Aug 30 2013

وقاحت آخوندی را پایانی نیست!

نوشته:     :::       5 پیام

می دونید هنوز که هنوزه سران جمهوری اسلامی منو شگفت زده می‌کنند با کارهای عجیب و غریب شان!
باور کنید بعد از این همه سال و این همه کارهای عجیب و غریب که این حکومت کرده، باید تا حالا ما عادت کرده باشیم و به شکلی واکسینه شده باشیم و دیگر چیزی ما رو شگفت زده و شوکه نکنه ولی با این همه وقاحت که در این حکومت هست حتی اگر صد سال هم حکومت کنند باز هم جادو جنبل جدید در چنته و آستین دارند این آخوندهای مارمولک نشان.
ببینید در حکومتی که قرار است اسلامی باشد، سخنگوی وزارت خارجه‌اش را یک زن انتخاب می‌کنند. یادم می‌آید ایران که زندگی می‌کردم خانواده یکی از رفقا خیلی مذهبی بودند هر وقت می‌رفتیم در منزلشان در می‌زدم اگر خواهرش در را باز می‌کرد پشت در مخفی می‌شد و یک انگشتش را می‌کرد گوشه دهانش بعد پاسخ مرا می‌داد! من اوایل نمی‌دانستم که موقع حرف زدن انگشت توی دهانش می‌کند. روزی از دوستم پرسیدم این خواهر تو چرا اینجوری حرف می‌زند! پاسخ اش مرا چنان شگفت زده کرد که نزدیک بود شاخ در بیاورم. باور کنید تا آن روز نمی‌دانستم که زنهای مسلمان برای حرف زدن باید انگشت بکنند گوشه لپشان تا صدایشان تغییر کند برای حرف زدن! حالا نگاه کنید حکومت اسلامی ایران سخنگوی وزارت خارجه اش را یک زن انتخاب کرده. من مانده‌ام اگر این خانم سخنگو هم قرار بود به اندازه خواهر دوست من مذهبی باشد چه نمایش طنز گونه‌ای می‌شد هر وقت خانم سخنگو می‌آمد برای رسانه ها سخنگویی کند. شاید مجبور می‌شد بجای پشت میکروفون برود زیر تریبون زیر میکروفون قایم شود بعد انگشت تو دهان سخنوری کند!

جالب تر از این یکی، ماجرای مجسمه ساختن از اکبر شاه است! فکرش را بکنید او یقینا اولین آلت الله ای است که ازش مجسمه می‌سازند!
جل الخالق! از این جانوران دوپا هرچه بگویید بر می‌آید، از یک طرف فتوا می دهند که ساختن مجسمه حرام است و از آن طرف مجسمه خودشان را می‌دهند بسازند! وقاحت که حد و اندازه ندارد که!
عرض کردم که اینها در شگفت زده کردن ما هیچوقت کم نخواهند آورد.

نوشته: در ساعت: 12:03 am در بخش: اسلام و مسلمین,سیاسی,طنز,ملای حیله‌گر

5 پیام  |           

5 پیام به “وقاحت آخوندی را پایانی نیست!”

  1. سلام خُسن آقای عزیز

    یک سوال فنی برام پیش اومده. من قبلا برای بلاگ رول کنار وبلاگم یک برنامه نوشته بودم که این اطلاعات بلاگ‌های به روز شده رو از گوگل ریدر می‌خوند و بعد این‌ها رو نمایش می‌دادم. الان که گودر تعطیل شده موندم از کجا بیارم اینا رو. شما خودتون بلاگ رول سایتتون از کجا سرویس می‌گیره؟

    ممنون

  2. مجید says:

    خسن آقا درود و دمت داغ

    باید اضافه کرد که مردم ایران بیشتر سورپرایز دارن تا آخوندا.
    باورت میشد از زیر آلت سبز و اصلاح طلبی با خنده برن زیر آلت بنفش؟
    درسته، دولت احمدی به قدری افتضاح بود که واقعا سید خاتمی به اون ترجیح
    داشت.
    سوال اینه که تا کی این بازی باید بره جلو؟
    حالا 8 سال بنفش بازی بعد مثلا مرتضوی رییس جمور بعد دوباره مثلا بذارن
    خاتمی کاندید شه.
    تا کجا داش؟

  3. نسترن says:

    تا وقتی خدا دلش به رحم اید یه پولی به من بده یه عقلی به ملت.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی