Nov 29 2002

آکروباسی بجای دیپلماسی اینکه آخوند

نوشته:     :::       Comments Off on آکروباسی بجای دیپلماسی اینکه آخوند

آکروباسی بجای دیپلماسی
اینکه آخوند جماعت دروغ‌گوترین حقه باز ترین و کثیف ترین قشر جامعه‌ی ایرانی است دراین اصل کسی شکی ندارد، ولی از اینکه این حضرات هنرپیشه‌های ماهری هستند کمی تردید بود که اینک با این مطلب به حقیر ثابت شد که اینان در هالیود هم پیشرفت خوبی خواهند داشت، میگویید نه این مطلب را بخوانید:
بنا به گزارش بخش حقوقي خبرگزاري ايسنا صالح نيكبخت وكيل آقاجري گفته است : با توجه به اينكه اينجانب وكالت دكتر آقاجري را به عهده دارم براي حفظ آبروي دستگاه قضايي كشور در بعد بين‌المللي ، حتي در صورت عدم موافقت موكلم با درخواست تجديدنظر، خود، مبادرت به انجام اين كار ميكنم.
صالح نيك‌بخت، وكيل مدافع هاشم آقاجري در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: به عنوان يك وكيل دادگستري و به عنوان اينكه خواهان اجراي قانون و نظم در كشور مي‌باشم و براي ايجاد آرامش در ذهن دانشجويان عزيز كشور و همچنين اساتيد دانشگاه كه در اين مدت به صور مختلف اعتراضات خود را به اين حكم به سمع مقامات محترم رسانده‌اند، در نظر دارم، در صورت عدم موافقت آقاي آقاجري با تجديد نظرخواهي ، ولو اينكه وي شخصا اين كار را نكند، نسبت به تقديم درخواست تجديدنظر به ديوان عالي كشور اقدام نمايم.
وي افزود: اميدوارم ديوان عالي كشور با توجه به خطاهاي فاحش و بيني كه در اين حكم وجود دارد و موضوع اعدام آن مورد توجه مقام رهبري قرار گرفته است، با دقت بررسي نموده و حكم صادره را نقض نمايد.
خُسن‌آقا میگوید:
اولندش جناب آقای نیکبخت یا شما از حقوق چیزی سرتان نمی‌شود یا اینکه خود نیز به روال آخوندی به حرفه‌ی هنرپیشگی ملحق شده‌اید. حضرت آقای وکیل! شما بفرمایید طبق کدامین دروس حقوق بشما یاد داده‌اند که اگر موکل شما نخواست به حکمی اعتراض کند شما می‌توانید بجای او یا شاید هم بجای رهبر معظم این خواسته موکلتان را به کناری بگذارید و خواسته‌ی هاشمی عراقی را اجرا کنید!؟
اوهوی ملت بیچاره‌ی ایرانزمین! اینها گمان کرده‌اند که ما بلانسبت خر تشریف داریم و نمی‌دانیم تمام این شامورته بازی‌ها برای نجات بیضه‌ی اسلام ناب محمدی است و بس وگرنه در عرف حقوقی هیچ جهنم دره‌ای اینگونه عمل نشده که در آن دیار آخوندزده دومی‌اش باشد.
آقای نیکبخت تازه داشت بازی قشنگ می‌شد حالا شما آمدید وسط میدان که برینید به این بازی زیبا!! تاز داشت رهبرمعظم و هاشمی عراقی و کل سیستم حقوقی آن دجال خانه پیش روی جهانیان سکه‌ی یک پول می‌شد شما پادرمیانی میکنید که مثلآ بیضه‌ی اسلام را نجات دهید! تازه ملت موفق شده‌بود یک لگد جانانه به بیضه‌ی اسلام ناب محمدی بزند و شما از اینکار جلوگیری می‌کنید؟ ملت این نان قرض دادن‌ها را نخواهد بخشید.

نوشته: در ساعت: 1:53 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آکروباسی بجای دیپلماسی اینکه آخوند  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی