Mar 08 2003

رو که نیست سنگ پای

نوشته:     :::       Comments Off on رو که نیست سنگ پای

رو که نیست سنگ پای قزوین هست!!
ضرب المثل “رو که نیست سنگ پای قزوین هست” رو که حتمآ شنیده‌اید، بشما که عرض کنم، توی ایران ملاها! این ضرب المثل هم دیگه مصداق نداره، قبول ندارید حالا به شما ثابت میکنم حرفم رو.
نتیجه‌ی انتخابات شوراها چنان مایه‌ی روسیاهی رژیم شد که حتی خرهای قبرسی هم از آن آگاهی دارند، البته بجز یک خر، سخنان این خر را بخوانید تا باورتان شود:
ملت ايران با حضور خود در پاي صندوقهاي راي انتخابات شوراها، به روشني جواب آمريكا را داد!
وي، افزود: اين انتخابات، نشاني از حمايت مردم از آمريكا نداشت؛ چرا كه مردم ايران با حضور در پاي صندوقهاي راي انتخابات شوراها، جواب آمريكا را به روشني دادند. منبع خبر
این سخنان را آقای رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت آخوندی عنوان کرده‌اند. حالا انگار این گفتار ایشان در نماز جمعه کافی نبوده بلافاصله در اظهار نظر دیگری ایشان می‌فرمایند:
«اكبر هاشمي رفسنجاني» با انتقاد از كاهش مشاركت مردم در انتخابات شوراها گفت: “از بعد از دوم‌ خرداد 76 ما معمولاً تنزل‌ حضور مردم‌ را داشته‌ايم‌. در آخرين‌ انتخاباتي‌ كه‌ در مسؤوليت‌ اداري‌ من‌ صورت‌ گرفت‌، بيش‌ از 30 ميليون‌ ايراني‌ شركت‌ كردند كه‌ بعد ازآن‌، آن‌ حماسه‌ به‌ آن‌ صورت‌ ديگر تكرار نشد. در حالي كه‌ سالانه‌ حدود يك‌ تا يك‌ و نيم‌ ميليون‌ نفر به‌ رأي‌دهندگان‌ اضافه‌ مي‌شود.” منبع خبر
البته ایشان افاضات دیگری هم در گفته‌هایشان کرده‌اند که میتوانید در دولینک بالا بخوانید. حالا برگردم سر ضرب‌المثل خودمان. از قرار معلوم از این ببعد باید گفت رو که نیست سنگ بای رفسنجان است. یکی باید از این روباه بپرسد که حاج آقا قسم دروغت را باور کنیم یا دم خروس را!؟
یک پند هم به مردم رفسنجان: آقایون و خانمهای رفسنجانی تا دیر نشده یک بلایی سر این شعبده‌باز بیاورید وگرنه دیگر آبرویی برای شما در بین ملت ایران باقی نخواهد ماند.

نوشته: در ساعت: 6:26 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on رو که نیست سنگ پای  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی