Aug 06 2012

آن شنیدستی که در شهر دمشق زائران را می‌ربایند چون زرشک

نوشته:     :::       4 پیام

خُسن آقا در دیار غربت از بهار که شروع می‌شود هیجان برنامه ریزی تعطیلات تابستانی را دارد! با وسواس بسیار از روی نقشه یک جای دنج دنیا را پیدا می‌کند، بعد برای تهیه بلیط هواپیما و سپس هتل آن هم با دید خوب، ساعتها از روی نت سعی در پیداکردن هتل می‌کند. بعد از پیدا کردن هتل و خریدن بلیط هواپیما، تازه برنامه ریزی برای سفر شروع می‌شود، آن هم با هزار و یک دنگ و فنگ.

حالا بعضی ملت ملا زده ایران را تصور کنید! از بهار که می‌شود هزار نقشه می‌کشند تا بروند کجا!؟ دمشق یا زیارت قبور اراذل و اوباشی بنام امامان شیعه در عراق، حج عمره یا حج کوفت زهر مار!
واقعا خنده دار نیست؟ یکی نیست از این زائران ایرانی بپرسد آخه الاغ ها خرتان گم شده بود رفتین دمشق! همان جا که بجز گلوله و خون و کشت و کشتار دیگر هیچ یافت می‌نشود!؟
باور بفرمایید در دوران ما در ایران، معروف بود که می‌روند از قبرس خر وارد می‌کنند! به جدم قسم این روزها یقینا ایران در تولید و پرورش خر خودکفا شده وگرنه این همه زائر ایرانی را در این روزها در سوریه و عراق نمی‌ربودند یا نمی‌کشتند.

شعر تیتر از وبلاگ سوکس

نوشته: در ساعت: 2:03 am در بخش: بدون دسته بندی

4 پیام  |           

4 پیام به “آن شنیدستی که در شهر دمشق زائران را می‌ربایند چون زرشک”

  1. saman says:

    اینا جاکشهای سپاهی خودشون بودن بابا،توریست کدومه

  2. David says:

    بابا تو هم که شم سیاسی ات رو از دست دادی. اینا همون بسیجی های کس کش هستند که بعنوان توریست میرن که یا جاسوسی کنند، یا مشاور نظامی بشن و یا در کشتار مردم سوریه به ارتش خدمت کنن. چندین بار هم اینگونه به اصطلاح زوار رو آدم ربایی کردن (اگه اسمشون رو آدم میذاری) و هنور هم عده ای زندانی ارتش آزاد سوریه هستند. اگه نه هیچ خری توی این هیروویری اونجا نمیره. گرچه از این احمق های ابله که شستشوی مغزی شدن انتظار همه چی میره.

  3. David says:

    آها، یادم رفت بپرسم: اگه اینا زوار بودن پس چرا حتا یه دونه زن و بچه توشون پیدا نمیشه؟

  4. آی بابا چرا دلگیر می‌شید! من نوشتم زوار ولی به اون فیلم کذایی که اشاره کردم به این دلیل بود که حقیر هم باور ندارم که اینها زائر باشند، فقط این سبک نگارش تعنه آمیز یکی از روش‌های نگارشی من است!
    خلاصه بابا زیاد سخت نگیرید اگر کسی هم در بین اینها زائر بوده که نبوده یقینا از خودشان بوده وگرنه اکثر مرزهای قانونی سوریه یا بوسیله همسایگان مسدود شده یا چنان بلبشویی دم مرزها هست که پشه هم نمی تواند وارد سوریه شود بدون اینکه پیزیش پاره شود!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی