Jul 20 2007

میان ماه من تا ماه گردن تفاوت از زمین تا آسمان است

نوشته:     :::       1 پیام

در یکی دو هفته گذشته سه توریست در دو واقعه مختلف در نروژ کشته شده‌اند، خیر اشتباه نکنید! کسی آنها را نکشته، آنها در طبیعت وحشی نروژ کشته شده‌اند. در هر سه مورد جوانان جویای هیجان در آب‌های خروشان رودخانه‌های نروژی غرق شده‌اند.
تلویزیون نروژ امشب گزارشی داشت از این دو واقعه و از مسئولین سازمان‌های توریستی نروژی انتقاد می‌کرد که چرا آگاهی کافی به توریست‌ها نداده‌اند تا چنین واقعه‌ای رخ بدهد و باعث شود که وجحه نروژ در خاطره توریست‌ها تخریب شود.
در یکی دو هفته گذشته هم شاهد حوادثی در ایران هستیم که حکومت آخوندی بلایی سر سه توریست ایرانی مقیم خارج آورده که خاطر هر انسان آزاده‌ای را مکدر می‌کند. حکومت چند ایرانی مقیم خارج را به گروگان می‌گیرد و آنها را شکنجه می‌دهد تا اقرار کنند که بر علیه حکومت آخوندی توطئه کرده‌اند. اشتباه نکنید من از حکومت قرون وسطائی آخوندی توقع ندارم که توریست‌های خارجی را از خطرهای طبیعت ایران باخبر سازند ولی حداقل می‌توانم این توقع را داشته باشم که حداقل اگر عمل مثبتی برای توریست‌ها انجام نمی‌دهند از زجر دادن آنها خودداری کنند.
این یازده روزی که رفته بودم دوبرونیک واقعا از تعطیلات‌ام لذت بردم، ملت کروات همه هم غم شان این بود که به توریست‌های خارجی خوش بگذرد و بیشترین سعی شان این بود که تصویر مثبتی از کشور خود در ذهن خارجی ها جا بگذارند.

نوشته: در ساعت: 8:06 pm در بخش: اجتماعی

1 پیام  |           

1 پیام به “میان ماه من تا ماه گردن تفاوت از زمین تا آسمان است”

  1. هیس says:

    سلام . اتفاقا این بدبخت ها هم در رودخانه خروشان و متعفن شکنجه و دروغ و نامردی غرق شده اند .

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی