Oct 05 2009

داستان کاسه واجبی و جام زهر

نوشته:     :::       18 پیام

نوکران دستمال بدست و کاسه لیسان قدرت همیشه چنان غرق قدرت می‌شوند که یادشان می‌رود که جایگاه این افراد چیزی بیشتر از یک ابزار قدرت نیست و روزی که صاحبان زور و زر در تنگنا قرار گیرند برای نجات جبروت قدرت خود، مجبورند چند تایی از این کاسه لیسان و دستمال بدستان را فدای قدرت خویش کنند.
داستان سعید امامی و کاسه واجبی هم این بیچارگان آویزان به بیضه قدرت را از خواب خرگوشی بیدار نمی‌کند.
داستان کاسه واجبی این مرتبه گویا قرار است دامان ناپاک غازی مرتضوی را بگیرد.
داستان رقت بار غازی مرتضوی را همه می‌دانند و تقریبا همه هم می‌دانستند که روزی این بیچاره مفلوک را با یک کاسه واجبی فدای ارکان قدرت خواهند کرد. گرچه دیر و زود دارد ولی یقینا سوخت و سوز ندارد. به قول معروف یکبار جستی ملخک ، دو بار جستی ملخک سه بار جستی ملخک، آخر بدستی ملخک! و این روزها گویا کاسه واجبی را برای حاج آقا مرتضوی دارند مهیا می‌کنند و او هنوز در خیال باطل خود غوطه می‌خورد و بر این خیال است که اگر با دستمال ابریشمی بیضه‌های سید علی را نوازش کند می‌تواند این بار هم از این دام رها شود. ایشان در پاسخ به گیر دادن های علیرضا زاکانی، بعد از کلی صغرا کبرا چیدن چنان بیضه‌های سید علی را می‌مالد که از آن خون جاری خواهد شد، بخوانید چه می‌نویسد:

ولکن در این جریان بهره گیری از یک حادثه دلخراش و ناگوار برای انتقام گیری شخصی آن هم با تحریف اظهارات دبیر محترم شورای عالي امنیت ملی و انتساب نافرمانی از محبوب قلوب میلیونها ایرانی و مسلمان که همچون حقيرهدیه جان و تمام هستی جهت اجابت نظرو فرمانشان کمترین کالايي است كه در بضاعت دارند گناهی نابخشودنی و دون شأن یک نماینده مجلس و مدعی اصول گرایی است.

ایشان گویی هنوز درک نکرده که سید علی این روزها یکی دوتا جام زهر را باید یک جا با هم نوش جان کند و در این وانفسا یقینا ترجیح می‌دهد اگر ممکن باشد بجای یکی از این کاسه‌های زهر کاسه واجبی را بدهد دست یکی از نوکران گوش به فرمان. گویا ایشان هنوز درک نکرده که اگر با سیاست بازی نتوانند گناهان و جنایات چند ماه گذشته را به گردن یک بدبختی مثل غازی مرتضوی بیندازند، مجبور خواهند شد همه گناهان را به صورت یک جام زهر به خورد مقامات بالا دست مرتضوی بدهند و این یعنی عاقبت امر دامان “محبوب قلوب میلیونها ایرانی و مسلمان!” را خواهد گرفت و اگر همان گونه که ایشان در نامه سرگشاده شان ذکر کرده‌اند حاضراند جان خود را فدای رهبر کنند! پس دیگر این همه ادا و اطوار برای چیست!؟ بیار جام زهر را تا نوش جان کند وگرنه “محبوب قلوب میلیونها ایرانی و مسلمان!” خود مجبور به سرکشیدن ظرف واجبی خواهد شد!

نوشته: در ساعت: 8:10 pm در بخش: جنایات رژیم

18 پیام  |           

18 پیام به “داستان کاسه واجبی و جام زهر”

  1. SHIVA says:

    تو چه اصراری داری اسم اینا رو اشتباه بنویسی ؟ قاضی مزلفی !!!!

  2. بلوا says:

    جالبه همین الان در بالاترین کامنتی نوشتم:«این‌ها دست به جام زهر و کاسه‌ی واجبی‌شان خیلی خوب است فقط باید تا لاس باهشون بزنی قیافه می‌گیرند و ادا در میارن. یه سیلی لازم دارن!» (http://balatarin.com/permlink/2009/10/6/1787620) بعد آمدم اینجا دیدم شما هم از جام زهر کاسه‌ی واجبی نوشته‌اید! به این می‌گویند دل به دل راه داشتند! فقط مومنین که کرامات ندارند ماملحدان هم اهل کراماتیم!

  3. Bijan says:

    تلويزيون العربيه:
    به گزارش رسانه های ایران، یک آتش ‌سوزى بزرگ در بازار تهران از يک واحد پتوفروشى آغاز شد و به مغازه‌هاى مجاور سرايت كرد. تاكنون از تلفات و خسارات وارده گزارشى منتشر نشده است. هشت بازارچه در بازار بزرگ تهران طعمه حريق شد. اين دومين آتش سوزى بازار تهران طى يک هفته گذشته است. اين آتش سوزى زمانى رخ داد كه بازار پر از جمعيت بود. بازار تهران شاهرگ حياتى اقتصاد ايران محسوب مى شود.
    احتمال عمدی بودن آتش سوزی های اخیر
    خبرگزاری مهر: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر تهران از برآورد خسارات مالی آتش سوزی شب گذشته بازار تهران طی امروز سه شنبه خبر داد و گفت: علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است اما احتمال عمدی بودن آتش سوزی وجود دارد. محمد رضا حاجی بیگی با اشاره به آتش سوزی شب گذشته پاساژ پتو فروشی سرای حاج حسن بازار بزرگ تهران گفت: این پاساژ دو طبقه بوده که یک بخش از آن به همراه انبار این پاساژ که در محوطه زیر حیاط قرار دارد به طور کامل آتش گرفته است که شب گذشته تا صبح امروز عملیات حریق و لکه گیری آن ادامه داشت. حاجی بیگی درباره شایعاتی که در بازار تهران مبنی بر عمدی بودن آتش سوزی مغازه های خیابان ناصرخسرو که هفته گذشته روی داد، گفت: این امکان وجود دارد.

  4. Bijan says:

    الازهر پوشيدن روبنده را ممنوع مي كند
    http://iranianuk.com/article.php?id=42387

  5. Bijan says:

    قتل عروس به دست پدرشوهر به خاطر ارسال پيامك
    پيامك هاي يك زن جوان براي پسري ناشناس به قيمت جانش تمام شد و او به دست پدرشوهر خود به قتل رسيد. به گزارش خبرنگار ما پس از آنكه كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي شيراز از قتل يك زن جوان
    ,,,
    http://iranianuk.com/article.php?id=42404

  6. دفترها says:

    سیستم حکومتی و نهادهایی که جنایات را ممکن کرده اند مشخص هستند. دل ما به تنبیه چهار تا گروهبان نیروی انتظامی خوش نخواهد شد!! جقدر به جا نوشتی که این غازی مرتضوی و امثالهم فراموش میکنند که نقشی فراتر از یک نوچه وعروسک خیمه شب بازی در این نظام رو ندارند…این سردارهای کذائی فراموش کرده اند که مردم ایران جانباختن هزاران جوان و آزاده در زندانها و شکنجه گاه های استبدادی نظام را فراموش نخواهند کرد.
    چندان طول نخواهد کشید که توده‌های مردم ایران جمهوری اسلامی را به همراه تمام ارگان‌ها و نهادهای سرکوبگر وسرداران ضد مردمی‌اش به قبرستان تاریخ بفرستند و بر ویرانه‌های آن پایکوبی کنند
    مرگ بر جمهوری اسلامی
    مرگ بر دیکتاتور و سرداران جنایتکار ضد مردمی

  7. شیمبل says:

    با این اوضاعی که می بینم باید می نوشتی چام واجبی و کاسه زهر. ظاهرن باید واجبی رو یکی گنده تر از مرتضوی آدمکش سر بکشه!
    آلتت برقرار باد

  8. بافومه says:

    خُسن آقای عزیز، در آرشیو وبلاگتان به مطلب “آیا حکومت ایران نظامی است” برخوردم. آن را به سایت بالاترین ارسال کردم. رأی خیلی خوبی آورد و با استقبال مواجه شد:
    http://balatarin.com/permlink/2009/10/5/1786857

  9. بافومه says:

    مثل این که با سایت بالاترین زیاد میانه‏ی خوبی ندارید؟

  10. پاسخ به بافومه :
    من با کسی خصومتی ندارم ولی در مورد بالاترینی‌ها از روز اول نوشتم که اینها از عقبه‌های اسهال طلب‌ها هستند، اوایل هیچ کس حرفهای مرا باور نکرد ولی این روزها دیگر بر هیچ کس پنهان نیست که بلاترین جزیی از ابزار قدرت اسهال طلب‌ها است. خُسن آقا سعی دارد از قطب‌های قدرت دور و منتقد قدرت باشد، من خصوصا رسانه‌ها را مستقل از قدرت می‌پسندم در نتیجه نمی‌توانم میانه خوبی با رسانه‌های وابسته داشته باشم.

  11. شیمبل جان اوضاع حکومت چنان خر تو خر شده که اگر فردا صبح شنیدیم شخص شخیص سید علی هم جام و کاسه واجبی با هم سر کشیده نباید تعجب کنیم!

  12. bita says:

    چه کسی اصرار دارد شايع کند احمدی نژاد در اصل يهودی است و خانواده اش به اسلام گرويده اند؟
    منشه امير، سايت وزارت امور خارجه اسرائيل
    از دو روز پيش که روزنامه انگليسی “ديلی تلگراف” در گزارشی جنجالی ادعا کرد که محمود احمدی نژاد تبار يهودی دارد و خانواده اش در دوران کودکی او به اسلام گرويده اند، رسانه های همگانی اسرائيل ساعتی نيست که مرا در خانه و محل کار راحت گذاشته باشند. برايشان مهم نيست که امروز (يک شنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۸۸- ۴ اکتبر ۲۰۰۹) در اسرائيل روز عيد سوکوت است، و يا آن که ديروز (شنبه) روز تعطيل هفتگی بود و هرکس حق استراحت دارد (گرچه برای ما دست اندرکاران امور رسانه ای، “استراحت” هرگز معنی و مفهومی نداشته است).
    روزنامه های اسرائيل و شبکه های راديوئی و کانال های تلويزيونی اين کشور می خواهند بدانند که آيا درست است که می گويند احمدی نژاد يهودی تبار است؟
    البته خبر ديلی تلگراف يک مطلب کهنه است که دوماه پيش توسط مهدی خزعلی فرزند آيت الله ابوالقاسم خزعلی در وبسايت ها مطرح گرديد و کسی اعتباری برای آن قائل نشد، زيرا همگان احساس می کردند که اين يک داستان خيالی و چيزی در رديف خيال پردازی های شخص احمدی نژاد است.
    در هفته های بعد از آن افترا، دروغ های بيشتری را عنوان کردند و از “آنوسی ها” و “يهوديان مخفی” و “شيطان پرستان مريدان کبالا” و ترهات ديگری از اين قبيل سخن گفتند و ظاهرا مستندات تاريخی آوردند که همه آنها دروغ و جعل، به بزرگی تقلب در انتخابات رياست جمهوری ايران بود.
    حدود دوماه پيش در اين باره مقاله ای در “همدمی” انتشار داديم که توصيه می کنم آن را دوباره بخوانيد.
    در توضيح جعلی بودن گزارش روزنامه انگليسی، که شايد او هم می خواهد خيزش راستين ملت ايران را از مسير برحق خود منحرف سازد، (ولی احتمال بيشتر آن است که قصد بالا بردن تيراژ خود را دارد، استدلال هائی برای کانال های تلويزيونی و شبکه های راديوئی و روزنامه های اسرائيل عنوان کردم که فشرده آن را به آگاهی شما دوستان نيز می رسانم:
    ۱- احمدی نژاد در روستائی به دنيا آمده که آرادان ناميده می شود و يکی از توابع گرمسار در استان سمنان است. تا آن جا که اطلاعاتی در دست است، در يکصد سال گذشته هيچ خانواده يهودی در اين روستا و يا شهرها وشهرک های نزديک آن زندگی نمی کرده است.
    ۲- اصولا يهوديان به دو علت هميشه در شهرهای بزرگ ساکن بوده و از زندگی در روستاها دوری جسته اند: در شهر امنيت فردی برای اقليت های دينی بيشتر است. مقامات انتظامی قوی تر هستند و مردم تعصب کمتری دارند. علاوه براين، يهوديان برای اجرای فرائض دينی خود به کنيسا و قصابی و مدرسه يهودی و گورستان يهودی و غيره نياز دارند که در روستاها نمی توان آن را تامين کرد.
    ۳- پدر احمدی نژاد يک آهنگر فقير بوده است. در طول ۲۷۰۰ سال تاريخ يهوديان در ايران، موردی ذکر نشده است که حرفه يک يهودی آهنگری باشد.
    ۴- اين ادعای سخيف، که نوعی يهودستيزی است، توسط مهدی خزعلی فرزند آيت الله ابوالقاسم خزعلی برای نخستين بار عنوان شد. آن هم بيش از چهارسال پس از آغاز رياست جمهوری احمدی نژاد و يکی دو هفته پس از اعتراض های مردمی عليه انتخابات جعلی و اعلام پيروزی احمدی نژاد. هدف آشکار اين اقدام مکروه، بد نام ساختن احمدی نژاد و جنگ روانی عليه رژيم بوده است. حتی آيت الله خزعلی فرزند خود را مطرود دانست.
    ۵- شوربختانه اين نخستين و آخرين بار نيست که افراد و گروه ها، در مبارزات داخلی خود و يا برای توجيه کشتار يهوديان و غارت اموال آن ها، افرادی را به دروغ به دين يهود منسوب می کنند. به ياد داريم که خمينی در مبارزه با شاه فقيد و برای تحريک مردم ايران، در نطق مشهورش در مدرسه فيضيه گفته بود: “آيا شاه يهودی است؟ آيا خون يهودی در شريان های او جريان دارد؟ آيا مادر او يهودی است؟”. در سال های بعد، همين ادعاهای افترا آميز در مورد خود خمينی و آيت الله منتظری و ديگران نيز گفته شد.
    ۶- روزنامه انگليسی ادعا می کند که در شناسنامه احمدی نژاد که عکس آن نيز منتشر شده (و آن هنگامی است که او مهر انتخابات توی شناسنامه را به خبرنگاران نشان می دهد) نوشته شده که علت تغيير نام او “به دلائل مذهبی” يعنی تشرف به دين مبين اسلام بوده است. آيا کسی در ايران می تواند اين ترهات را باور کند؟ در شناسنامه های ايرانی نام پيشين طبعا ذکر می شود (مانند همه کشورهای ديگر) ولی تذکری در مورد دليل تغيير نام در آن اضافه نمی شود.
    ۷- خود مهدی خزعلی نوشته بود که از وزارت کشور استعلام کرده که چرا خانواده احمدی نژاد تغيير نام داده، ولی جوابی دريافت نکرده است.
    ۸- از همه خنده دارتر در گزارش ديلی تلگراف بخشی از آن است که ادعا کرده در زبان عبری “سبورجيان” به معنی فردی است که شغلش بافتن شال نماز يهوديان است. چنين واژه ای در زبان عبری و يا در زبان محلی يهوديان ايران وجود ندارد. نه در زبان عبری، و نه در زبان محلی يهوديان ايران واژه ای به نام “سبور” وجود دارد که ديلی تلگراف ادعا می کند معنی آن “شال مذهبی يهوديان” است. اين شال در ميان يهوديان ايران صيصيت ناميده می شود و واژه عبری آن طليت טלית است.
    ۹- مهدی خزعلی نوشته بود که سبورجيان از واژه عبری סבורני می آيد و حتی استناد آورده بود از لغت نامه دهخدا ، که آن هم به نوبه خود استناد کرده بود به فرهنگ عبری – فارسی سليمان حييم. ولی واژه סבורני اين گونه تلفظ می شود: “سوورانی” که مفهوم آن: تصور می کنم، بر اين باورم می باشد – و آن افراد ناشی اين واژه را با واژه ساختگی סבורגי (که تقريبا شبيه סבורני نوشته می شود) اشتباه گرفته اند. واژه سبورجی סבורגי در زبان عبری وجود ندارد.
    ۱۰- خبرنگار ديلی تلگراف ادعا کرده است که نام خانوادگی سبورجيان در ميان يهوديان بسيار رايج است. بيايد و از ميان سيزده ميليون نفر يهوديان ايران و جهان حتی يک خانواده را نشان دهد که چنين نامی دارد. شبيه همان هاله نور احمدی نژاد است.
    ۱۱- ريشه نام سبورجيان از کجاست، پرسشی است که کارشناسان زبان بايد به آن پاسخ گويند. شايد خود احمدی نژاد نيز توضيحی درباره آن داشته باشد. ولی چه کسی می تواند به سخن او اعتماد کند. برخی می گويند که پسوند “جيان” احتمال می دهد نام ارمنی باشد و بعضی می گويند که سبورجی احتمال دارد مسخ شده “سپورچی” بوده و شايد پدر بزرگ احمدی نژاد به نظافت خيابان ها می پرداخته و اين نام را بر او گذاشته اند. در هر حال، در هيچ از نام های خانوادگی يهودی که من می شناسم، پسوند “جيان” يا “چيان” وجود ندارد.
    همين روزنامه ديلی تلگراف سال گذشته نوشته بود که شغل اکثر اهالی آرادان خريد و فروش مواد مخدر است.
    گزارش سال گذشته ديلی تلگراف در مورد
    وضع اهالی آرادان را در اين جا بخوانيد
    ۱۲- در زندگی نامه احمدی نژاد آمده است که او در سال ۱۳۳۵ در آرادان به دنيا آمد و هنگامی که يک سال داشت به تهران مهاجرت کردند و در آن جا تصميم به تغيير نام خانوادگی گرفتند. اگر ادعای ديلی تلگراف درست بود و اين تغيير نام به علت تغيير مذهب بود، در آن سال ها هرکس به دين مبين اسلام مشرف می شد، آخوندی که اين کار را انجام داده بود، عکس مسلمان شده ها را با تفصيل بسيار به صورت آگهی در روزنامه ها منتشر می کرد و فخر می فروخت و برای تازه مسلمان شده ها جشن به راه می انداخت. آيا در روزنامه های آن زمان، چنين خبر يا آگهی در مورد خانواده “سبورجيان” وجود دارد؟
    *****
    درباره هر جمله و هر پاراگراف اين گزارش جعلی می توان توضيحات بسيار نوشت که نشان می دهد سراپا دروغ است. ولی به همين اندک بسنده می کنيم.
    در پايان، يهودستيزان در طول تاريخ رقيبان و دشمنان خود را به شيوه ای، به يهوديت نسبت داده اند، تا بهره گيری دينی يا تبليغاتی بکنند. نه تنها در مورد خمينی و منتظری و ديگران شايع کردند که آن ها ريشه يهودی دارند، بلکه در مورد معمر قذافی و حتی هيتلر و ديگران نيز چنين لاطائلاتی گفته شد. (در مورد قذافی ادعا کردند که مادرش يهودی بوده و يا در کودکی شير يک مادر يهودی را خورده است و در مورد هيتلر نيز گفتند که مادرش يهودی بوده است).
    ايرانيان فرهيخته که حق مسلم خويش و آزادی های خود و نيک بختی وطن خود را می خواهند، بايد نسبت به اين توطئه ها و اين شيوه ها هشيار باشند و به بدخواهان امکان ندهند با انتشار اين گونه دروغ پردازی ها، پيکار ملت ايران را از مسير راستين منحرف کنند.
    منشه امير – اورشليم

  13. مسطراب پاکن says:

    بریدم من سرت طاقباز حسن جان
    و آن کس داد این یادت قلم را
    تو فکردی قلم را کرده کونی
    همان ماتت که تو اینجور بمونی
    ولیکن آن قلم جوهر که گٌه است
    بمالی دفترت گویی که بمب است
    همی بلغور کنی آواز کیری
    نبینی آنچه را خودکرده بینی
    چو خشک شد این ترکمونت حسن جان
    بپایان میرسد دفتر بدینسان

  14. داریوش says:

    کسی میدونه سایت محمد مصطفائی چی شده؟
    امیدوارم بلائی سر این وکیل دلسوز نیاورده باشن.

  15. خسن آقا(قب)*
    سلام
    از آن طنزها که دوست داری نوشتم.
    راستی یادت هست که دو سال پیش وقتی اسم غازی مرتضوی را در بالاترین می آوردی، لینک و صاحب لینک را با هم حذف می کردند؟!
    http://fatiraja.blogspot.com/2007/08/blog-post_04.html
    * قب = قربانش بروم

  16. دكتر لائيك says:

    خُسن آقاي عزير
    اگه اين “پتيشن” ، ويژه محاكمه علي خامنه اي را روي صفحه اول بزاري – به كاهش طول عمر اين رژيم خونخوار كمك كردي ، ممنون – دوست قديمي خسن آقا : دكتر لائيك
    آدرس امضا براي درخواست صدور محكوميت بين المللي براي خامنه اي ضحاك
    http://www.petitiononline.com/akcriems/petition.html
    آدرس لوگو:

  17. امیر says:

    دوستان عزیز من و شما همه ایرانی هستیم درست نیست اینجوری حرف بزنیم من خیلی با این دولت موافق نیستم امادرست نیست در این سایت با این الفاظ شخصیت هایی مثل آیت الله خامنه ای رو مورد حمله قرار دهیم ایشان هر چه باشند بالاترین مقام رو در کشور دارند یا همین طور امام(ره)و…… لطفا فقط کمی فکر کنید همین وسلام

  18. بهنام says:

    امیر کاسه لیس خایه مال خامنه ای ریدم به ریش رهبرت

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی