Aug 24 2010

حکومت لات و لوت ها

نوشته:     :::       5 پیام

نمی‌دانم درگیری‌های لات لوت های دور و بر حکومت با نزدیکان رئیس جمهور منتخب را تعقیب می‌کنید یا نه! اگر تعقیب نمی‌کند، به شما پیشنهاد می‌کنم اگر آتش هم دست تان هست زمین بگذارید و تمام وقت این درگیری‌ها را پیگیری و تحلیل کنید. این درگیری‌ها هم روح و روانتان را مفرح می کند، آخه چنان خنده آور است که اخموترین آدم‌ها را هم به خنده وا می‌دارد. و هم اینکه از امور کشوری و روش حکومت کردن دولت امام زمان سر در می‌آورید!
ادبیات رئیس جمهور را اگر بردارید ضرب در دو یا سه بکنید و همچنین خود محوری و خود باوری و اعتماد به نفس رئیس جمهور را هم اگر ضرب در چهار پنج بکنید، تازه می‌رسید به یک عددی که نشان دهنده شخصیت مداحان دولتی است که این روزها بدجوری مثل خوره افتاده‌اند روی جنازه دولت کودتا و حالا نخور کی بخور. تو گویی لاشه متعفن دولتمداران کودتاچی روی دست آسید علی آقا چنان باد کرده که مجبور شده این سگ‌های هار ولایت را بفرستد سراغ مموتی و دور و بری هایش تا بلکه قبل از اینکه کار دست سید علی و حکومتش بدهند آنها را به طریقی از میدان بدر کنند.
فقط دو نمونه از عکس العمل‌های دو تا از مداحان را برای نمونه در زیر بخوانید تا گوشی بیاید دستتان:
سعید حدادیان: این مردمی که اینجا نشسته‌اند سیاسیون نیستند، این‌ها مردمند و نسبت به برخی انتقاد دارند، تا این مشکل حل نشود این انتقادها هم باقی است.
بنده اعلام می‌کنم مشایی برای دولت لکه ننگ و منحرف است… من قبلا هم گفته‌ام تا این آقای مشایی هست من با آقای احمدی‌نژاد نشست و برخاست نمی‌کنم؛ خوب این را بردار یک نفر دیگر را منصوب کن. اما یک خطی کشید این آقای جوانفکر و گفت ما که ندیدیم، مردم همه با احمدی‌نژاد‌اند و فقط سیاسیون منتقدند. این خط‌کشی غلط است، آیا ائمه جمعه مردم نیستند و سیاسی‌اند، چقدر این حرف بودار است و این‌ها دنبال دعوا هستند که ما ندیدیم و انتظار دارند که ما به خیابان بیاییم.
منبع آفتاب
ببین وضع مموتی چقدر خرابه که یک مداح(آخوند زاپاس) حاضر به نشست و برخواست با او نیست. حالا یکی از احمدی نژاد بپرسه، بدبخت فلک زده تو که یک مداح حاضر به همنشینی با تو نیست، چطور می‌خواهی برای قدرت‌های شرق و غرب شاخ وشانه بکشی و ادعای مدیریت جهان را داری!؟ فعلا همین یکی دوتا مداح مافنگی را مدیریت کن، مدیریت جهان پیش کش ات!
نمونه دوم حاج منصور ارضی است.
ایشان همان کسی است که هفته گذشته مشایی (دست راست و پدر زن پسر احمدی نژاد) را آلت تناسلی خطاب کرده بود و در یکی از سخنرانی های دیگر باز هم دست راست احمدی نژاد، مشایی را به مسئول آفتابه‌های مسجد شاه ملقب کرد.
ببینید کار به جایی رسیده که یک مداح می‌زند توی پوز دولت امام زمان و خودش دولت تعیین می کند! باور کنید دولت گینه بی صاحاب هم به این بی حساب و کتابی نیست که حکومت سید علی و مموتی این روزها هست.

نوشته: در ساعت: 3:10 pm در بخش: سیاسی

5 پیام  |           

5 پیام به “حکومت لات و لوت ها”

  1. گیو says:

    شما همیشه این اختلافات رو واسه سرگرم کردن مردم میدونستید حالا چه شده

  2. فرهاد says:

    لیاقت این حکومت همین ادبیات منتقدین ست

  3. kia says:

    اتفاقن من فکر میکنم وضع احمدی نژاد بهتر از خامنه ای است چون سپاه پشت احمدی نژاد است و اینها برنامه دارند که خامنه ای را بزنند و کلن اخوند را پوزبند بزنند و از سیاست بیرون کنند چون انها هم فهمیدن مردم از اخوند متنفر هستند بیخود مشایی حرف از فرهنگ ایران نمیزنه اینها برنامه دارند ولایت فقیه را از صحنه سیاست بیرون کنند مگر نخوندی احمدی نژاد داره وزارت خارجه برای خودش درست میکنه و میخواهد جلوی خامنه ای به ایستتد یکی دو سال دیگر جنگ واقعی بینشان شروع میشه و حتی شروع به حذف همدیگر میکنند خلاصه روزهای و سالهای بدی در انتظار ایران و مردم است

  4. گیو says:

    نانا
    ن خبر گزلی؟یاخچی سن؟نی ی سن کامنتی
    یخ فعال ؟هان؟

  5. پاسخ به گیو:
    اول از هم باید بگویم که آدم زنده عقایدش تا زمانی که زنده است قابل تغییر است.
    تحلیل دیروز با تحلیل امروز یقینا اگر یکسان باشد آنوقت باید معترض باشید.
    برادر جان این چه استدلالی است که شما دارید.
    اگر این جنگ زرگری باشد باید گفت اینها زرگرهای بسیار ناشی هستند آخه این درگیری های هزینه زیادی برای رژیم به همراه دارد. توجه کنید که مداحان نامبرده مشایی (دست راست احمدی نژاد) را آلت تناسلی نامیده اند! این گونه مخاطب قرار دادن نزدیکترین یار احمدی هزینه دارد برادر جان!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی