Dec 27 2010

وقتی که برای هویت ساختن دروغ آشکار بهم می‌بافند

نوشته:     :::       9 پیام

این روزها مطلبی همراه با چند عکس از دوران کودکی سید علی رهبر روی نت اینجا و آنجا منتشر شده است. نکات جالبی در این نوشته است که چند گوشه از آن را اینجا با هم دوباره خوانی می‌کنیم.
می‌فرمایند:
ما نان گندم نمی‌توانستيم بخوريم، نان جو گندم ‌می‌خورديم چون نان گندم گران‌تر بود. البته يك دانه نان گندم می‌خريديم برای پدرم فقط، ما نان جو گندم می‌خورديم، گاهی هم نان جو … وضعمان خيلی خوب نبود و اتفاق می‌افتادشب‌هايی اتفاق می‌افتاد در منزل ما كه شام نبود.

پس بگو چرا اینقده خر تشریف دارید! به این خاطر هست که در بچگی آذوقه خر نوش جان فرموده‌اید!

می فرمایند:
مادرم با زحمت زیادی که حالا بماند آن زحمت چگونه انجام می‌شد، برای ما شام تهیه می‌کرد. آن شام هم که تهیه می‌شد و با زحمت تهیه می‌شد، نان و کشمشی بود.

ناقلا نگفتی مادر گرامتان چگونه زحمتی می‌کشیدند! نکند بلانسبت بلانسبت نان رهبر انقلاب در دوران کودکی از راه حرام بدست آمده باشد!؟
می فرمایند:
چشم من ضعيف بود، هيچ كس هم نمی‌دانست، خودم هم نمی‌دانستم؛ فقط می‌فهميدم كه ‏چيزهايی را درست نمی‌بينم. بعدها چندين سال گذشت و من خودم فهميدم چشم‌هايم ضعيف است؛ ‏پدرم و مادرم فهميدند و برايم عينك تهيه كردند. آن وقت، وقتی كه عينكی شدم، گمان كنم حدود ‏سيزده سالم بود؛ ليكن در اين دوره‌ی اول مدرسه و اين‌ها اين نقصِ كار من بود. قيافه‌ی معلم را از دور ‏نمی‌ديدم. تخته‌ی سياه را كه از روی آن می‌نوشتند، اصلاً نمی‌ديدم، و اين مشكلات زيادی را در كار ‏تحصيل من به وجود می‌آورد.‏

پدرسگ باز دروغ گفتی!؟ اگه خانواده شما حتی پول خرید نان گندم را هم نداشت! چطور توانایی خرید عینک را برای تو حرامزاده را داشت!؟ دروغ هم که می‌گویند از بس بیشعور تشریف دارند دروغ های شاخدار می‌گویند. حاج آقا نکند مامان جان برای پول عینک هم از اون کارهای ناشایست کرده باشد!

عکس بچگی‌اش که دیگر خیلی سه است! آخه جاکش دروغگو اگه پول نون جو نداشتید و مادر با زحمات آن چنانی نان جو به سر سفره شما می‌آورد! چطور عکاس فرستادند دم در مدرسه تا شما ژست رهبر گونه بگیرید برای گرفتن عکس!؟ نکند عکاس هم با مامان جان حساب مخصوص باز کرده بوده!؟

عوامفریبی و شارلاتانیزیم از خصوصیات این رژیم بوده و هست ولی اینکه در روز روشن چنین با وقاهت کامل دروغ بهم می‌بافند خود حدیثی است!

نوشته: در ساعت: 8:31 am در بخش: سیاسی,ملای حیله‌گر

9 پیام  |           

9 پیام به “وقتی که برای هویت ساختن دروغ آشکار بهم می‌بافند”

  1. parisa says:

    دلیلش اینه که می دونند حافظه تاریخی ما ایراد داره

  2. پرسیا جان این روزها با این همه گسترش اینترنت دیگه حافظه ما اگر عیب هم داشته باشه عیبش رو جماعت وبگرد برطرف می کنند اینکه امروز می بینیم بیشرمی آخوند است و شارلاتانیزم سیاسی!

  3. doubt says:

    این ژستشون منو یاد قهرمان های مارول میندازه.
    سید علی هم با شنلش وسطشونه!

  4. والد بمانعلی says:

    در شرح حال بتهون گفته‌اند درست همان وقت که چشم به جهان گشود نگاه‌های عجیبی به پیانو می‌انداخت! حالا این سید هم به‌همان سیاق از کودکی لباس آخوندی از تنش نمی افتاده! ماکه تا حالا نه دیده نه شنیده بودیم که یک الف بچه مافنگی به‌اون سن و سال رختش اینجوری باشه(سال‌های سی)، اونهم از نوع مرغوبش. در کنار اون بچه‌های واقعی این مؤمن یکخورده فتوشاپی میاد. حالا اگه درست هم باشه بیچاره اون طلبه‌هاکه هزار بلا سرشون میارن تاحدیث از بر کنن و عمامه به‌سر بشن. پس عدل اسلامی کجا رفته که بابا و اینای این مقام عظما، که آنوقت بچه‌ها بهش مقامک عظمائک می گفتن، از سر گذر عمامه بخرن جخت بکنن سر بچشون؟

    • خُسن آقا says:

      اتفاقا والد بمانعلی عزیز بنده هم قصد داشتم گوشزدی در باره فتوشاپی بودن عکس بکنم ولی دیدم با سابقه کارهای درخشان فتوشاپی رژیم آخوندی، نیازی به گوشزد نیست! تشت رسوایی سید علی و حکومت اش مدت هاست پایین افتاده و دیگر خریداری ندارد!

  5. مانی says:

    راستی این امام بچه از همکلاسیهاش خیلی بزرگتره چند سال رفوزه شده؟ یا رفته توی صف کوچکتر ها که بزرگتر به نظر بیاد. از اول میخواسته عظما باشه.

    ———–
    پاسخ:
    جدی نگیر آقا جان اینها همه فتوشاپ کردن مردم خر کنند!

  6. Roya says:

    نمیدونم چرا این قوم نامحترم ایرانی‌ فحاش تشریف دارند ،مذهبی‌ یا غیر مذهبی‌ ،تحصیل کرده یا بی‌ سواد فرقی‌ نمی‌کنه ،همگی‌ بی‌ فرهنگید.دیگه تز‌‌های سیاسی تون پیشکش…

  7. reza says:

    روی صحبتم با رویا خانم است

    قربون شکلت برم این قماش کم بی‌ تربیتی‌ کردند،ملت ما به اندازه کافی‌ حرمت داری کرد, یکهزار و اندی سال کافی‌ نبود، بهتر هرچی‌ که می‌شه نثار این کثافتها کنیم،حقشونه

  8. سوسمار says:

    حر فهای اقای خامنه ای در این باب شاید واقعا درست بوده اما حر فهای ایشان در باب عروسی اقا مجتبی دیگه از ان حر فها بود. ایشان ظاهرا گفته بود شب عروسی اقا مجتبی ایشان نان و پنیر خورده بو دند.یک همچنین چیزی. اقای حداد هم قصه را ادامه داده بودند. که بسیاری از مردم ایران نه تنها از طرح چنین مسایلی تعجب کردند که اصلا نا راحت هم شدند.واقعا این حر فها چه سودی برای انها دارد. چه چیزی را عوض می کند.اصلا چه ایرادی داشت از رستوران ماکسیم برای عروسی استفاده می کردند . قشنگتر نبود . جها نیان به ما نمی خند ند.البته اگر این حر فها راست باشد بیست وسه هزار ملیارد دزدی اقای احمدی نژاد هم حتما دروغ است.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی