری بود که هشت سال پس از آن روز، خاتمی و وزیر کشورش از آن ناتوان بودند و دیدیم که بناگاه احمدی نژادی که نه شناخته شده بود و نه برنامه داشت، معین و کروبی و رفسنجانی را پشت سر گذاشت.
    …….
    در آدرس زیر میتوانید به این جستار دست برسید:
    http://politic.iran-emrooz.net/index.php…ore/11335/
    پاینده باشید
    بی دین

  9. حزب الله says:

    خامنه اي رهبر است جاکش پيغمبر است.

  10. شلغم مراد says:

    حسن آقا جون دمت گرم عجب سرعتی داری دهنم وا موند ۱ ساعت !!!
    تو ایران این سرعتا خواب و خیاله سرعت من ۳۳.۶ کیلو بایت هست٬ دهن آدم صاف میشه
    در مورد میل هم چشم یک میل جعلی درست حسابی می نویسم
    راستی این سرورت که گفتی یعنی سخت افزارش تحمل بار اینطوری رو داره؟ آخه اگه اینطوری بود همه دیگه برای خودشون سرور میزدن تو خارج و هاست فروشی ها درشون تحته میشد که !!!
    یعنی مثلا اگه بازدیدکننده هات به بیش از چند هزار در روز برسه بازم این سرعت آپلود و دانلبوذ جوابگو هست؟
    —————-
    آقای شلغم مراد!
    سرورهای لینوکس مخصوصا اگر در مود Xwindows راه اندازی نشوند نیازی به پی‌سی پر قدرت ندارند، تنها کافی است حافظه آنها به اندازه نیاز باشد کافی است..
    این سرور یک دیسک 10 گیگ داره و 512 مگ هم حافظه داره.
    درمورد اینکه همه سرور سروار کنن و سرویس دهی کنند این اجازه رو به کسانی که ADSL شخصی می‌خرند نمی‌دهند. ولی اگر خواسته باشی یک سرور سوار کنی مشکلی نیست.
    درضمن سرعت آپ لود هست که برای سرور مهم است چون اطلاعات رو باید آپ لود ارسال کنه و متاسفانه اینجا هم سرویس بیشتر از 1 مگا بیتی نمی‌دهند ولی همین اندازه هم برای کار من کفایت می‌کند.

  11. با سلام و خسته نباشید
    مقاله جدید من در باره قدرت: پویندگی یا میرندگی در وب لاگ خودم درج گردیده، در صورت تمایل برای درج در وب لاگ و یا دریافت بصورت فایل می توایند با میل من تماس بگیرید. در ضمن وب لاگ دیگر من در باره روانشناسی به زبان ساده شامل فایل های صوتی می باشد.
    http://ravanshenasi-sadeh.blogspot.com/
    دستتان را بگرمی می فشارم

  12. خجالت نميكشي حسن؟
    از اسم خود خجالت بكش و بسوي ما بازگرد . ناسلامتي تو نام امام حسن را بردوش داري بجاي اين حرفها برو مثل ايشان حرمسرا راه بينداز و انقدر بااين حرفهايت مرا درگور نلرزان.
    راستي يادم رفت بسمه تعالي!
    عرض شود كه امروز در جهنم خداي تبارك و تعالي دارد مار غاشيه را برايم چرب ميكند ! چون حضرت محمد از دست من شكايت كرده كه از وقتي من به ايران رفتم فحش و لعنت هايي كه نثار روح او مشود افزايش چشمگيري يافته و بهمين جهت خداي تبارك و تعالي استعمال مارغاشيه را نيز جهت اينجانب در دستوركار قرار فرموده است…
    و تتق تقون متتق تقون
    روح الله الموسوي الخميني
    12 صفر الكثافت 1427 ه.ق
    دوزخ السفلي

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی