Dec 31 2002

شک بین دونماز و حسابداری

نوشته:     :::       Comments Off on شک بین دونماز و حسابداری

شک بین دونماز و حسابداری حضرت حق‌تعالی
بحث مجازی با مادر بزرگ خوبم مرا بران داشت تا این مطلب را بنویسم، همانطوری که میدانید خُسن‌آقا گاهی اوقات آیت‌الله می‌شود و طراوشات مغزی خود را تقدیم حضور خوانندگان خود می‌کند این هم از همان بحثهای علمی حضرت آیت‌الله خُسن‌آقا است که می‌خوانید. امروز در این مساله شک بین دونماز کمی باریک شدم دیدم عجب مساله‌ی بغرنجی است! حالا قبل از اینکه مطلب را بنویسم به همه پیشنهاد میکنم اگر توالت نرفته‌اند حتمآ قبل از خواندن این مساله‌ی فقهی، قضای حاجت نمایند چون در غیر این صورت حضرت آیت‌الله خُسن‌آقا هیچ مسولیتی را بابت عواقب اینکار نمی‌پذیرد.
حالا که به امید حق تعالی همگی قضای حاجت کردند میرویم سر مساله‌ی شک بین دونماز.
فکرش را بکنید که مثلآ شما در حال نماز خواندن هستید، یکمرتبه به این صرافت می افتید که آیا 2 رکعت خوانده‌اید یا سه رکعت بعدهم مجبور می‌شوید در همان هیر و ویریی که در حال راز و نیاز با حضرت حق‌تعالی هستید تصمیم بگیرید که آیا باید ادامه بدهید یا اینکه خلاصه این مساله‌ی شک را به بیضه مبارک حضرت حق تعالی واگذار کنید یا نه خیر شک را جدی بگیرید و برای رفع مشکل کاری انجام دهید. یا اینکه برعکس مثل من فکر کنید! می پرسید من چگونه فکر میکنم!؟ خوب معلوم است اصلآ مگر خدا چنتا حساب‌دار دارد که حساب و کتاب تمام این مضخرفات را ثبت کند.
فکرش را بکنید مثلآ همین مادر بزرگ من را که 92 یا 3 سالی سن دارد، او روزانه 17 رکعت نماز می‌خواند ماهیانه می شود 510 رکعت و در یک سال 6120 و تا حالا در طول عمرش با کسر 9 سال اول زندگی مبارکش که نماز بر او واجب نبوده می‌شود یک چیزی حدود 507960 رکعت.
خوب اگر حساب و کتاب را کمی ادامه دهیم می‌بینیم که فقط توی اون مملکت خراب شده که حالا 70 میلیون جمعیت داره و هزاران سال هم میلیونها آدم آمده‌اند و رفته‌اند و بدون در نظر گرفتن باقیمانده دنیای اسلام من که سرگیجه میگیرم شما را نمی‌دانم و بالتبع حساب‌دار حضرت حق‌تعالی هم مثل من و شما به همین مرض گیجی سر دچار خواهد شد. باز هم خدا را شکر که ما توی مسایلی مثل فرق بین نماز سنی و شیعه و گبر و کوفت و زهر مار وارد نمی شویم وگرنه حتی دیتا بیس Oracle هم گمان نمی‌کنم می‌توانست حساب و کتاب اینهمه رکعت نماز را ثبت کند، البته حالا تازه‌گیها مسلمانان یک دستگاهی به مهر نمازشان اضافه کردند که رکعتهای نماز را شمارش می‌کند، دروغ چرا ما که خودمان به چشم خودمان که ندیدیم ولی از همان مادر بزرگ گرامی شنیدیم که همچین چیزهایی ساخته‌اند البته معلوم نیست که در بلاد اسلامی ساخته شده باشد ممکن هست که حتی در کشورهای کفر و الحادی مثل دولت فخیمه‌ی انگلیس ساخته شده باشد که خوب یک شک دیگه هم پیش می‌آید که آیا این مهری که به دست کفار نجس ساخته شده نماز دارد یا اینکه نماز از اصل باطل خواهد بود. ولی خوب تا آنجا که ما میدانیم دولت فخیمه همیشه از نظر مسلمین یک دولت کفر و الحادی بحساب نمی‌آید و تا آنجا که ما بخاطر داریم و در یک جایی سالها پیش خواندیم خود ملکه هم بطریقی اصل و نسبش به حضرت محمد مصطفی می‌رسد، پس از این نظر هم هیچ جای شک و شبهه نیست. خدا عاقبت همه‌ی ما را بخیر کند اگر گندش در بیاید که مثلآ دولت فخیمه هم جزو دول کفر قرار گیرد، آنگاه است که نماز و روزه‌ی خیلی از این علما باطل خواهد شد و شاید هم نطفه‌ی آقا‌زاده‌ها هم حرام‌لقمه از آب در بیاید چون هرچه باشد علما اکثرشان بطریقی مواجب بگیر دولت فخیمه هستند، البته به بخاطر همان اصل و نصب ملکه که گفتم‌ها بیخودی فکرهای بد نکنید. خلاصه از این جور شک‌ها نکنید که ممکن است خدای ناکرده اصل اسلام زیر سوال برود و دین و ایمان مردم را خراب اندر خراب کند، بهتر است به حرف علما گوش داد و بیخودی مثل این آقاجری فکرش را هم به کله‌ی مبارک خود راه نداد که مثلآ مگر ما میمونیم که از آقایون تقلید کنیم.

نوشته: در ساعت: 11:46 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on شک بین دونماز و حسابداری  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی