Feb 22 2003

شــورا آري يـا نـه؟ این

نوشته:     :::       Comments Off on شــورا آري يـا نـه؟ این

شــورا آري يـا نـه؟
این جمله مرا یاد جمله خمینی می اندازد “جمهوری اسلامی آری یا نه؟” دوست عزیز انتخابهای دیگری هم بجز این دو انتخاب وجود دارد.
بگمانم که من پا را روی بد مینی گذاشتم، یا بهتر است بگویم مته را به بد خشخاشی زدم!
توقع من از نیروهای چپ!! از همان اوایل انقلاب بریده شده بود، میدانید چرا!؟ چون همان اوایل زمانی که خمینی قلم می‌شکست و عبدی‌ها سر می‌بریدند، فدائیان و توده‌ای‌ها به روزه‌خانی و پامنبری روی آورده بودند، امیدم از چپ!! آبکی بریده شد. ولی اینکه بعد از این همه تحولات باز هم کسانی هنوز با جمهوری لجن و اوباشش لاس خشکه می‌زنند، دیگر تحملم تمام می‌شود، و نامی بجز تحمیق توده‌ها را نمی‌توانم بر آن بگذارم. باز هم بکار بردن کلیشه‌های قدیمی و باز هم مردم را با واژه‌هایی مثل اتحاد رنجبران و … به بیراهه کشیدن اعصابم را خراب می‌کند.
از همان زمانی که نامه نگاری‌های نیروهای چپ!! آبکی با سوگولی‌های رژیم شروع شد و گویا در پشت پرده‌ی سیاست قول و قرارهایی ردوبدل شد، دیگر نگاهم به چپ!! آبکی نگاهی دیگر شد. مگر فراموش کردید که قاسملو و یارانش همین فریب را خوردند و با رژیم وارد مذاکره شدند و عاقبتش را هم که همگی می‌شناسیم. این رژیم چیزی برای اصلاح ندارد، این رژیم از تمام جلسات امتحان مردود خارج شده است. این دندان از ریشه فاسد شده، اگر در کشیدن‌اش تعجیل نکنیم دندانهای باقیمانده را هم فاسد خواهد کرد، البته اگر دندانی باقی مانده باشد!
درضمن دیگر نمی توان با این استدلال که اگر به اصلاح طلبان رای ندادیم چنین و چنان می‌شود و برداشت این خواهد بود که مردم از آن یکی دسته دیگر حمایت می‌کنند. دیگر هر نادانی میداند که شرکت نکردن مردم در انتخابات یعنی که رژیم باید کلا برود، یعنی جمهوری بدون هیچگونه پسوندی.
انقلاب قبلی را کردیم به این امید که رنجبران به نان و نوایی برسند در عوض کسانی هم که شکمشان سیر بود امروز گرسنه‌اند، خواهشمندم دیگر از این گونه ادبیات (اتحاد رنجبران) را به شکم مردم نبندید چون تاریخ مصرفش سپری شده.

نوشته: در ساعت: 12:31 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on شــورا آري يـا نـه؟ این  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی