Sep 18 2014

موضوع انشاء: شیوع ابولا خطرناک تر است یا اسلام

نوشته:     :::       2 پیام

آقای اوباما در سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آتلانتا فرموده‌اند:

شیوع ابولا تهدیدی امنیتی برای جهان است

همین آقای اوباما که کم آدمی هم نیست، چند مدت پیش فرموده بودند که داعش یک تهدید جهانی است به همین خاطر هم کشورهای مختلف را به کمک و یاری برای متوقف کردن آن تشویق کردند.
اینکه آقای اوباما نفرموده‌اند “اسلام تهدید جهانی است” و تنها داعش را نام برده‌اند به این دلیل است که می‌دانند اگر بگویند اسلام! آنگاه فتواهای علمای زیادی ممکن است صادر شود و آقای اوباما را به دردسر بیندازد. در نتیجه ایشان سیاستمدارانه فرمودند داعش!
خوب حالا خودتان کلاه خود را قاضی کنید و بفرمایید اصلا داعش مگر چیز دیگری می‌گوید بجز گفته‌ها و فرامین محمد رسول الله!
باور بفرمایید اسلامی ترین گروه در بین گروه‌های اسلامی همین داعش است. خصوصا آنجا که مخالفین اسلام را سر می‌برد و ایجاد وحشت می‌کند. واقعا می‌گویم و اصلا هم در این گفته‌هایم مبالغه‌ای در کار نیست! اسلام از بدو بوجود آمدنش بجز خونریزی مگر هنر دیگری هم داشته!
اینکه اسلام را با ابولا مقایسه کردم از آن جهت است که هر دو از نظر من یک نوع بیماری هستند. اولی روحی روانی و دومی جسمی و بیولوژیکی. خوب اگر کمی در مسائل علمی که بر روی سلامت انسان دور می‌زند مطالعه کنید در می‌یابید که پیش تر از سلامت جسم سلامت روان از اولویت برخوردار است. بطور کلی امروزه اکثرآ بر این نظر توافق دارند که سلامت انسان بیش تر از همه به سلامت روح و روان او بستگی دارد تا در مرحله دوم به سلامت بیولوژیکی بدن.
اینکه امروزه می‌بینیم که یک جوان روح و روان خود را به “اسلام ناب محمدی” می‌بازد و دربست برای خدمت به این بیماری جان و مال و زندگی خود را فدا می‌کند در صورتی که انسانی که بیماری جسمی دارد تنها حاضر است مال خود را فدا کند تا از شر بیماری خلاص شود. حالا شما خود کلاه تان را قاضی کنید و بفرمایید کدام خطرناک تر است بیماری روحی و روانی یا بیماری بیولوژیکی و جسمی! ابولا تنها یک بیماری جسمی است و تعداد کشته های آن تا امروز از مرز دو هزار هنوز نگذشته در صورتی که کشته های اسلام در همین مدت زمان شیوع ابولا بیشتر از این تعداد است. حالا اگر در یک مقطع تاریخی بزرگتر این دو بیماری را با هم مقایسه کنیم خواهیم دید که اسلام به یک اپیدمی بیشتر شباهت دارد تا ابولا!
نظر من در باره تمام ادیان بر همین پایه استوار است. تنها اینکه اسلام بیماری است که تبدیل به اپیدمی شده است! در صورتی که دیگر ادیان بیماری‌های خفته‌ای بیشتر نیستند و خطر بلقوه‌ای ندارند!

نوشته: در ساعت: 1:05 pm در بخش: اجتماعی,اسلام و مسلمین,سیاسی,ملای حیله‌گر,نقد اسلام

2 پیام  |           

2 پیام به “موضوع انشاء: شیوع ابولا خطرناک تر است یا اسلام”

  1. حسن روحانی says:

    آقا این قضیه مقایسه ابولا با اسلام اولین بار از سام هریس در اومد که یک مقاله هم در موردش نوشته خوبه که ارجاع هم بدید به مقاله اش

    پاسخ:
    آدرس بدیت چشم حتما لینک خواهم کرد من آقای سام هریس را نمی شناسم

  2. اردوان says:

    خدمت جناب حسن آقا کارشناس امور اسلامی دامت برکاته،
    حسن آقا جان ما والله چیز میز زیادی از این کارهای عجیب و غریب اینها سر در نمیاریم. نمیخواهیم هم در بیاریم. همینها که سر درآوردند کافیست زیرا بقول مادربزرگ خدابیامرزمان (خدا رفتگان همه را رحمت کنه) یک کره خر بس است برای طویله ای. ولی با وجود این فکر کنم که این عربی ترین (ابن سعودترین) قرائت از اسلام بوده که ما تا بحال دیدیم.
    البته گذشتگان ما هم زیاد دیدند که حتما اونها هم ابن سعودهای زمان خودشون را داشتند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی