Jul 01 2009

مهندسی کردند انتخابات رو!؟

نوشته:     :::       6 پیام

از روزی که سید علی رهبر اعلام کرد که مموتی برنده انتصابات هست، همه از این می‌گویند که انتصابات مهندسی شده. ببین این جماعت چقدر از مرحله پرت هستند که این عمله گری و گند کاری سید علی را مهندسی می‌نامند. بنده به مهندس‌ها پیش نهاد می‌کنم به این سوء استفاده از واژه مهندس و مهندسی اعتراض کنند. مهندسی کردن به این معنی است که شما با دقت، درایت، بررسی و نقشه برداری و نقشه کشی و خلاصه هزار و یک نوع بررسی از مشکلی انجام می‌دهند و برای اون مشکل یک راه حل پیدا می‌کنید و بعد از برنامه ریزی‌های دقیق آنرا با دقت به اجرا می‌گذارید.
چیزی که در این انتصابات اتفاق افتاد کمال بی برنامه گی بود. ببینید سید علی که از قرار معلوم مهندس این پروژه بوده، یکی از اساسی ترین نکات را رعایت نکرده است. اگر فرض را بر این بگذاریم که اینها تصمیم داشتند روند انتصابات را به گونه‌ای مهندسی کنند که مردم نفهمند که انتصابات انجام شده، بلکه برعکس در اذهان عمومی چنین القا کنند که انتخابات انجام شده و محمود احمدی نژاد در این انتخابات پیروز شده است. خوب این پروژه مهندسی شده کاملا به شکست برخورده و درست برعکس، چنین در اذهان عمومی پذیرفته و ثبت شده که محمود احمدی نژاد با زور به ملت قالب شده است. حتی عوام از همه جا بیخبر هم می‌دانند که این انتخاب سید علی بوده نه رای و انتخاب رای دهندگان. نه تنها تقلب شده که اصولا اعداد و ارقام بدست آمده از صندوقها در این ماجرا موثر نبوده و همه اعداد و ارقام عملا دیکته شده. ببینید مهندس یک دست داستان غم انگیز انتصابات ما، قبل از اینکه مراحل (قانونی!!) انجام شود دست برنده(!!) را برد بالا. مهندس سید علی چنان بی عقلی و بی درایتی از خود نشان داد که عمله اکره اطرافش هم شوکه شدند.
در عمل آمدند انتصابات را مهندسی کنند تا مشروعیتی برای رژیم دست و پا کنند، آن چس مثقال مشروعیتی را هم که داشت زیر سوال بردند. به قول معروف آمدند زیر ابروی رژیم را بردارند، زدند چشم چارش را هم کور کردند.
مهندسی که سید علی چلاق باشد! عاقبت پروژه مهندسی انتصابات هم می‌شود همین که داریم مشاهده می‌کنیم.
البته اگر بخواهیم نامه امروز کروبی را مد نظر قرار بدهیم و به آن استناد بکنیم باید بگوییم که این روسیه بود که در پروژه مهندسی انتخابات بدجوری دست سید علی را در حنا گذاشت و این مهندسی انتخاباتی روسیه هم دست کمی از مهندسی راکتور اتمی بوشهر نداشت.
پ.ن.: اگر خواستید مهندسی ببینید این را ببینید. جوانان دلیر ایران زمین کم مانده بود در یک قیام خود جوش خانما آخوند را برباد بدهند.

نوشته: در ساعت: 7:45 pm در بخش: انتخاباتی

6 پیام  |           

6 پیام به “مهندسی کردند انتخابات رو!؟”

  1. c says:

    یکماه قبل از انتخابات یکی از دوستان میگفت این انتخابات با کمک روسیه طراحی شده و مخصوصن سرکوب ها چون سپاه بو برده بوده داره انقلاب مخملی صورت میگیره و چون روسیه سابقه این انقلابات رو در کشورهای سابق شوروی داش به همین دلیل هم ایرانی ها برای مقابله با انقلاب مخملی یا رنگی و … به روسیه پناه بردن . سفر شتاب زده احمدی نژاد درست دو روز بعد از انتخابات به بهانه شرکت در اجلاس روسیه , دقیقن به همین منظور و گرفتن باقی دستورات بود .
    احتمال شماره دو :
    تا روز انتخابات هیچ کس حتا نمیدونست چنین کودتایی اتفاق افتاده در واقع حتا خود نزدیکان هم شوکه شدن . دلیلش کاملن آشکار بود . خبرگزاری مزدور فارس از عصر به بعد شروع کرده بود مدام به حمایت از موسوی پرداختن و سر بسته تبریک هم داشت میگفت . قیافه احمدی نژاد موقع رای دادن حاوی این بود که نه تنها شکست رو پذیرا شده که حتا قلبن هم از اینکه مردم بهش پشت کردن دلشکسته هست . تنها چهره رفسنجانی بود که غم پنهانی رو نشون میداد . همه چیز درست پیش میرفت تا اینکه به ناگهان از ساعت 8 شب ورق برگشت . خبرگزاری فارس و ایرانا به ناکهان اعلام پیروزی احمدی نژآد رو کردن و همه چیز عوض شد . حتا رای هایی که در پیش ناظرین شمرده شده بود و صورتجلسه ای که گرفته شده بود همه نشون میداد موسوی برنده شده و در ساعت 10 شب هم پیروزی خودش رو ب استناد به همون مدارک اعلام کرد ! اینکه چه گذشت و چه اتفاقی در اون دو ساعت رخ داد مشخص نیست !
    احتمال شماره 3 : عده ای میگن سید علی به دلیل بیماری سرطان پروستات چند وقتی بیشتر زنده نیست . فرزندش به دلیل اینکه تمایل داره جای پدر رو بگیره و از طرفی قانون اساسی چنین اجازه ای نمیده , کودتایی رو طرح ریزی کرد و حتا با ترسوندن پدر و تهدید کردنش , باعث شد همه چیز رو زیر پا بگذاره و عملن نظام رو به گرداب بندازه .
    احتمال شماره پنج : طرح ترور احمدی نژآدب صورت جدی دنبال میشه و شواهد هم این رو نشون میده . لغو کلیه سفرهای خارجی احمدی نژاد !!!!
    احتمال شماره شش : کشورهای غربی منتظر تیر خلاص هستن میخوان با ایران پیمان خلع سلاح اتمی رو امضا کنن و بعد رژیم رو سرنگون کنن . پیش درآمد چنین کاری شکاف عمیق در نظام و تضعیف داخالی اون هست که بهترین بهانه ایجاد شده . به همین دلیل آمریکایی ها موضع روشنی ندارن و همگی میگن سرنوشت داخلی ایران به ما ارتباطی نداره .
    احتمال شماره هفت : قیام مردم خودجوش بود و حتا موسوی رو هم شوکه کرد . به همین دلیل فرصت سوزی عظیمی صورت گرفت . حکومت تا 3 روز اول گیج بود و اگر رهبری قدرتمندی مردم رو هدایت میکرد نظام سقوط کرده بود . ولی چون رهبری نداشت و قیام خودجوش و کور بود فقط باعث تلف شدن هوادارها و فرصت ها و در نهایت سرکوب شد .
    چه چیز بدست آوردیم ؟
    این کودتا به مردم درس های بزرگی داد .
    – مردم فهمیدن که نظام پوشالیست و خبری از اون قدرت و اقتدار آهنین نیست .
    – دروغ های کلانی گفته شد که جمع کردن اونها محاله و شمارش معکوس سرنگونی رو به شماره در آورد .
    – برای اولین بار رهبری ایران رو که تا این لحظه در پشت سپر بلاهایی مثل احمدی نژآد و دیگران مخفی بود , بطور مستقیم رو در روی مردم قرار داد . شعار مرگ بر خامنه ای اولین اونهاست .
    – قیام رومانی در زمان چائوچسکو بدن رهبری صورت گرفت و نه رهبر داخلی داشت نه خارجی و مردم قیام کردن و رئیس جمهور رو اعدام کردن . چنین اتفاق میتونه در ایران در صورت غلیظ تر شدن نفرت مردم صورت بگیره اما خطر بزرگی هم تمامیت ارضی کشور رو تهدید میکنه در اینصورت و اون هم تجزیه هست !
    – ایجاد احزاب مبارز در چهارچوب قانون اساسی که امروز کروبی و موسوی و دیگران آغازش کردن مبارزات رو هدفمند میکنه و باعث تضعیف بیش از پیش نظام خواهد شد !
    – مشروعیت نظام با این انتخابات بطور کامل بر باد رفت و امیدی هرگز به ترمیمش نخواهد بود . علت کمتر ظاهر شدن احمدی نژآد و لغو سفرهای استانی وی بیشتر به همین دلیل هست تا مردم بیشتر عصبانی نشن .
    – نیاز توده های پایین کشور به رهبرای سفسطه گر مثل مطهری و بنی صدر و قطب زاده که خط دهنده و مغزهای متفکر خمینی بودن در اینجا بیش از پیش احساس میشه . توده های کم سواد عامی جامعه همچنان از درک مسائلی که پیش اومده عاجز هستن و نیاز به کاتالیزور دارن تا با توده های روشن فکر و طبقه با سواد جامعه متحد بشن .
    – ضعف نظامی و عملیاتی و همچنین کمبود تعداد قوای متخاصم دولتی آشکار شد کاملن طوریکه اگر برنامه ریزی دقیقی صورت میگرفت تا بجای تجمعات و راهپیمایی تجمعات کوچک اما گسترده و سراسری صورت میگرفت نه تنها نیروی سرکوب گر دچار گسستگی میشد بلکه کنترل اوضاع بطور کامل از دستش خارج میشد .
    نقض افراد پشت پرده یا لباس شخصی ها بیش از پیش برای مردم اشکار شد . مردم فهمیدن که حتا مکانیک و بقال و قصابی که تا دیروز در کنارشون بودن یهو شدن نیروی سرکوبگر و چماقدار . فهمیدن که لباس شخصی ها و بسیج از کسی دستور نمیگیرن و نیزوی سرخود هستن و هر جنایتی انجام بدن به کسی جواب پس نمیدن .
    – چند دستگی آشکاری بین نیروهای نظامی کشور اشکار شد و نشون داد که اونها هم با مردم هستن . و همچنین نقش نیروهای عرب و خارجی در نیروی سرکوبگر ثابت شد و این چیزی جز کمبود نیرو در سیستم نبود !
    – ضعف اطلاع رسانی مردم با قطع تجهیزات مخابراتی یکی از نکاتی بود که باید بهش پرداخته میشد . عملن دیدیم با قطع ارتباطات الکترونیکی مردم , قیام شکست خورد و سکوت خبری همه جا رو در بر گرفت .

  2. تنها says:

    یکی انتخابات مهندسی شده داریم و یکی هم مهندسی انتخابات.اگر یک انتخابات بدون تقلب در ایران صورت گرفته باشد همین انتخابات اخیر است مطمئن باش.مهندسی انتخابات یعنی برنامه ریزی موزیانه و حرفه ای در انتخابات نه تقلب.
    1.ایجاد ذهنیت بالا نسبت به اینکه احمدی نژاد برنده قطعی است
    2.ترفند مظلوم نمایی احمدی نژاد در برابر جریان اصلاح طلب
    3.توزیع وسیع کالا و پول بین اقشار آسیب دیده جامعه در موسم انتخابات
    4.اضافه کردن حقوق بازنشته گان کارمندان و معلمان در زمان انتخابات
    5.برگزاري مناظرات انتخاباتي جهت بالا بردن حساسيت انتخابات و تجويز تنش به بدنه جامعه و صف آرايي نمودن مردم در برابر هم
    6.اقتدارگرايان با برنامه ريزي دقيق و مهندسي شده ستادي، دستور داده بودند حاميان احمدي نژاد در ساعات اوليه انتخابات راي بدهند تا در صورت كمبود تعرفه زيان نبينند و ديديم كه در نهايت اعتراض ساير كانديدها بخشي ناشي از كمبود تعرفه در شعبي خاص بود .
    7.تخريب خانواده هاشمي رفسنجاني جهت كنترل اوضاع

  3. پاسخ پیام قبلی:
    من این لینک رو قبلا دیدم و حتی در بخش اخبار هم منعکس کردم و خودم هم جزو اولین امضا کنندگان اون پتیشن هستم.

  4. لینک پتیشن قدیمیه.. اما این روزا داره امضاهاش زیاد میشه. منم لینکش کردم.
    راستی حسن آقا جون منو فیلت ریدند !
    آدرسم عوض شد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی