Jun 04 2009

انقلاب سبز

نوشته:     :::       28 پیام

شواهد به من و حس ششم ام می گوید بعد از این انتصابات اتفاق بسیار مهمی خواهد افتاد.
از آن می ترسم که از روی سر ملت ایران اکبر شاه (بخوانید اسلام آمریکایی) پشت پرده مذاکراتی با آمریکا انجام داده است و بعد از انتصابات وارد کارزار مذاکرات مستقیم خواهند شد. البته اگر میرحسین پیروز شود و اگر پیروز نشود درست مثل دیگر انقلاب های مخملی هاشمی و نوکرانش جر خواهند زد آمریکا و غرب هم به پشتیبانی این گروه به میدان خواهند آمد و آنگاه انقلاب مخملی به رهبری هاشمی میرحسین و خاتمی شروع می شود، بعد هم که داستان مثل دیگر انقلاب های مخملی خواهد بود. یک سر خری را می آورند سرکار و همه چیز به خوشی البته به نفع منافع آمریکا و آخوندهای هاشمی نشان به پایان خواهد رسید.
شاید مسافرت های اوباما به خاومیانه هم برای زمینه سازی همین مساله هست و شاید به همین دلیل هم هست که عرب های سنی مثل عربستان سعودی نگران قدرت گرفتن یک حکومت شیعی با حمایت آمریکا هستند.
اینها را که نوشتم حس ششم من به من می گوید نه دلیل و مدرکی برای آن دارم نه علم غیب دارم، ولی شواهد را نمی توان انکار کرد. از دیگر شواهد نخ دادن های نخ نمای دولت اوباما در این یکی دو سه هفته اخیر است گویی آمریکا از همه خواسته های قبلی خود عقب نشینی کرده تا بعد تا دسته بچپاند.
یک سوال: کسی می‌تواند به من بگوید چگونه می‌توانم منا«زِرِه» های انتصابات را ببینم؟ آیا از ماهواره پخش می‌شود و اگر پخش می‌شود از کدام ماهواره؟

نوشته: در ساعت: 6:08 pm در بخش: انتخاباتی

28 پیام  |           

28 پیام به “انقلاب سبز”

  1. یلدا says:

    از سایت صدا و سیما میتونی ببینی
    http://ch3.iribtv.ir/

  2. خسن آقاي عزيز موسوي با مناظره ديروزش ديگر رآي نمي آورد يعني از توي صندوق در نمي آيد.
    موسوي در مناظره به اينكه در كمپين سرمايه داري هاشمي است افتخار ميكرد و مردم از هاشمي متنفرند . اين تنفر به طيف فكري هم ربط ندارد عموميت دارد.
    بعد ا‍ز اين مناظره براي من مشخص شد كه برآيند آن چيزي كه بنام جمهوري اسلامي مي شناسيم كانديدش موسوي است نه احمدي نژاد.
    اما در مورد انقلاب سبز
    كه من اسمش را گذاشته ام فاشيسم سبز. نكته اينجاست كه اگر قرار بر مذاكره باشد موسوي از توي صندوق در ميآيدو اگر قرار بر مذاكره مستقيم و روابط عادي ديپلماتيك نباشد احتمالآ احمدي نژاد.موسوي گوشت دم توپ رابطه با آمريكاست با مسئوليت خودش . رهبري اگر ديد انصار ميخواهد بعد از باز شدن سفارت آمريكا دوباره سفارت آمريكا را بگيرد همان كاري را ميكند كه خميني كرد . مي بيند زور كدام سمت بيشتر است طرف همان را ميگيرد.
    به نظر من سعي در آرام كردن انصار نمي كند و منتظر نتيجه ميشود.
    از نظر من انقلاب مخملي يا كتاني و يا گاواردين انگليسي در كار نيست ولي دولت اوباما قصد مذاكره مستقيم دارد اين امري بديهي است.

  3. حسن آقا
    من اینطور فکر نمیکنم. سرنوشت ایران را اوباما تعیین نمیکند. عملکرد دولت نورچشمی خامنه ای کشور را به بحران کشانده و اینها نشسته اند و راه چاره ای را برای آن ترسیم کرده اند و آن خراب کردن همه کاسه کوزه ها به سر احمدی نژاد و حذف او و به سرکارآوردن موسوی است که با گفتمان جدید جلوی خطرات سقوط را بگیرند.
    من توی کتم نمیرود اگر این حرفهای موسوی که علیه نحوه اداره کشور میزند اعتقاد قلبی اش باشد چرا تابحال ساکت بوده و جیک هم نزده.
    بنظر من مجموعه صاحبان قدرت بر سر حذف احمدی نژاد به اجماع رسیده اند.
    طرح این حرفها هم بدون سانسور در صدا و سیما بخاطر التهاب بخشیدن به انتخابات و انگیزه دار کردن مردم است.
    بنظر من هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد.
    ——-
    پاسخ:
    خوب دقیقا همین است ملاجان، فقط به گمان من صحبت ها با آمریکا پشت پرده انجام شده، برای دیدن این مساله کافی است لب و لوچه آویزان کدن آمریکا را در این روزها نظاره کن.

  4. آرش says:

    دوستان گرامی:
    ایطور که شما همه چیز را “سیاه و سفید” می بینید نیست. پیشنهاد من این است یک نگاهی به مفهوم “منطق فازی” بکنید. مقداری این منطق “صفر-یک” شما را تعدیل خواهد کرد! حال این فقط به تحلیل سیاسی کردن مربوط نمی شود. در بهتر زندگی کردن هم به ما کمک می کند.
    این کامنت را هم این جا برای شما می گذارم:
    ببینید دوستان در مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران تقریبا تمامی گروه ها و شخصیت ها شرکت داشتند. بعد از انقلاب هر روز که “مافیای” قدرت محکم تر شد، عده ای با تیپا بیرون انداخته شدند و عده ا ی هم خود به هر خفتی تن در ندادند (حال به دلایل مختلف). ولی یک قانون عامی که از این فرآیند نکبت می توان استخراج نمود این است:
    هرچه متفکرتر و صادق تر، زودتر از سیستم بریدن و بیرون زدن یا تیپا خوردن.
    مثلا زمانی مرحوم داریوش فروهر در جمهوری اسلامی وزیر بود ولی بعد خودش و همسر بیمارش آن چنان ددمنشانه با چاقوی مافیای قدرت سوراخ سوراخ شدند! یا مثلا مرحوم دکتر کاظم سامی که ناجوانمردانه کشته شد.
    حالا آیا بین کسانی مثل میرحسین و کروبی که خود ازسیستم تیپا خورده اند و احمدی نژادها که مثلا متهم به قتل دکتر کاظم سامی است یا در جلسه دادگاه روزنامه سلام به عنوان شاکی حاضر بوده است… فرقی نیست؟؟ اژه ای وزیر اطلاعات احمدی نژاد قاضی دادگاه کرباسچی بود… وزیر ارشاد… نماینده رهبر در روزنامه کیهان… جنتی… لاجوردی قصاب اوین و سایر آدم کشان…
    دوستان از سیاه و سفید دیدن، خمرهای سرخ کامبوج در می آید… جمهوری ولایت فقیه دیگری در می آید.
    ما به یک دوران انتقالی نیاز داریم که بین خواسته های مردم و آن هایی که به هر حال شستشوی مغزی شده و مثلا در جریان همین انتخابات برای احمدی نژادها چماق می کشند و با اسپری فلفل به گردهمایی ها حمله می کنند؛ پلی ایجاد کند که “سمتش” دموکراسی باشد… وگرنه سمت دیگر آن علاوه بر فلاکت موجود حکومت نظامیان کوتوله خونخوار شکل گرفته در این سی سال خواهد بود!!!

  5. SH says:

    baloocvh hamaroo gozashteh too weblogesh

  6. hayedeh says:

    کافیه توی youtube.com بزنید «مناظره‏ی انتخاباتی محمود احمدی‏نژاد و میرحسین موسوی» بصورت 9 تا کلیپه.

  7. Parviz Hamrang says:

    در بهار انتخابات، جای “حسین درخشان” خالی‌!

  8. nana says:

    آرش در بخشی نوشته ای :
    ما به یک دوران انتقالی نیاز داریم که بین خواسته های مردم و آن هایی که به هر حال شستشوی مغزی شده و مثلا در جریان همین انتخابات برای احمدی نژادها چماق می کشند و با اسپری فلفل به گردهمایی ها حمله می کنند؛ پلی ایجاد کند که “سمتش” دموکراسی باشد… وگرنه سمت دیگر آن علاوه بر فلاکت موجود حکومت نظامیان کوتوله خونخوار شکل گرفته در این سی سال خواهد بود!!!
    باهات راجع به دوران انتقال مخالفم ما این گونه سازش ها را باید با شاه
    ایران میکردیم که هم به قانون معتقد بود هم شهروند بود و زبان انسان
    سرش میشد
    با اینان حاشا و کلا
    اینان باید با فورس و توسری به سر جایگاه های اجتماعی خود روند یا
    در جنگ و دست و پنچه نرم کردن کشته شوند
    با ملایان و سیف الهان و شمس الهان مسلمان دهاتی بیسواد هیچ
    دورانی فرقی نخواهد کرد زیرا هر وقت بگوئي بروید دیگر بس است
    برایت چاقوهای زنجان خود را بیرون میکشند
    اینان کشور ایران را عین محمد اشغال و تصرف کرده اند این است طرز
    نگاهشان
    اینان خود را محق میدانند با چنین کره خرانی چه باید کرد ؟
    دوران انتقال نرمش و مدارا تساهل و تعامل ابدا فرقی نداره مگه
    این یک طویله الاغ طلبکار مادرجنده شپشوی قاتل دکتر کاظم سامی
    را ندیدید چه وقیح و پر رو بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جمعش کنید ملافه های سفید را برافرازید یک بار در زندگیتان کار
    عاقلانه بکنید و به جای از پنجره از در وارد شوید خاک بر سرها …… نانا زولا

  9. من با نظر “ملا” موافق‌ام (براي اولين بار تو عمرم با يه ملا موافق‌ام 🙂 ) … حضرات احساس خطر كردند!
    احمدي نژاد بيش‌تر از حد معمول سرعت گرفت و تندروي كرد براي همين هم موسوي از توبره بيرون آمد (خاتمي را هم كله پا كردند چون به هر حال خاتمي خاتمي بود! و راي‌ها را آنبالانس مي‌كرد!) هاشمي با داشتن مشاورهاي خوب (با پول) خوب تونسته جو شِركي (سبزينه)راه بندازه و اون بخش تعيين كننده راي را همراه كرده‌اند!
    اگر 50 درصد واجدين (46 ميليون) را تحريمي بدانيم (كه هستند) 50 درصد باقيمانده را سه بخش بايد كرد!
    1- 10 درصد هميشه افولگرا داريم! (ميشه5 ميليون)
    2-10 درصد هم هميشه اسهالگرا! (ميشه 5 ميليون)
    3-30 درصد باقيمانده (ميشه 13 ميليون) توده تعيين كننده هستند كه هميشه آماده سناريو و جو هستند! همين توده گيج بودند كه جو خاتمي را داشتند و همون‌ها جو احمدي نژاد گرفتند و حالا هم جو شِرك!
    به نظر من شِرك، ببخشيد، موسوي و احمدي نژاد ميرند دور دوم و موسوي تو دور دوم برنده ميشه!
    امشب رفتم ولي‌عصر و ونك! …
    اگر با چشم خودم نديده بودم باور نمي‌كردم! هم شعارها و هم ازدحام و شلوغ كردن و هم موزيك بلند تو ماشين‌ها در ارتحاليدي … و دريغ از يك درگيري يا يك انصاري و گروه فشار و يا يك اطلاعاتي و يا يك ضد شورش!… همه چيز گل و بلبل بود! … (البته روي تمامي بنرهاي خالي تبليغاتي ميدون و خيابانها همه چيزي بود و اون وسط هم جمله‌اي غريبانه خود‌نمايي مي‌كرد … ” ما هستيم”)
    ياد 3 خرداد پارسال كه براي خليج فارس (با اجازه خسن آقا) رفتيم سفارت امارات افتادم حداقل هزار تا موتورسوار ضد شورش و هزار تا فشاري اومده بودند … باتوم بود كه مي‌خورديم!

    چرا در انتخابات كاري به كسي ندارند چرا دستور دادند درگيري نشود! ممكن است ترس از شورش باشد! ولي فكر كنم بيش‌تر به خاطر برقرار كردن فضاي هيجاني است براي تهييج بيش‌تر ملت براي راي دادن! …
    نمره احمدي نژاد 20 و موسوي فوق‌اش 17 است! ولي به هر حال رژيم قبولي را مي‌گيرد!
    چه كسي مي‌خواهد من و تو ما نشويم! خانه‌اش ويران باد!

  10. eli says:

    http://www.iranianuk.com
    از اینجا ببینید

  11. بعد از مناظره احمدي نژاد و موسوي تعداد زيادي از مردم به تحريم پيوستند. تقريبآ تعداد ماشين ها و جوان هاي با نوار سبز با توجه به نقاط مختلف ايران بين نصف تا يك چهارم شد. در اين بين كروبي يك كاسبي حسابي كردو از كساني كه از موسوي برديدند ، سهمي برداشت.
    مهمترين اشتباه موسوي اين بود كه خودش را در كمپين سرمايه داري به رهبري هاشمي نشان داد و اين با سابقه ذهني مردم نسبت به موسوي ناسازگار بود. موسوي با اين كارش نفرت آفريد. او براحتي ميتوانست خودش را منفك از هاشمي كند چون پول هاي زيادي كه هاشمي براي اين انتخابات خرج كرده را هزينه كرده بود ولي اينكار را نكرد. اينكه چرا؟ دلايل زيادي دارد ولي مهمترين نكته اش اينست كه موسوي بشدت از هاشمي مي ترسد(هاشمي يكبار اورا با تغيير قانون اساسي كله پا كرده بود و بيست سال سكوتش به دليل ترسش از هاشمي بود)
    نكته جالب در اين انتخابات اينست كه به جز رضايي كه بشدت از سرمايه داري دفاع ميكند سه كانديد ديگر شعارهاي به ظاهر چپ ميدهند تا چرخش جامعه به سمت چپ را مهار كنند .
    اگر قبول كنيم كه هر چهار كانديدا افرادي خطرناكي براي ايران هستند كه هستند ژس بايد ميزان خطرشان را بررسي كنيم كه من در اينجا نظرم را ميگويم:
    1- مهمترين خطر براي جامعه فاشيسم سبز موسوي است. يك ادم ارزشي كه معتقد به حفظ نظام (نه قدرت) به هر طريق ممكن است
    2- خطر دوم احمدي نژاد است – به قول ذييس دانشگاه كلمبيا يك ديكتاتور حقير – او معتقد به حفظ قدرتش به هر طريق ممكن است ( نه حفظ نظام)
    3- خطر سوم رضايي قاچاقچي است كه پرچم سرمايه داري را دستش را گرفته است
    4- به نظر من كمترين خطر براي جامعه را كروبي مرتجع دارد. او متقد به حفظ هيچ چيز به هر قيمتي نيست .

  12. جناب آرش خان اكثريتي
    اينهم منطق فازي

  13. حمید says:

    سالم خسن آقا جون
    بابا تبریک میگم. شبکه بی بی سی فارسی وبلاگ شما رو هم مورد بررسی قرار داده و نظرات شما رو تو برنامه (( نوبت شما )) بیان کرده اونهم بصورت پخش مستقیم.
    برای تماشای مناظره رو ماهواره intelsat باید کانالهای رایگان رو سرچ کنید تا شبکه های صدا و سیما هم پیداشون بشه یا بقول همون دوستمون فردای مناظره از یوتیوب فیلم مناظره رو ببینید.

  14. x says:

    http://www.22khordad.info/?p=283
    شنیده می شود جمع کثیری از روحانیون بلندپایه، مسئولان سابق و فعلی کشور در حاشیه مراسم امروز صبح مرقد آیت الله خمینی با مراجعه به دادستان کل کشور، خواستار اعلام جرم علیه محمود احمدی نژاد شده اند. گزارشهای متعددی حکایت از مراجعه دهها مقام فعلی و سابق نظام به قربانعلی دری نجف آبادی در حاشیه مراسم امروز صبح دارد. این مقامات که بسیاری از آنان را طرفداران سابق و حتی وزرای فعلی آقای احمدی نژاد تشکیل می دهند با اعلام انزجار از رفتار شب گذشته آقای احمدی نژاد، مناظره سیزدهم خرداد ماه را مصداق بارز سلب صلاحیت از آقای احمدی نژاد، برای تصدی هر نوع مقام دولتی دانسته، خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی شده اند.

  15. hgfdjg says:

    ملایان دزدی مثل رفسنجانی و ناطق نوری و جوادی آملی و … با یک تاکتیک پیچیده قصد دارند که خود را محبوب ساخته و تمام کاسه کوزه ها را سر احمدی نژاد بشکنند.
    چون احمدی نژاد نزد مردم منفور است از هرکس بد بگویدآن شخص حتی اگر بدتر از احمدی نژاد باشد محبوب مردم میشود!!!
    زمان احمدی نژاد ده ها میلیارد دلار ناپدید شده و مردم فکر می کننداحمدی نژاد پول را بالا کشیده در حالیکه همه چپ و راست این رژیم دزدند و مطمئنا هاشمی رفسنجانی خودش در این چند سال میلیاردها دلار دزدیده.
    احمدی نژاد با همفکری چپ و راست آمد تا آش را به گوه بکشد تا مردم به آش شور رضایت دهند.
    حدس شما درست است تاکید بر رنگ سبز مشخص می کند که موسوی دزد به قدرت خواهد رسید و بین رهبری و چپ و راست قربانی کردن احمدی نژاد مورد توافق واقع شده.
    برنامه های بی بی سی و صدای آمریکا در ماهواره نیز به نوعی حکایت از زمینه سازی و همکاری غرب با جناح موسوی است.

  16. خشایار says:

    شرکت در انتخبات وظیفه ملی است با شرکت در انتخابات در برپایی دوباره امپراطوری هخامنشیان تلاش کنید.
    یک یا حسین گفته به میر حسین رای دهید تا رای کوروش کبیر تداوم یافته 2500 سال افتخار ملی تلالو یابد.

  17. حامد says:

    چه قئر زیبا :
    سربازان گمنام امام زمان(زج) با توسل به اصل مترقی (تقیه) امده اند و ملت رو تشویق به رای دادن به نظام میکنند!
    وبا تغییر دادن نامهاشان که عبدالله و کلب العلی و غیره است به خشایار وداریوش وغیره قصد دارند مثلا ما رو خرکنند:
    نه برادر بسیجی عزیز خر خودتی و همون امام زمانت(عج) ومریدت علی(زج) و پیامبر بزرگوارت(مج)

  18. امیر says:

    حسن آقا سایت زیر تمام منازره ها فوری میگذارد و دانلود هم میشود کرد.
    فقط باید ثبت نام کرد
    http://www.persianhub.org

  19. ChaoticLife says:

    سلام خُسن‌آقای عزیز
    علاوه بر راهنماییهایی که دیگر دوستان کردند اگر از ماهواره استفاده می‌کنید میتوانید در اینتل‌سَت کانالهای ایران را ببینید برای دیدن جزییات کانالها میتوانید به این سایت و به بخش اینتل‌سَت مراجعه کنید:
    http://www.flysat.com
    شاد باشی

  20. آقاي خشايار چي شده اسلام و شهدا و ارزش‌هاي مذهبي را تمام كرديد و اومديد سراغ ايران ؟!!!
    بعدش هم موسوي چه دخلي داره به كوروش و ايران؟!

  21. فریدون says:

    به کاوه آهنگر زمان متفکر هنرمند رای دهید تا راه کوروش کبیر تداوم یابد.
    درود بر میرحسین موسوی

  22. سپاه جاویدان says:

    تا پیروزی میر حسین فقط یک یا حسین مانده است.
    امروز ایرانیان اصیل به میر حسین موسوی سید بزرگوار پیرو خط کوروش و داریوش رای میدهند.
    میشل رهنورد ایران حامی حقوق زنان در چهرچوب قوانین شریعت پاک و آسمانی اسلام ناب محمدی خواهد بود.
    امروز زیتون های فهیم می دانند که حقوق بشر از تعالیم دین اسلام می جوشد و مردم فریب سکولارهای تحریم کننده انتخابات را نخواهند خورد و دسته دسته به موسوی رای خواهند داد تا جامعه مدینة النبی و حقوق بشر اسلامی که آرمان شهدا و امام راحل(ق) است بر ایران حاکم گردد.
    رای به موسوی = شکست احمدی نژاد
    رای به موسوی = شکست تحجر
    رای به موسوی = جامعه مدنی و آزادی شرعی
    رای به موسوی = تداوم انقلاب اسلامی
    رای به موسوی = رای با راه امام خمینی
    جوانان در 22 خرداد به نظام جمهوری اسلامی بار دیگر رای آری خواهند داد در رفراندوم 22 خرداد شرکت کنید.

  23. افشین says:

    پیام سپاه جاویدان ویرایش شده:
    تا پیروزی یا شکست میر گوزین و یا آن سه تا کفتار دیگه فقط یک یا گوزین مانده است فرقی هم نمی کند به هرحال.
    امروز فقط اراذل و اوباش رژیم و یا ناآگاهان فریب خورده به میر گوزین گوزوی کثافت تخم عرب و یا هر کثافت پیرو خط خمینی خونخوار رای میدهند.
    زهرا جندهء چادری مقنعه ای پتیاره رهنورد خائن به حقوق زنان در چهارچوب قوانین زن ستیز کثیف اسلام محمد زنباز دیوس خواهد بود.
    امروز رای دهندگان اسلام زده نفهم نمیدانند که همه کثافت کاریها و پلیدیها در کشور عزیزمان از اسلام منحوس می جوشد و این افراد خرد باخته، فریب مزدورهای ترغیب کننده شرکت در انتخابات را می خورند و گله گله به کثافتی مثل گوزوی یا میمون نژاد و یا هر نجاست دیگری رای خواهند داد تا جامعه حیوانی و فاسد صدر اسلام و توحش اسلامی که تنها آرمان آخوندهای نا انسان چون خمینی است بر ایران آریائی حاکم گردد.
    رای به گوزوی یا میمون نژاد = ادامه حیات کرمهائی چون میمون نژاد
    رای به گوزوی یا میمون نژاد = تداوم تحجر
    رای به گوزوی یا میمون نژاد = جامعه حیوانی و توحش شرعی
    رای به گوزوی یا میمون نژاد = تداوم حکومت منفور اسلامی
    رای به گوزوی یا میمون نژاد = شراکت با قاتلان و جانیان و دزدان و وطن فروشان پیرو راه خمینی منفور
    تنها مزدوران و دودومه گان در 22 خرداد به نظام غارتگر خونریز اسلامی بار دیگر رای خواهند داد.
    خیمه شب بازی 22 خرداد را تحریم کنید و در این خدعه اسلامی شرکت نکنید.
    لعنت به اسلام زندگی ستیز

  24. چقندر says:

    سپاه جاویدان تبلیغاتت را ببر جلوی درب خلا آویزان کن جون الاغهایی که به هر کدام از کاندیداهای جمهوری خران و الاغان رای دهند همه جایشان توی همان خلا می باشد

  25. حامد says:

    بسم رب القوادین
    تبلیغات برادر بسیجی متخصص در امور تقیه (برادر کلبعلی محمد البیخایه) که با تمسک به اصل مترقی تقیه نام زیبای اسلامی خود را به نامهای مجوسی ایرانی واریایی تغییر داده. در جلوی درب ورودی وکاسه های توالتهای اسلامی بیت الخلای ترمینال غرب و جنوب و فرودگاه مهراباد نصب شد و دل پیغمبر اسلام(مج) وامام امت(وز) شاد شد . این شعارهای اسلامی با استقبال بی نظیر انگلهای مسلمان روبرو شده و فوج فوج جماعت انگل مسلمان با شعار الله اکبر و اشهد ان محمد رسول الله و لبیک یا خمینی با بوی شدید وسر وصدای زیاد مشغول بیرون امدن از معقد ملت مسلمان و الله پناه هستند.
    تا پیروزی اسلام فقط یک بادمعده دیگر باقیست:
    ستاد برگزاری انتخابات اسلامی

اخبار و مطالب خواندنی