Feb 02 2003

اصلاحات به کجا میرود!؟ دیرزمانی

نوشته:     :::       Comments Off on اصلاحات به کجا میرود!؟ دیرزمانی

اصلاحات به کجا میرود!؟
دیرزمانی است که برای من روشن شده بود که این اصلاحات آن چیزی نیست که خواسته‌ی عامه‌ی مردم کوچه و بازار است، و این راه ما را بدانجا که سالهاست آرزویش را داریم نخواهد برد. با آزادی منتظری و بحثهایی که از گوشه و کنار بگوش میرسد بزودی این نظریه را آشکار خواهد کرد که: مرز بین خودی و غیر خودی تنگ تر خواهد شد، و آنان که به اسلام ناب محمدی!! ایمان دارند در یک طرف این خط و دیگران در طرف دیگر آن قرار خواهند گرفت.
اینانی که بناست در طرف خودی‌ها واقع شوند با جابجایی‌هایی بین گروهای دوگانه، یکی طرفداران اسلام خامنه‌ای و دیگری طرفداران اسلام منتظری در یک طرف قرار خواهند گرفت و گروه خودی را تشکیل خواهند داد. از شواهد چنین بنظر میرسد که طرفداران آیت الله طالقانی پس از فوت او پس از کمی سردرگمی به جرگه‌ی گروه منتظری پیوسته‌اند و دیگران که زیر بیرق مسباح، جنتی، هاشمی و خامنه‌ای و دیگر اوباش قرار میگیرند باقیمانده گروه خودی را تشکیل خواهند داد.
این دو گروه بخاطر شرایط جامعه , و دلسردی مردم از اصلاح طلبان دروغین، مجبور به همکاری با یکدیگر خواهند شد و مواضع‌شان به هم نزدیک خواهد شد و خود را مجددآ در مقابل ملت (همان‌هایی که غیر خودی طلقی خواهند شد) قرار خواهند گرفت. فراموش نباید کرد که درگیری اصلاح طلبان!!! با تمامیت خواهان فقط بر سر برداشتهای متفاوت از اسلام است و نه خود اسلام که در حقیقت مشکل اصلی مردم است. در پروسه‌ی این جابجایی‌ها، بزودی شاهد تصفیه‌هایی از آن نوعی که در اوایل انقلاب شاهدش بودیم خواهیم بود، گروهایی از داشجویان و دگراندیشان که فریب اصلاح صلبان را خوردند به مسلخ برده خواهند شد تا راه را برای این دو گروه هموار کند. با پایان گرفتن مشکل عراق، آمریکا یا خودی‌ها (بخوانید اسلام ناب محمدی!!) را مجبور به همکاری خواهد کرد، البته چنانچه گفتگوهای پشت پرده به نتیجه‌ی مطلوب برای کنترل کامل آمریکا بر نفت خاورمیانه منجر شود آمریکا به حمایت از این گروه (خودی‌ها) خواهد پرداخت، درغیر اینصورت با برپاکردن جنگی دیگر اینها را به کنار خواهد زد و یک حکومت دست نشانده بجای اینها خواهد نشاند.
چاره چیست؟
چاره این کار همکاری گروهای مردمی و منسجم شدن در مرحله‌ی اول در مقابل این گروهای دوگانه و تحریم‌های منسجم (تحریم انتخابات) و در مرحله‌ی بعد نشان دادن خواسته‌ی خود به دنیای بیرون از ایران مخصوصآ اروپا، چون در این درگیری برای نجات از دست آمریکا بایستی خود را به اروپا مخصوصآ (فرانسه و آلمان)* نزدیک کرد و به آمریکا نشان داد که دوران سلطه طلبی بسر آمده و چنانچه همکاری ایرانیان را میخواهد، بایستی از راه ملت وارد شود و نه گروهای دوگانه‌ی ملایان یا هر کس دیگری که آمریکا برای جایگزینی این رژیم در نظر گرفته است.
در این اوضاع نابسامان نیروهای روشنفکر و دگراندیش که میخواهند پایبندی خود را به اصول دموکراتیک به اثبات برسانند باید در تحریم انتخابات آینده در این رژیم کوشا باشند، و اجازه ندهند تا نیروهای حاکم بر ایران از رای ملت بعنوان حربه‌ای برای قبولاندن خود به آمریکا بعنوان تنها آلترناتیو موجود استفاده کنند.
*
ريچارد پرل مشاور ارشد وزارت دفاع آمريكا: ما نبايد در برخورد با ايران و عراق هيچ توافقی با اروپايی ها داشته باشيم. مشاور ارشد پنتاگون در مورد مواضع مخالف آلمان و فرانسه با سياستهای آمريكا درباره ايران و عراق گفت: با آلمان هيچ مذاكره‌ای نمي‌توان كرد. وی گفت: اگر چه آلمان و فرانسه محور شرارت نيستند اما عملا محور «چرند گويي» را تشكيل داده‌اند. (منبع خبر)

نوشته: در ساعت: 6:51 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on اصلاحات به کجا میرود!؟ دیرزمانی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی