Jul 23 2012

به فرموده خمینی ملعون مردم قم چشم حیز تر از مردم پاریس هستند

نوشته:     :::       1 پیام

جالب است وقتی نوه امام را معرفی می‌کنند خبری از دین و ایثار و اینجور چیزها نیست و برای این قوم و طایفه دین اسلام اصلا کشک است! نوه خمینی ملعون علیه که این اواخر با او مصاحبه کرده‌اند اولا گفته که در امور دینی هیچ اطلاعاتی ندارد و فقط مهندس پتروشیمی و کارشناس ارشد صنایع است آن هم مهندس از امیرکبیر! والله معلوم نیست کدام سهمیه‌ای را برای ورود به این دانشگاه معتبر استفاده کرده به هر حال شنیدن سخنان ایشان بسی مایه تفریح است ایشان می‌فرماید:

نظر امام راجع به حجاب مسلم است. چون تقید امام به حفظ شعائر دینی بر هیچ کس پوشیده نیست. اما نظر ایشان در این مورد نسبت به مراجع تقلید دیگر، چندان سخت گیرانه نبود. به خاطر دارم که در پاریس، در خانه، من بلوز و دامنی تنم بود و روسری بر سر داشتم. از امام پرسیدم که آیا این حجاب، حجاب کاملی است. ایشان هم فرمودند بله. البته تذکر دادند که حجاب برای محیطی هم که استفاده می‌شود، مهم است. در پاریس این حجاب اشکالی ندارد، اما شاید این حجاب برای شهری مانند قم حجاب کاملی نباشد. محیطی که در آن حضور دارید بر این مسئله که تا چه اندازه خودتان را پوشش دهید، تفاوت ایجاد می کند.

از این سخنان می‌توان چنین برداشت کرد که امام ملعون علیه نظرشان این بوده که مردم پاریس از مردم قم کمتر چشم حیز هستند! در نتیجه حجاب کامل با یک روسری ناقابل هم قابل قبول می‌شود، ولی اگر قم بود باید حتما زن را در پتو یا همان چادر پیچید! یقینا خمینی ملعون علیه اهالی قم خصوصا ملاهای آنرا خوب می‌شناخته که چنین فتوایی در کرده!

در بخش دیگری از مصاحبه تخم و ترکه خمینی می‌گوید:

نمی‌توانیم بگوییم که امام، قبل از انقلاب خواستند با دل مردم راه بیایند و پس از انقلاب، حجاب را اجباری کردند. اجباری شدن حجاب در کشور ما، نتیجه تصویب قانونی است که در مجلس انجام شد.

یکی نیست به این تخم و ترکه امام بگوید که خوب پدرسگ مگه امام شما که در مورد همه چیز اظهار فضله می‌کرد چرا در این مساله مهم خفه خوان گرفت و هیچ نگفت و اجازه داد اراذل و اوباش مذهبی با پشتوانه اقتدار او قانون “یا توسری یا روسری” را بر زنان بیچاره مملکت ما جاری کنند!
خلاصه اینکه سخنان تخم ترکه امام را خوب بخوانید چنین به نظر می‌آید که اینگونه مصاحبه‌ها برای مشروعیت بخشیدن به عملیان شامورتی بازی است که شاید قرار است در آینده نه چندان دور برای جلوگیری از فروپاشی به اجرا بگذارند، مثلا یک مرتبه برای جلب پشتیبانی زنها حجاب را آزاد بکنند! باور کنید از آخوند حیله گر همه چیز بر می‌آید.

نوشته: در ساعت: 8:47 pm در بخش: اسلام و مسلمین,سیاسی,ملای حیله‌گر,نقد اسلام

1 پیام  |           

1 پیام به “به فرموده خمینی ملعون مردم قم چشم حیز تر از مردم پاریس هستند”

  1. David says:

    اینطوری که از شکل و شمایل این نجیبه نحیفه پیداست، کمتر از چهل ساله نشون میده یعنی اونموقع چار پنج سال بیشتر نداشته و جناب روح الله هم از همچه سن وسالی حال میکردن و البته که ایشون بدون حجاب راحت الهضم ترمیبودند

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی