Mar 20 2003

دیروز با هزار زحمت دو

نوشته:     :::       Comments Off on دیروز با هزار زحمت دو

دیروز با هزار زحمت دو روز مرخصی برای عید از رئیس جان تقاضا کردم به این امید که این چهار روز را (با احتساب شنبه و یکشنبه) هم استراحتی کرده باشم و هم عید امسال را با شکوه بیشتری جشن بگیرم. اما متاسفانه آقای جرج بوش لعنت الله عليه رید به همه چیز، که امید وارم که شیطان به قبر این شیطان بریند. مردکه از خر هم خر تر است، در حقیقت توهین به خر است اگر او را خر بنامیم، چون خر حیوانی است نجیب، درصورتی که این حرامزاده جرج WC واقعآ که تخمه‌ی همان پدر حرامزاده‌اش هست.
مگر می‌توان به شادی پرداخت زمانی که بچه‌های بی‌گناهی در عراق درحال سلاخی شدن هستند!؟ چرا ! چون که دو دیوانه تصمیم به اینکار گرفته‌اند!؟ و دنیایی انسان را با همه‌ی تلاش‌شان به هیچ گرفتند و حالا برای سلاخی انسانهای بیگناه ماشین جنگ را بکار انداختند. شرم باد بر ملت آمریکا و انگلستان که این ننگ بزرگ را بر خود خریدندف مسولیت این جنگ تنها بر گردن گرده ی این دو ملت است و بس. این امر که در دو کشور آمریکا و انگلیس دموکراسی برقرار است گناه را مستقیمآ بر دوش رای دهندگان این دو کشور می‌اندازد درصورتی که ملت عراق در انتخاب صدام و همچنین جنگ افروزی بی‌گناهند.
زمانی که تصاویر سربازان پر غرور!! آمریکایی را بر صحنه تلوزیون می‌بینم حالت تهوع به من دست می‌دهد. ای‌کاش این سربازان کمی حتی به اندازه یک دانه گندم مغر در جمجمه داشتند.

نوشته: در ساعت: 2:00 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دیروز با هزار زحمت دو  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی