Jun 17 2013

خر رنگ میکنیم آن هم چه رنگی! رنگ متالیک! روحانی %50.7، قالیباف %16.6، جلیلی %11.4 ووو.

نوشته:     :::       6 پیام

و اینکه نزدیک به 73 درصد واجدین شرایط در رای گیری شرکت کرده‌اند، خدا بدهد قوت! دروغ گفتن آخوندها هم دیگر مثل گذشته نیست! سابق برین عکس امام را در ماه نشان ملت می‌دادند حتی روشنفکرها هم نمی‌فهمیدند که دارن فریب می‌خورند!
باور بفرمایید خر رنگ کردن ملاها (مارمولک‌ها) هم دیگر مثل گذشته نیست! حتی در تقلب هم ضعیف عمل می‌کنند. یکی نیست به اینها بگوید خوب احمق‌ها اگر مثلا قرار بود روحانی ببازد همه می‌دانند که شما در باطل اعلام کردن صندوق‌های رای ید طولایی دارید، کافی بود چند صد هزار رای را باطل کنید تا کار به مرحله دوم برسد و آنگاه با کمی دستکاری برنده شوید. این بدان معنی است که آسید علی آقا تصمیم داشته روحانی بیاید تا با غرب سازش کنند. ولی هم رندان می‌دانند و هم مارمولک‌ها که دیگر با تقلب هم نمی‌توان جلو سرنگونی را گرفت. اگر می‌بینید که روحانی با یک نمره ناپلئونی در مرحله اول برنده می‌شود به این دلیل است که مارمولک‌ها می‌ترسیدند در بین این دو مرحله باز مردم به خیابان‌ها بریزند و کار خراب شود. هم زمان خیلی موجه تر جلوه می‌کند اگر نوکران حلقه بگوش رهبری (باقیمانده کاندیدها منهای روحانی) در مجموع چیزی حدود 49 و اندی درصد رای بیاورند تا هم آسید علی آقا بتواند بگویید ببینید من هنوز نیمه ملت را در ید قدرت خود دارم و هم بتواند بگوید که مخالفین با این همه زور زدن تنها نیمه جمعیت هستند. همزمان با این اعداد و ارقام غیرقابل باور (شرکت نزدیک 73 درصد واجدین شرایط) می‌خواهند به دنیا بگویند ببینید ما هنوز قادریم مردم را کنترل کنیم!
تنها دلیل پیروزی روحانی هم این است که می‌خواهند به گمان خودشان با یک دوران اصلاح طلبی (بخوانید اسهال طلبی) دیگر دوبار زمان را برگردانند به سالهای 83-84.
شعبده بازی انتصابات این دوره چنان تابلو شده بود که به راحتی قابل پیشبینی بود. همانگونه که دیدیم روحانی قرار است محلل ازدواج نامیمون با غرب باشد!
بسی خیال باطل! دیگر تا شورشهای کور گرسنگان زمانی باقی نمانده و این پدیده روحانی فقط و فقط برای تزریق کمی امید در ملت گرسنه است، تا بلکه از شورش‌ها تا حد امکان کاسته شود، تا به خیال خودشان بتوانند پشت پرده با غرب سازش کنند و مثلا به خیال آسید علی آقای مارمولک، سوریه را بدهند و همراه با عقب نشینی اتمی، اجازه ماندن بر سر قدرت را از غرب بگیرند، عجب خیال باطلی!
اتفاقا به عرض ملوکانه باید رساند که غرب نیاز به گوشمالی دارد تا دیگر کسی مثل صدام و قزافی و اسد نتواند برای غرب گردن کشی کنند. اتفاقا یقین من بر این است که دیر یا زود غرب مجبور است دکان همه این کشورها را تخته کند تا هم از رشد اقتصادی هیولا گونه چین جلوگیری کند و هم مافیای پوتین را زیر سلطه خود بگیرد وگرنه غرب در کلیت‌اش خواهد مرد.
به عرض ملوکانه باید برسانم که این دشمنی غرب از روی دشمنی کور نیست، بلکه بیشتر برای راز بقای خودشان است که دشمنی می‌ورزند وگرنه حاضر بودند با شما که هیچ بلکه با سگ ولایت هم وارد بده بستان شوند!

منبع تصویر آمار آرای ماخوزه این سایت است، بیچاره سایت وزارت کشور را هر چه گشتم آمار دقیق و قابل باوری بدست نیاوردم! حتما آقایان آنچنان تقلب و آمارسازی کرده‌اند که حسابش از دست خودشان هم در رفته!

پ.ن.
عرض نکردم اگر می خواستند راه تقلب را بلدبودند این هم شاهد از غیب رسید:
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920328000566

متن گفته مارمولک مجتبی ذوالنور:
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به 260 هزار رای روحانی تصریح کرد: اگر نظام بنای تقلب داشت با توجه به تفاوت رای 260 هزار تایی آقای روحانی چنانچه در هر صندوق 2 تا 4 رای خوانده نمی‌شد انتخابات به دور دوم کشیده و نتیجه تغییر می‌کرد اما نظام حافظ تک تک آراء‌ مردم است.

پ.ن. دوم:
این هم یک شاهد دیگر
محمدرضا باهنر٬ نایب رئیس مجلس: نگران دو مرحله‌ای شدن انتخابات بودیم

نوشته: در ساعت: 1:24 pm در بخش: انتخاباتی,سیاسی,ملای حیله‌گر

6 پیام  |           

6 پیام به “خر رنگ میکنیم آن هم چه رنگی! رنگ متالیک! روحانی %50.7، قالیباف %16.6، جلیلی %11.4 ووو.”

  1. سحر says:

    والله بالله شما دايي جان ناپلئونهاي متوهم ما رو سرويس كردين
    آقا ما ميخواييم صلح و آرامش باشه ولو با آخوند ،شما تحريميها رو سننه؟
    يا مير حسين v

    • خُسن آقا says:

      پاسخ به سحر خانم: کسی نگفت شما چی چی باشید سحر خانم لطف کنید شما هم به ما نگویید چی چی باشیم. حقیر تنها تجزیه و تحلیل می کنم. همانگونه که مشاهده می فرمایید دست آخوندها را یکی دو هفته قبل از اینکه آنها دست بکار بشوند را هم می خوانیم باور ندارید این هم شاهد>
      http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920328000566

  2. bita says:

    in javab sahar khanom az in vazehtar
    https://www.khodnevis.org/article/51302
    ذوالنور: اگر بنای تقلب داشتیم انتخابات را به مرحله دوم می‌کشاندیم

  3. نیکان says:

    جناب خسن آقا
    من در چنبش سبز تا دلت بخواد کتک خوردم ولی باز هم به روحانی رای دادم
    می دونی چرا
    ؟
    چون مثل حضرتعالی اونور آب ننشستم در کنار آرامش سن و…. برای مردم گرسنه و بیچاره ایران که شیر 1000 تومانی پارسال را الان 3000 تومان می خرند نسخه بپیچم
    ببنین شما فرض کن اینها با غرب بسازند و وضع مردم یک کم خوب بشود آیا ضرری به مردم ایران می رسد یا به شما خارج نشینان؟
    وقتی مرم دستشان به دهنشان برسد تازه یاد می گیرند جامعه ی مدنی را تقویت کنند و مطالبات دیگرشان را پی بگیرند.
    به نظر من اینکه شما ملت ایران را نفهم فرض می کنید خیلی جالب نیست چون مردم ایران اول باید به نیازهای اساسی شان برسند بعد به فکر آزادی باشند.
    در هر صورت اگر خواستید مبارزه با نظام جمهوری اسلامی کنید می توانید یک بلیت یک طرفه به ایران بگیرید و بعد به من پیام بزنید تا در خدمتتان با همدیگر به مبارزات جدی تری بپردازیم.
    در ضم بیشترین آرای روحانی از دو استان سیستان و بلوچستان و کردستان( فقط محض اطلاع گفتم!) بود

    • خُسن آقا says:

      آقا نیکان حالا خواهیم دید حق با شماست یا نه. زیاد نیازی به صبر نیست کمتر از چند ماه گند این رئیس جمهور منتخب شما هم در خواهد آمد. شما یک نگاه به مطالب من بکن دقیقا اتفاقات را یکی یکی پیش بینی می کنم و یکی یکی هم درست از آب در می آید حالا شما هم صبر کن ببین پیش بینی شما هم به واقعیت خواهد پیوست یا نه.

  4. nima says:

    down with islamic republic of iran and rohani

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی