Apr 27 2002

شعبده بازی اين مذهب اسلام

نوشته:     :::       Comments Off on شعبده بازی اين مذهب اسلام

شعبده بازی
اين مذهب اسلام هم دست همه مذاهب رو از پشت بسته، شايد ميپرسيد چرا، دليل داره جان من گوش کن تا ببينی چرا.
آقا يا خانمی بنام اشکانی از لوسانجلس (چه مرکزی بهتر از لوسانجلس برای مسلمانان) نامه ای برای حضرت آيت الله منتظری نوشته اند و از ايشان استفسار کرده اند:
حضرت آيت الله منتظری باتوجه به اينکه خطبه های نماز جمعه دو رکعت از نماز ظهر به حساب مي آيد، اگر چنانچه خطيب جمعه در خطبه ها مرتکب توهين، دروغ، فحاشی، افترا به مسلمان ديگر، بردن کلمات رکيک، تمسخر و يا امثالهم که در شرع مقدس حرام يا مکروه باشد ) که در بعضی موارد حتی ديه، زندان و يا تعزير واجب است، آيا برای احتياط قضای نماز ظهر جمعه واجب است يا خير؟

نگفتم جان من شعبده بازی از اين بهتر، درست مثل برنامه های گلی شو در تلوزيون جمهوری اسلامی “اگر عمه ای از طبقه دوم به پائين بيفتد و برادر زاده در آن زير خوابيده باشد و بر حسب اتفاق فلان خانم برود سر نيزه برادر زاده، آيا زنا انجام شده يا زنای محسنه. والا از من ميپرسيد ميگويم ” گوشتی به گوشتی خورده آبگوشتی هم پيش کش آشپز” حالا چه فرق ميکند که محسنه باشد يا غير محسنه. ببين ملت بدبخت رو منتر چی چی کردن ها. فلان فانی به فلان جوی فلانی رفت و چه و چه. اولآ اگر خدايی بود که آنقدر “خيلی می بخشيد ها” کسش خل نشده بود که اين همه عراجيف سر هم کنه. اگر هم که خدايی نيست که فبها، بگذاريد هر کس خواست هر کس رو بکنه به من و شما چه ربطی داره.
دليل اينکه اين مطلبل رو آوردم اين هست که اين اواخر بر تعداد اينگونه نامه ها به آيت الله منتظری زياد شده و به يک طريقی ميخوان ما ملت رو به اين باور برسونن که اين مذهبی که آخوندهای رژيم به ما نشون ميدند مذهب واقعی نيست و زمينه سازی کنن تا اين دکان داران دروغ و تزوير بعد از سقوط اين رژيم هم بتوانند به دکان داری سابق ادامه دهند. والا دروغ چرا تا قبر آ آ آ ، از اين مسائل بوی شديد انگليس مياد، البته اميدوارم بعضی از روشن فکرها به ما اين اتحام رو نزنن که ما پارانويا شديم ها.
همه با هم : مرگ بر شعبده باز
شادکام باشيد

نوشته: در ساعت: 12:06 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on شعبده بازی اين مذهب اسلام  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی