Mar 02 2003

نظرهای جمعه 28 فوریه نظرهایی

نوشته:     :::       Comments Off on نظرهای جمعه 28 فوریه نظرهایی

نظرهای جمعه 28 فوریه
نظرهایی در این روز نوشته شد که بعضی جالب و دوتای آن مشمئز‏‎ کننده بود، بخاطر همین موضوع سعی خواهم کرد تا در این نوشته یک موضوع را مجددآ تکرار کنم.
من هیچگاه دشنام دادن به دیگران (استثنا: سردمداران رژیم آخوندی) را در این وبلاگ برنمی‌تابم، و نظر داده شده را بی درنگ حذف می‌کنم.
در نظری که بوسیله‌ی شخصی که خود را “مختار ثقفی” می‌نامد از کلماتی که شایسته‌ی حزب‌الله است استفاده شده بود که بهمین دلیل آنرا حذف کردم. همچنین شخص نامبرده با استفاده از نامی دیگر “دکتر ادیب” در نظری دیگر چنین مینویسد:
خدا را شکر ميکنم که دشمنان ما را از احمقها آفريد
بدبختهای بيچاره در کدام کشور دنيا دموکراسی وجود داره
من میخوام بدونم شما انقدر احمق هسثید که نمیدونید جايزه صلح نوبل پاداش کسانی ست که ملت و وطن خودرا به استعمار گران ميفروشند

جناب دکتر!! ادیب!! در سخن اول باید بگویم که شما برخلاف آنچه سعی دارید به ما بنمایید از کوته فکرانید وگرنه به خود لقب دکتر نمی‌دادید، متاسفانه این پدیده در نزد ما ایرانیان یک عقده‌ی حقارتی است که منشاء‌ آنرا من نمی‌دانم ولی اینکه خود را دکتر و مهندس خطاب کرده‌اید خود دلیل بر نا آگاهی شماست، وگرنه همه میدانند که داشتن مدرک دکترا یا مهندسی دال بر دانستن نیست، اگر چنین می‌بود ایران با داشتن دکترهایی همچون دکتر! الله‌کرم‌ها و دکتر! رضایی‌ها بایستی بهشت روی زمین می‌بود.
حال برگردم به نظرهایی که جالب بود، اینگونه نظرها همیشه مرا خوشنود میکند. اول نظر شمر که گویا مخالف این “دادن جایزه صلح نوبل به آقاجری” است. دوست عزیز همانطور که در نظرخواهی هم نوشتم هدف من و شما یکی است فقط راهکارها و ابزارهایی که استفاده می‌کنیم متفاوت‌اند، که آنها را هم با صحبت و تفاهم می‌توان یکی کرد، یا اینکه هردوی ما میتوانیم با تفاهم با استفاده از ابزارهای مختلب برای رسیدن به هدفی مشترک کوشا باشیم.
همچنین نظر “رهگذر ثانی” که نکات بسیار خوبی را برای یک بحث جامع در مورد جایگاه مذهب در ایران پیشنهاد کرده بود. من با عقیده شما موافقم و همچنین اگر دوستانی که علاقمند هستند، خواستند، میتوانیم یک وبلاگ گروهی راه بیندازیم و هدف کارمان را هم مبارزه با خمینیسم و مذهب خشک مغزان قرار دهیم تا شاید از این راه بتوان به ایران ویرانما کمکی کرده باشیم. من منتطر پاسخ دوستان هستم.

نوشته: در ساعت: 3:34 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on نظرهای جمعه 28 فوریه نظرهایی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی