Nov 15 2002

هک در وبلاگستان دوستان در

نوشته:     :::       Comments Off on هک در وبلاگستان دوستان در

هک در وبلاگستان
دوستان در وبلاگ عمومی مینویسند:
هک در وبلاگستان
امروز نامه تهديد اميزی دريافت کردم که اوباشی به نام گروه
visualizer-guys@yahoogroups.com
برای من (افشين زند) و خلبان کور و اميد ميلانی و نوجوان ايرانی و خسن اقا فرستاده بودند که در ان نوشته شده بود “بدنبال وبلاگ های قبلی، قيصر و پاگنده هم توسط گروه ما هک شدند”. من اطمينان دارم اين گروه از جيره خواران مزدبگير رژيم اخوندی هستند. والا چه کس در اين زمانه پر مشغله وقت کلان می گذارد تا وبلاگ ازادانديشان را هک کند؟
محض اطلاع هکرهای دشمن ازادی انديشه بايد اين نکته را عرض کنم که اين افرادی که شما نام برديد، با هک کردن تفاله های مزدبگيری چون شما – که حتی شکنجه گران ديروز، امروزه به دامان ملت باز می گردند و شما همان نادان قبلی باقی مانده ايد- به قول زنده نام پرويز شاپور “اينقدر مطلب برای نوشتن دارند که می ترسند در دنيا قحطی کاغذ بشود”!
پس بجای خيانت به ازادی انديشه راه خدمت را برگزينيد که اين بيشک بهتر است.
ای کاش به اینجور الاغهای بی دم یال اشکم رو نمیدادند، این درست چیزی است که آنها میخواهند، “جلب توجه”. ما هم باید به آنها پشت کنیم. وبلاگ درست کردن کاری است مثل آبخوردن و بدون دخالت دست درست می شود، اگر مرا هم هک کردن به تخم خودم و همه ی آزادی خواهان، یکی دیگه درست میکنم. این کون نشسته ها هم هرچی خواستند هک کنند، باز هم به پشم کس تمام آزادی خواهان زن. کیر هرچی آزادی خواه هست توی کون هکرها اگر هم کونشون گشاده توی دهنشون که اون هم گشاد شه. این آقایان بهتر بود میرفتن اول کونشان را می‌شستند بعد می آمدند از این گوه خوری ها می کردند.
میلشان را دریافت کردم الاغها حتی بلد نیستند یک جمله ی درست و حسابی بنویسند، زبان پارسی را هم با این پارسی نویسیشان نجس کردند، بهتر است به زبان پدریشان که همان عربی است بنویسند تا شاید بتوانیم یک مترجم پیدا کنیم جملاتشان را برایمان ترجمه کند. درضمن من اثری از هک شدن قیصر و پاگنده هم ندیدم. پاگنده خودش به فرانسه نوشته sans adieu …. که این بچه گداها فرانسه بلد نیستند، اگر هک شده بود مثل دفعه های قبل به عربی می نوشتند. درمورد قیصر هم وبلاگش بروز نشده وگرنه اثری از هک شدن در آن دیده نمی شود.
آخرین سخن: دوستان یک وبلاگ زاپاس درست کنید و دم دست داشته باشید تا اینها هک کردن در آن دومی بنویسید و آدرسش را هم بوسیله‌ی میل به وبلاگ عمومی پست کنید تا منتشر شود.

نوشته: در ساعت: 1:53 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on هک در وبلاگستان دوستان در  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی